انیمیشن گارفیلد

به تازگی اعلام شده که کریس پرت در انیمیشن جدید گارفیلد، صداپیشه گارفیلد خواهد بود. انیمیشن گارفیلد (Garfield) توسط جیم دیویس بر اساس کمیک استریپ (کمیک مصور) به همین نام ساخته شده است. که از ۱۹ ژوئن ۱۹۷۸ به صورت روزانه منتشر می شود.

نام گارفیلد بر گرفته شده از نام پدر بزرگ صاحبش، جان آرباکل (Jon Arbuckle) است. او با صاحب خود و سگ او که اودی (Odie) نام دارد، زندگی می کند.

گارفیلد گربه‌ای نارنجی رنگ است که عاشق لازانیاست و از دوشنبه ها متنفر است چون فکر می کند دوشنبه ها نحس است. او همچنین از عنکبوت ها هم نفرت دارد و اگر یکی از آن ها ببیند، آنقدر با روزنامه یا هر چیزی که دم دستش باشد بر سر آن ها می کوبد تا مثل پن کیک له شود.

مرتبط: ضدقهرمان های دوست داشتنی انیمیشن ها که نمی توانیم از آنها متنفر باشیم! 

کریس پرت صداپیشه گارفیلد خواهد بود

در اوایل سال ۲۰۲۱، کریس پرت (Chris Bratt)، ستاره محافظان کهکشان، قراردادی را امضا کرد تا در انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) صداپیشگی کارکتر ماریو را انجام دهد.

و حالا، کریس پرت در حال تکمیل کردن رزومه خود در زمینه صداپیشگی است. چرا که هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) اعلام کرد که کریس پرت، در انیمیشن جدید گارفیلد، صداپیشگی این گربه نارنجی رنگ را انجام خواهد داد.

عوامل سازنده انیمیشن جدید گارفیلد

دیوید رینولدز که نویسنده انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo) است، سناریوی انیمیشن جدید گارفیلد را نوشته است. و این انیمیشن توسط یکی دیگر از کهنه‌ کار های دیزنی، مارک دینال (Chicken Little) قرار است کارگردانی می شود.

دینال و رینولدز قبلا در ساخت انیمیشن زندگی جدید امپراطور(The Emperor’s New Grove) کمپانی دیزنی با یکدیگر همکاری کرده بودند. همچنین برودریک جانسن و اندرو کوسوو، تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت.

این انیمیشن توسط کمپانی DNEG Animation ساخته خواهد شد. و از آن جایی که فیلم های قبلی گارفیلد ترکیبی از لایو اکشن و CGI بودند، فیلم جدید کاملاً انیمیشنی خواهد بود. سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز برای توزیع این فیلم در سراسر جهان (به جز چین) قرارداد امضا کرده است.

نظر شما در مورد صداپیشگی کریس پرت برای کارکتر گارفیلد چیست؟ در بخش کامنت نظر خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: 10تا از بهترین انیمیشن ها با موضوع حیوانات!