کلینت ایستوود بازیگر و کارگردان نامدار آمریکایی برای نمایش نسخه بازسازی شده فیلم «نابخشوده» به جشنواره کن رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کلینت ایستوود که برای نمایش نسخه بازسازی شده فیلم «نابخشوده» در بیست‌وپنجمین سالگرد ساخت این فیلم وسترن موفق در بخش کلاسیک جشنواره کن 2017 در این رویداد سینمایی حضور یافته بود، احتمال بازگشت به ژانر فیلم‌های وسترن را رد نکرد.

این سینماگر کهنه‌کار و 86 ساله گفت: زمانی که 25 سال پیش فیلمنامه «نابخشوده» را می‌خواندم با خود فکر می‌کردم این می‌تواند  گزینه خوبی برای آخرین وسترن من باشد و آن آخرین فیلم وسترن من بود چرا که دیگر هیچ فیلمنامه وسترنی به خوبی آن نخواندم، اما کسی چه می‌داند، شاید در آینده با فیلمنامه خوبی مواجه شوم.

در ادامه بخوانید »

رویاهای دم صبح در میان برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ 

برندگان بخش دو هفته کارگردانان هفتادمین جشنواره فیلم کن مشخص شدند ! 

این بازیگر و  کارگردان آمریکایی در سال ۱۹۹۲، با ساخت فیلم «نابخشوده» که وسترنی متفاوت بود چهار جایزه مهم اسکار شامل جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و اسکار نقش مکمل مرد را و همچنین جایزه گلدن گلوب را برای بهترین کارگردانی کسب کرد.

وی در سال ۲۰۰۴ نیز با فیلم «عزیز میلیون دلاری» به موفقیت بزرگ دیگری رسید و چندین جایزه از جمله اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به کارنامه سینمایی خود افزود.

از دیگر ساخته‌های او می‌توان به «رودخانه مرموز»، «دارشان بزن»، «یاقی، خوزیس والز»، «فرار از آلکاتراز»، «فایرفاکس»، «در خط مقدم»، «پرچم‌های پدران ما» و «نامه‌هایی از ایوجیما» اشاره کرد.

در ادامه بخوانید : کارگردان ۱۲ سال بردگی، استیو مک کوئین در حال ساخت مستندی از زندگی توپاک