کناره گیری قدم به قدم بیل گیتس از مایکروسافت!!!

این روز ها خبر کناره گیری بیل گیتس از مایکروسافت فضای مجازی را پر کرده است! کناره گیری بیل گیتس از مایکروسافت مدت ها بود که پیش بینی می شد و حالا اتفاق افتاده است!!!

با ما همراه باشید تا با علل کناره گیری بیل گیتس از مایکروسافت آشنا شوید!!!



بیل گیتس ؛ مدیر مایکروسافت؟؟؟

بیل گیتس ، مدیر و صاحب شرکت مایکروسافت از هیئت مدیره ی مایکروسافت خارج شد! گیتس تا سال 2000 مدیر عامل شرکت هم بود اما می خواست بیشتر وقتش را صرف کمپانی بیل و ملیندا کند!

به همین دلیل از هیئت مدیره خارج شد! در سال 2008 گیتس از تمام نقش های خود در مایکروسافت دست کشید تا تمام تمرکزش را بر روی فعالیت های بشر دوستانه و خیر خواهانه باشد!!!

شاید خروج گیتس از هیئت مدیره هم دلیلی مشابه همین ها داشته باشد!

یکی از پایگاه های خبری به نقل از گیتس گفته بود که او می خواهد زمان بیشتری را برای فعالیت های بشر دوستانه صرف کند!

امروزه گیتس به عنوان مشاور تکنولوژیکی در این کمپانی فعالیت دارد! این نقش او از سال 2014 آغاز شد! ساتیا نادیلا که حالا نقش بیل گیتس را در مایکروسافت بازی می کند از او برای مشاوره کمک میگیرد!

او گفته کار کردن با بیل گیتس باعث افتخار او بوده! او در ادامه گفته که چیز های زیادی را از بیل گیتس یاد گرفته است! بیل این کمپانی را با هدف دموکراتیو کردن استفاده از نرم افزارها و حل مشکلات چالش برانگیز بشری افتتاح کرد!

حالا مایکروسافت و دنیا از آن چیزی که بوده اند بهتر هستند!!!

هیئت مدریه از حضور و رهبری بیل گیتس بسیار استفاده کرده! نقطه نظر او برایمان بسیار کارآمد بوده است! از این به بعد هم از دیدگاه و مشاوره او در امور تکنولوژیکی استفاده خواهیم کرد!

دوستی با بیل برای من افتخار است! ما به کار کردن در کنار هم ادامه می دهیم ! تا زمانی که به هدفمان برسیم! هدف ما کمک کردن به هر شخص و کمپانی است که می خواهد در روی زمین به خواسته هایش برسد!

در حالیکه بیل گیتس هم چنان به فعالیت هایش در کمپانی ادامه می دهد، نقش اصلی او در مشاوره دادن است! این آخرین قدم گیتس در بلوغ این کمپانی بوده است! اولین قدم او در کامل شدن و مستقل شدن در سال 2000 گرفته شد!!!

در ادامه بخوانید » مدیر عامل جدید TikTok مشخص شد؛ مدیر اجرایی دیزنی پلاس!