از اندک خوبی های کرونا کم شدن ارتعاش زمین است!!!

کم شدن ارتعاش زمین برای ما خوب است یا بد؟؟؟ اصلا کم شدن ارتعاش زمین چیست! ؟؟؟ چه چیزی موجب کم شدن ارتعاش زمین شده است؟؟؟ با ما همراه باشید تا در مورد کم شدن ارتعاش زمین و اتفاقات خوب و بد ممکن بیشتر بدانید!!!


ماده ی تاریک یا انرژی سیاه؛ سرنخ هایی تازه از حضور این انرژی مرموز در زمین خودمان!!!

سیاره ی ما زمین؛ متراکم ترین سیاره ی منظومه ی شمسی است!!!


اگر می پرسید چرا ارتعاش زمین کم شده باید بگویم …

این روز ها پرواز ها کم شده !!! قطار ها کمتر حرکت می کنند! عملا از ساعت های شلوغی خبری نیست!!! بله !!! دست حدس زده اید!!! کرونا موجب شده این روز ها زمین ما با همیشه ی خود خیلی متفاوت باشد!!

بر اساس گفته های زلزله شناسان این رو ها ارتعاشات زمین خیلی کم شده!!! درست مانند این که زمین ما یک جا ثابت مانده است!!!  

بر اساس گفته های توماس لیکاک که در شبکه ی خبری سی ان ان منتشر شده، پایتخت بلژیک، بروکسل، این روز ها 30 تا 50 % کمتر از همیشه می لرزد! آنهم به علت کرونایی که باعث شده همه در خانه هایشان بمانند!

این موضوع باعث شده شک زلزله شناسان به کم شدن ارتعاش زمین بیشتر شود!

این روز ها می توانیم کوچک ترین زلزله ها را هم ثبت کنیم! چرا که اکثر تجهیزات لرزه نگار ما در نزدیکی مراکز شهر ها هستند! با وجود کرونا مرکز شهر ها خیلی خلوت تر از قبل است!

کار هم برای زلزله شناسان راحت!!! در سیگنال های در یافتی دستگاه های لرزه نگار نویز کمتری وجود داد! همین عامل هم موجب می شود اطلاعات دقیق تر و کامل تری از امولج زلزله دریافت کنیم!!!

جالب این است که تغییرات ارتعاش زمین تنها در شهر های بزرگ و مراکز آنها دیده شده! مثلا شهر های لندن و لس آنجلس! در اطراف شهر های کوچک و مزرعه ها همه چیز مثل سابق است!

شاید این تنها مزیت کرونا باشد!! اینکه حداقل یک چیز در این روزاهای ترسناک به خوبی انجام می شود در نوع خود خبری بسیار خوب است!!