بطور کلی در اپ استور کمپانی اپل قیمت ها از 1$ شروع میشه و من به شخصه تا حالا برنامه یا بازی ای گرون تر از 50$ دلار ندیده بودم . ولی امروز میخوام چندتا اپلیکیشن موجود در اپ استور رو براتون معرفی کنم که همین حالا قابل دانلودن و قیمتشون بالاتر از 300$ دلار هست….

حتی برای اینکه مطمئن باشید کافیه روی اسم برنامه کلیک کنید …

 

TouchChat AAC with WordPower for $299.99

TouchChat

اولین برنامه تاچ چت هست … این برنامه همونجوری که از اسمش مشخصه یه برنامه برای چت کردن هست .. با این تفاوت که یه سری قابلیت هایی برای افرادی که در هر شرایطی نمی تونن پیام صوتی ( voice ) بفرستن .

 

DDS GP Yes! for $499.99

DDS GP Yes

برنامه بعدی برنامه ای کاربردی برای دندان پزشک های محترم هست که می تونن با این برنامه اطلاعاتی که می خوان به بیمارشون بدن و یا اطلاعات و روش درمان مریضشون رو در این برنامه ثبت کنن ..

 

KGulf for $499.99

KGulf

برنامه kgulf یه برنامه ی فوق تخصصیه که از ماه آپریل سال 2015 تا به امروز آپدیت نشده … کارش اینه که نمای هیدرودینامیکی 2 بعدی از آب های خلیج فارس و کویت به شما میده ( اصن نمیدونم چی هست ) … اگه علاقه مند هستین قابلتونم نداره 500 دلار .

 

app.Cash for $999.99

app.Cash

برنامه ی بعدی مربوط میشه به تجارت .. این برنامه یه صندوقدار دار تمام عیاره که به جای ارائه پرینت فاکتور یه اسکرین شات خوشگل تقدیم شما می کنه .

 

CyberTuner for $999.99

CyberTuner

برنامه ی بعدی سایبر تینوز هست که مربوط به کار تیونینگ پیانو میشه که تقریبا باید اندازه قیمت یک کیبورد خوب پول بدین . البته نا گفته نماند که این 1000 دلار ناقابل تنها برای اشتراک ماه اول شماس . از ماه دوم برای استفاده کامل از این برنامه باید ماهانه 80 دلار ناقابل دیگر هم پرداخت کنین .

 

VIP Black for $999.99

VIP Black

برنامه ی وی آی پی یک برنامه لایف استایلینگ هست که برنامه اول باید تشخیص بده که شما حداقل ماهانه یک میلیون پوند درآمد دارین . D:

ناگفته نماند که این برنامه از ماه می 2014 تا امروز آپدیت نشده ….. خوب حتما نیاز نداشته دیگه !!!

 

LogMeIn Ignition for $1,399.99

LogMeIn Ignition

 

و اما برنامه ی آخر و گل سرسبد این مقاله  مجله وارونه

این برنامه خیلی کاربردی هست و فعالیتش در حوزه برنامه ریزی برای کسب و کار هست .

 

با ما همراه باشین و نظراتتون را با ما در میان بگذارید …