آپدیت جدید گاراژبند به شما امکان کنترل اینسرومنت ها بوسیله حرکات صورت را می دهد !

چند روز پیش اپل در ایونت معرفی بر مبنای آموزش خود آیپد میان رده ۹.۷ اینچی جدید و قلم Crayon را معرفی کرد. در این ایونت همچنین اپل خبر از آپدیت جدید اپلیکیشن آهنگسازی گاراژبند داد. حالا شما می توانید گاراژبند را بوسیله حرکات صورتتان کنترل کنید !

همچنین بخوانید : درام ماشین SNAP اپلیکیشنی برای ثبت ایده های درام بر روی تبلت

یک ویژگی جدید جذاب که با استفاده از ویژگی های ردیابی چهره و TrueDepth دوربین آیفون X کار می کند.. اگر شما دارای گل سرسبد اپل آیفون اکس هستید، اکنون می توانید از چهره خود برای کنترل افکت ها و سینتی سایزر ها، استفاده کنید. بله، گاراژبند حالات چهره شما را می خواند و آنها را به کنترلر اینسترومنت تبدیل میکند. اگر این ویژگی در یک افکت یا اینسترومنت موجود باشد، یک آیکون کوچک صورت ظاهر می شود. در این حالت پارامترهایی که می توانند تنظیم شوند قفل می شوند و نمی توانید آنها را تغییر دهید، اما چند گزینه سرگرم کننده هنوز وجود دارد. به عنوان مثال، لبخند زدن / باز کردن دهان باعث اعمال افکت vibrato و sustain در ساز پیانو می شود.

شاید این ویژگی برای بسیاری خیلی جالب نباشد و به نظر کمی ساده به نظر برسد اما این موضوع خبر از حرکت اپل به سوی نحوه تعامل شما با آهنگسازی و نحوه ساخت آهنگ میدهد.

در راستای برنامه های مبتنی بر آموزش اپل، سمپل پک Toy Box برای دانلود قرار گرفت.اپل نام این پک را سمپل پک آموزشی گذاشته و این پک شامل بازه وسیعی از صداها نظیر صدای حیوانات، خودروها و صدای شمارش اعداد از 10 تا یک در چند زبان مختلف. همچنین یک افکت گیتار جدید و مدرن wah به افکت های stompbox گاراژبند اضافه شده است.

 

در ادامه بخوانید