خالق سری کتاب های Witcher و کمپانی کمپانی CD Projekt دوباره به توافق رسیدند و قراردادی جدید را امضا کردند.  CD Projekt، شرکت توسعه دهنده سری بازی های Witcher، در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که با آندره ساپکوفسکی خالق سری کتاب های Witcher به توافق رسیده است. حالا با این توافق احتمال داره که کمپانی CD Projekt بعد از پایان توسعه بازی Cyberpunk 2077، در قدم بعدی شروع به ساخت بازی Witcher 4 کند.


کنسول Xbox Series X رسما معرفی شد + تریلر

برندگان مراسم THE GAME AWARDS 2019 مشخص شدند 

تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد


ساپکوفسکی در مصاحبه های متعدد در طول سال ها اظهار داشت که طرفدار خاص این سری بازی ها نبوده. این موضوع در سال ۲۰۱۸ وقتی که او تقاضای قانونی برای پرداخت اضافی از CD Projekt دریافت کرد که بر طبق گزارش‌ها حداقل دست‌مزد پرداختی برای بازگشت در سال ۲۰۰۷ تنظیم شده‌بود. CD Projekt در اوایل سال جاری مبلغ نامشخصی را پرداخت کرد و این آخرین باری بود که ما از آن خبر داشتیم . این اطلاعیه تأیید می کند که این دو نه تنها اختلافات قبلی خود را پشت سر گذاشته، بلکه هم اکنون آماده همکاری با یکدیگر هستند.

در اعلامیه، CD Projekt کاملا توضیح داده است که : “این توافقنامه نیازها و انتظارات هر دو طرف، در گذشته و حال را برآورده و کاملاً روشن می کند و چارچوبی برای همکاری های آینده بین دو طرف تعیین می کند.” “این توافق نامه، CD Projekt را به حقوق جدید اعطا می کند، همچنین عنوان این شرکت را به مالکیت معنوی” Witcher “در بازی های ویدئویی، رمان های گرافیکی، بازی های بورد و کالاها تأیید می کند.”

Witcher 3 به معنای پایان داستان Geralt of Rivia بود، اما CD Projekt گفته است که دوست دارد در پروژه های آینده، Geralt of Rivia را به دنیای خود بازگرادند. این همچنین مربوط به گسترش بیشتر برای بازی های زنده مانند Gwent و احتمال انتشار بازی Witcher 4 است. البته با این توافق تقویت شده، به نظر می رسد راه رسیدن به Witcher 4 هموار شده است.