گرده همایی Crunchyroll Expo 2020 کنسل شد! کرونا COVID_19 همچنان در حال پیشتازی!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. متاسفانه Crunchyroll اعلام کرده است که گرده همایی Crunchyroll Expo 2020 کنسل شده و برگزار نخواهد شد! دلیل این اتفاق شیوع ویروس جدید کرونا COVID_19 بوده است. برگزار کنندگان گفته اند. که برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر از سلامت شرکت کنندگان، کارکنان، فروشندگان بلیط و مهمانان این رویداد امسال برگزار نخواهد شد!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


وبسایت این رویداد طی هفته آینده اطلاعاتی از چگونه بازپرداخت بلیط‌ها خواهد داد. Crunchyroll Expo 2020 برای چهارم تا ششم سپتامبر برنامه ریزی شده بود. کمپانی Crunchyroll اعلام کرد که سال بعد یعنی Crunchyroll Expo 2021 از چهار آگوست 2021 آغاز می شود و در  ششم آگوست نیز به پایان می رسد. Crunchyroll Expo 2021 در مرکز همایش های San Jose McEnery در سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی Crunchyroll هم در تولید و هم در استریم کردن انیمه ها نقش شایانی را برای صنعت انیمه ایفا می کند.

گرده همایی Crunchyroll Expo

همچنین  در مجله اینترنی وارونه علاوه بر خبر تاخیر مراسم کرانچی‌رول Crunchyroll Expo 2020 بخوانید:


نظر شما درباره گرده همایی Crunchyroll Expo 2020 چیست؟ به نظر شما این ویروس مرگبار تا چه زمانی صنعت انیمه را تحت تاثیر خود نگه می دارد؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای اطلاع از اخبار بیشتر، بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!