کریستوف هیویو کرونا گرفت! این بازیگر که همه ی ما با سریال Game of thrones او را می شناسیم، با انتشار پستی در اینستاگرام خودش اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. 

در ادامه بخوانید » کرونا بازهم قربانی گرفت ؛ تاخیر در اکران فیلم های جدید!

کریستوف هیویو کرونا گرفت!

او در این پست نوشت: “از نروژ سلام می کنم! متاسفانه امروز جواب تست کرونای من مثبت اعلام شد. من و خانوادم تا زمانی که لازم باشه خودمون رو توی خونه قرنطینه کردیم. ما وضعیت خوبی داریم و من فقط علائم خفیفی از سرما خوردگی دارم، اما کسانی هستند که این ویروس می تونه خیلی براشون خطرناک باشه پس ازتون می خوام که خیلی خیلی مراقب باشید!”

قبل از کریستوف هیویو تام هنکس و ادریس آلبا و البته ریچل متیوز یکی از صداپیشگان انیمیشن “فروزن 2” اعلام کردند که به کرونا مبتلا شده اند.



ریچل متیوز 26 ساله در پستی اعلام کرد که از یک هفته پیش در قرنطینه به سر می برد و از علائم بیماری اش نوشت تا شاید برای دیگران مفید واقع شود: “علائم من روز اول با سردرد، گلو درد و خستگی و کوفتگی شروع و روز سوم با تب، بدن درد، درد ریه و سرفه های خشک ادامه و در روز چهارم و پنجم به سنگینی ریه ها و تنگی نفس، از دست دادن حس بویایی و چشایی و خستگی و بی اشتهایی ادامه داشت.”

امیدواریم که همه ی شما عزیزان و خانواده هایتان در سلامتی کامل به سر ببرید و توصیه ها را جدی گرفته و در خانه بمانید، می توانید برای زمان قرنطینه و در خانه ماندن تان از مطالب زیر استفاده کنید: