کلکسیون بهار و تابستان 2018 ورساچه با الهام از سبک نوستالژی !

کلکسیون بهار و تابستان 2018 ورساچه با مدیریت دوناتلا ورساچه در هفته مد میلان به نمایش گذاشته شد.در این شوی فوق العاده، برند ورساچه تعداد محدودی از تی شرت های طراحی شده در کلکسیون جدید خود را به فروش گذاشت.

دوناتلا ورساچه کلکسیون بهار و تابستان 2018 ورساچه را به برادر و بنیانگذار برند ورساچه یعنی جیانی ورساچه اختصاص داده است.کلکسیون جدید با تاثیر پذیری از طراحی های زمان جیانی ورساچه دارای کانسپت نوستالژی است.

این مجموعه تی شرت برای اولین بار در این کلکسیون به نمایش گذاشته شد.در این کلکسیون 5 مدل تی شرت متفاوت وجود دارد.در این کلکسیون مدل هایی به سبک پاپ آرت وجود دارد.این تی شرت ها در سایت و بعضی از مغازه های ورساچه به فروش می رسد.

اولین بوتیک ورساچه در سال 1987 بازگشایی شد و در سال 94 با طراحی لباس مشکی معروفش که به “آن لباس مشکی ورساچه” شناخته شده بود، به شهرت جهانی رسید و از آنجا بود که چشم ها را به سمت خود خیره کرد.

پس از فوت جیانی در سال 1997 خواهرش دوناتلا ورساچه یکی از سهامداران ورساچه شد.

وی در سال 1997 زمانی که از ورزش صبحگاهی باز می گشت، در میامی فلوریدا مورد اصابت گلوله یک قاتل سریالی که 5 نفر دیگر را کشته بود قرار گرفت و در حالی که تنها 50 سال داشته و 19 سال از تاسیس ورساچه می گذشت، این میراث را برای خواهر، برادر و خواهرزاده اش به ارث گذاشت.

پلیس فلوریدا اعلام کرده هیچ وقت انگیزه این قاتل را از قتل جیانی متوجه نشده و به دلیل اینکه این قاتل 8 روز بعد توسط همان تفنگ خود را در قایقش کشته بود، همه رمز و رموز سر به مهر باقی ماند.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید