دادخواست شکایتی مبنی بر سرقت اطاعات خصوصی کاربران بوسیله اپلیکیشن Bose Connect (که هدفون های این شرکت را به گوشی های هوشمند متصل می کند) در دادگاه مطرح شده است.

بر اساس این دادخواست، غول دنیای صوتی کمپانی BOSE متهم به جاسوسی، سرقت و فروش اطلاعات خصوصی کاربران از طریق هدفون ها و اسپیکر های بی سیم خود است.

این دادخواست که توسط Kyle Zak  یکی از کاربران این کمپانی در روز سه شنبه تهیه و تنظیم شده و BOSE را متهم به جمع آوری و فروش اطلاعات خصوصی کاربران نظیر نام آهنگ های شنیده شده و تمامی فایل های صوتی که توسط کاربران شنیده شده باشد می کند.

نام شرکت هایی نظیر segment (که در جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران و فروش آنها به شرکت های متقاضی فعالیت دارد) در این دعوی مطرح شده است.

 بخشی از این دادخواست به این موضوع علمی اشاره دارد که در اختیار داشتن اطلاعاتی نظیر سلیقه شنیداری کاربران می توانند اطلاعات خصوصی بسیار مهمی نظیر ؛ دیدگاه مذهبی، دیدگاه سیاسی، احساسات و عواطف، همچنین افکار کاربران را مشخص کند.

این دعوی به دنبال گرفتن خسارت از کمپانی BOSE است ولی مقدار آن مشخص نیست همچنین ممنوعیت برای جلوگیری   از جمع آوری و توزیع داده های خصوصی کاربران یکی از مهمترین درخواست های این دعوی است.