کفش های رنگارنگ و هیجان انگیز و نحوه ست کردن آن ها !!

کفش های رنگی موجود در کمد لباس هایمان را چگونه با یکدیگر ست کنیم ؟به غیر از کفش های سیاه و کرم که به راحتی با هر لباسی ست می شوند ما در این مطلب نحوه ست کردن کفش های رنگی نظیر قرمز ،سبز ،آبی و….. را برای شما جمع آوری کرده ایم .

قانون اول و قانونی که هیچ وقت نباید فراموش کنید : شما می توانید کفش خود را با یک رنگ موجود در لباستان ست کنید حتی می توانید از تناژ های دیگر این رنگ نیز استفاده کنید.

1-کفش های قرمز

کفش های مورد علاقه این فصل قرمز و صورتی است.به همین دلیل می توانید کفش های قرمز خود را با یک دامن صورتی یا یک شلوار صوتی ست کنید.علاوه بر آن می توانید از رنگ های سیاه ،سفید ،رنگ های خاکستری ،نارنجی و آبی لاجوردی استفاده کنید.زمانی که از کفش های قرمز استفاده می کنید توجه داشته باشید که فقط کفش شما نقطه قوت تیپ روز شما است .علاوه بر آن می توانید کفش های قرمز خود را با دامن یا شلوار قرمز نیز ست کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

2-کفش های سبز

کفش های سبز بر خلاف تصور عموم که زیاد علاقه به خرید آن ندارند بسیار شیک است.کفش های به رنگ سبز را می توانید با لباس های قرمز و نارنجی ست کنید.علاوه بر آن می توانید از رنگ های قهوه ای ،سیاه ،آبی ،رنگ های خاکستری ،زرد و سبز نیز استفاده کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

3-کفش های آبی

کفش های آبی درست ترین رنگ برای شلوارهای جین است .شاید اولین گزینه که به ذهن می آید رنگ سیاه است اما بهترین رنگ برای لباس های جین تناژهای مختلف رنگ آبی است.کم ریسک ترین رنگ کفش با لباس های جین رنگ آبی لاجوردی است.علاوه بر آن می توانید از رنگ های زرد ،قهوه ای ،رنگ های خاکستری و سفید استفاده کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

 

4-کفش های نارنجی

بهتر است کفش های نارنجی را با رنگ های سبز روشن و صورتی استفاده نکنید.کفش های نارنجی رنگ خود را می توانید با رنگ های خاکستری ،قهوه ای ،برنز ،بژ ست کنید.این رنگ ها باعث می شود که رنگ نارنجی جلوه ای خاص تری پیدا کند.علاوه بر آن می توانید از اکسسوری های با رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

5-کفش های طلائی و نقره ای

هنگام استفاده از این رنگ کفش ها دقت کنید که تنها کفش های شما در تیپ شما به چشم آیند.به عنوان مثال دیگر در کمربند و کیف های خود از این رنگ ها استفاده نکنید.علاوه بر آن می توانید کفش های خود را با رنگ های سفید ،قرمز ،سفید ،آبی ،سیاه ست کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

6-کفش های بنفش

بهترین رنگ برای کفش های بنفش شما رنگ طوسی است و باعث شیک دیده شدن شما می شود.علاوه بر آن می توانید از رنگ های صورتی ،آبی لاجوردی ،سبز نیز استفاده کنید.

کفش های رنگی و نحوه ست کردن آنها

 

در ادامه بخوانید : بازگشت دوباره کیف های کمری به دنیای مد