اگر شما هم با کمردرد ناشی از نشستن جلو میز مشکل دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا راه‌کارهایی  برای جلوگیری از این مشکل خدمتتان ارائه دهیم. با شیوع کرونا بسیاری از افراد در خانه فعالیت کاری دارند. محیط خانه و اتاق دارای صندلی و میز فانتزی بوده که چندان ارگونومی نیست. بنابراین مشکلاتی در بحث سلامتی از جمله کمردرد را به دنبال خواهد داشت. ما تمام روز در روی رختخواب، آشپزخانه و اتاق خواب با لپ تاپ فعالیت کاری را انجام می دهیم اما نمی دانیم چه عواقبی در بحث سلامتی به دنبال دارد.

قطعا ارگونومی موضوع مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. ما نمی گوییم در خانه فعالیت نداشته باشید اما باید به شکلی استاندارد و تناسبی فعالیت خود را در خانه داشته باشید.


بیشتر بخوانید:

9 راه طبیعی برای از بین بردن کمر درد های ناگهانی

7 حرکت یوگا برای رهایی از کمر درد ! 

بهترین تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد 


ما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چگونه کمردرد ناشی از نشستن جلو میز کار جلوگیری کنیم.

فعالیت در تختخواب: بالش پشتی ، میز لپ تاپ

 کمردرد ناشی از نشستن جلو میز

قبل از دفاتر بسته شدن همه گیر کرونور ویروس در سرتاسر جهان ، ما چند ساعت از تعطیلات آخر هفته یا روزهای گاه به گاه از خانه ، دقیقاً به عنوان تفننی کار می کردیم تا اینکه احساس هوشیاری و انگیزه کافی برای بیرون آمدن از رختخواب داشتیم. اکنون، ما به کمک احتیاج داریم و راه حل‌های ممکن است از نظر ارگونومیکی ایده آل نباشد ، اما آنها یک پیشرفت چشمگیر هستند.

بالش پشتی کمری: ما یک بالش کمری راحت خریداری کردیم و قول تسکین درد کمر را داریم و در صندلی ماشین ، صندلی رایانه یا صندلی چرخ‌دار خود قرار می گیریم. تعداد زیادی انتخاب در فروشگاه آنلاین وجود داشته، اما ما این مورد را از Newgam انتخاب کردیم زیرا بررسی های خوبی انجام گرفته و قابلیت بسیاری داشتیم. ما این کار را در تختخواب خودم انجام می دهیم و روی نیمکت دراز می کشیم.

سینی لپ تاپ: سینی لپ تاپ یک گزینه مناسبی است که موجب خواهد شد افراد روی تختخواب به خوبی از لپ تاپ خود بهره گیرند. به کمک سینی لپ تاپ افراد قادرند تا تجربه کاربری بهتری داشته باشند، بدون اینکه میز کاری در کار باشد.

سینی لپ تاپ اضافی: من یک نسخه کوچکتر و ارزانتر نیز برای مبل خریداری کردم (30 دلار) که دارای لب است بنابراین لپ تاپ به پایین نمی‌خورد و دارنده تلفن کم عمق است. آیا به دو میز نیاز داشتم؟ نه. من هر دو را فهمیدم که می خواهم یکی را ارسال کنم ، اما بازگشت به نظر می‌رسید خیلی دردسر نیست. اکنون کوچکتر را در نیمکت نگه می دارم. خوشحالم که آنها را برای یک فضای کاری فوری آماده کرده ام؟ کاملا.

شارژر اضافی لپ تاپ: برای مک بوک ایر که از آن استفاده می کنیم ، یک کابل فرمت 1.8 متر (تقریباً 6 فوت) (19 دلار) دارم. من آن را با اتاق از اتاق به اتاق دیگر می کشیم ، اما این شگفت انگیز است زیرا هرگز لازم نیست نگران این باشم که یک پریز برق تا چه حد دور باشد.

کار از میز آشپزخانه: ماوس ، صفحه کلید ، کوسن

بیشتر روز خود را می گذرانم (بله ، میانگین من بیش از 8 ساعت است) از میز آشپزخانه کار می کنم. اگر من یک میز ایستاده می خواهم ، به کانتر منتقل می شوم. من تا به حال از مشخصات کم برخوردار هستم ، با وسایل کمی که بتوانم روی یک صندلی یا یک سبد ذخیره کنم تا بتوانم وقتی که می خواهم برای شام بنشینم ، “دفتر” خود را بشکنیم. ما یک ماوس عمودی را دوست دارم ، زیرا این مرا مجبور می کند مچ دستم را به جای خم شدن صاف نگه دارم.

 کمردرد ناشی از نشستن جلو میز

کوسن یا پشتی: من یک کوسن صندلی SoftaCare را با پشتیبانی کمری و کوکسیکس (49 دلار) انتخاب کردم ، زیرا یکی از هم اتاقی های مورد علاقه من یکی برای ماشین خود داشت و به آن قسم می خورد. تاکنون ، من آن را دوست دارم. قطعه حاوی فوم مموری و محکم برای پشت شما دارای بندهایی قابل تنظیم با الاستیک است که بر روی صندلی آشپزخانه من (یا هر صندلی) می چرخند. سپس کوسن صندلی کف کافی را هر جا که بخواهید پرتاب کنید. من می توانم تا کنون ساعت ها راحت کار کنم.

ماوس عمودی: راه اندازی و جابجایی بی سیم ماوس تقریباً با هر لپ تاپ آسان است ، از طریق بلوتوث ، کابل یا دانگل (این چیزی است که من استفاده می کنم) آسان است. من سالها از ماوس عمودی استفاده کرده ام ، اما هرگز یک خانه را به خانه خود نیاورده ام. اکنون می دانم که چطور این همه سال تنها در یک لای پد زنده ماندم.

صفحه کلید بی سیم: در دفتر ، من از صفحه کلید سحر و جادو اپل (99 دلار) استفاده می کنم ، زیرا این همان چیزی است که بخش IT ما را با آن تنظیم کرده است و من آن را دوست دارم ، به خصوص اینکه کلیدها به عقب برگردند. برای خانه فکر کردم که صفحه کلید بی سیم Logitech K780 Multi-device (80 دلار) را امتحان کنید زیرا این دستگاه با اندروید ، آیفون (699 دلار در Apple) و تبلت ها کار می کند. صدای کیبورد cross-platform را هم دوست داشتم. در زمان نوشتن ، کمتر از یک روز متعلق به آن بوده ام و این یک لمس نرم تر از آن است که قبلاً استفاده شده ام. من هنوز کاملاً فروخته نشده ام ، اما می دانم برای تطبیق به زمان نیاز دارم.

ماوس پد: من با یک Mousepad با اندازه 7 دلار SteelSeries QcK رفتم. این برای گیمرها به بازار عرضه شده است ، اما من آن را بدست آوردم زیرا در آمازون ارزان ، محبوب و موجود است.


اگر شما هم راه‌کار دیگری برای پیشگیری از کمردرد ناشی از نشستن جلو میز سراغ دارید، حتما آن را با ما درمیان بگذارید.