علاوه بر کودکان بک پکرها، هیچ هایکرها، دوچرخه سواران و موتورسواران نیز به کوله پشتی هوشمند Pix نیاز دارند!

تصور کنید می توانستید یک نمایشگر سبک را بر روی پشت خود حمل کنید! خوب حالا می توانید ! کوله پشتی هوشمند Pix اولین کوله پشتی هوشمند با قابلیت نمایش جهان است، که در حال حاضر کمپینی را در کیک استارتر به راه انداخته. این کوله پشتی می تواند تصاویر، انیمیشن، بازی های 8 بیتی مثل اسنیک نوکیا و … را نمایش دهد. همه این تصاویر می توانند بوسیله یک اپلیکیشن (اندروید و iOS) در گوشی شما بوسیله بلوتوث به کوله ارسال شوند.  

[aparat id=”TejOp”]

شما می تواند کوله پشتی هوشمند Pix را با قیمت 199 دلار تهیه کنید که البته قیمتش کمی گران به نظر می رسد !  اما این را هم در نظر بگیرید که اگر یک نمایشگر نصب شده در کوله پشتی داشته باشید چه استفاده های مناسبی که نمی توان از آن کرد.! برای مثال فکر کنید روز اول مدرسه کوکتان است و برای عبور از خیابان وجود یک نمایشگر که می تواند علائم هشدار راهنمایی را نمایش دهد چقدر می تواند ارزشمند باشد!


همچنین بخوانید»

Oddball درام ماشینی به شکل توپ که با پرتاب کردنش می توانید بیت بسازید !!!

ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat به شما امکان حس کردن بیس را می دهد !

کوله پشتی شناور برای پرش در دنیای واقعیت افزوده !

The Basslet اولین ساب ووفر سایز ساعت مچی در جهان


شما می توانید از آن برای پیدا کردن دوست خود در فرودگاه استفاده کنید، می توانید برای گرفتن تاکسی از آن استفاده کنید و یا در فستیوال موسیقی برای نمایش ویژوال های جالب استفاده کنید همچنین می توانید به عنوان نمایش گر برای اجرای بازی از آن استفاده کنید و ….

کوله پشتی هوشمند Pix

اما شاید مهمترین کاربرد این بک پک برای موتور سواران و دوچرخه سواران باشد! به همین منظور این کمپانی پک مخصوص دوچرخه سواری خود را که شامل یک ریموت اضافه برای اتصال به فرمان است را تعبیه کرد که 299 دلار قیمت دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه کیک استارتر کوله PIX مراجعه کنید.