با مهم ترین اخبار گیم هفته دوم بهمن ماه ۱۳۹۸ با ما همراه باشد. صنعت گیم روز به روز در حال بزرگتر شدن و پیشرفت کردنه؛ این باعث شده که هر روز موجی از اخبار گیمینگ رو ببینیم، طبیعیه که نتونیم همه اون ها رو به راحتی دنبال کنیم. اگه شما هم براتون سخته که همه اخبار صنعت گیم رو دنبال کنید،اصلا نگران نباشید ما تو گلیچ گیم هر هفته مهم ترین اخبار گیم، تصاویر و تریلر های منتشر شده رو قرار میدیم تا شما به راحتی میتونید از اخبار دور و برخودتون با خبر بشید. کانال نماشا وارونه رو هم از اینجا تماشا کنید تا بتونید جدید ترین تریلر بازی ها رو تماشا کنید و اگر هم دوست داشتید اون رو دنبال کنید.


با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید

گلیچ گیم : اخبار گیم هفته اول دی 1398

احتمال ساخت Witcher 4 ؛ شرکت CD Projekt امتیاز بازی Witcher 4 را تمدید کرد!


خب بریم سراغ اخبار گیم هفته دوم بهمن ماه 1398 :

مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Warcraft 3: Reforged منتشر شد

اخبار گیم هفته دوم بهمن

همزمان با عرضه بازی Warcraft 3 : Reforged سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی هم مشخص شد.

سری بازی های Warcraft از بازی های استراتژیک تاثیر گذار بر روی دنیای گیم هستند که طرفدار های خاص خودشون رو دارند.در مراسم بلیزکان 2018 استودیو بیلزارد از بازی Warcraft 3 : Reforged رو نمایی کرد که به عنوان یک نسخه بازسازی شده از بازی Warcraft 3 است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
  • پردازنده: اینتل Core i3-530 یا AMD Athlon Phenom II X4 91
  • رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا جی فورس GTS 450 یا AMD Radeon HD 5750
  • فضای خالی مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت
  • صفحه نمایش: حداقل رزولوشن ۸۰۰x۶۰۰

سیستم پیشنهادی:

  • سیسام عامل: ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
  • پردازنده: اینتل Core i5-6400 یا AMD Ryzen 7 1700X
  • کارت گرافیک: انویدیا جی فورس GTX 960 یا AMD Radeon R9 280X
  • فضای خالی مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت
  • صفحه نمایش: حداقل رزولوشن ۸۰۰x۶۰۰

 


بازی های رایگان ماه فوریه 2020 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

بازی های رایگان ماه فوریه 2020 پلی استیشن پلاس

طبق رسم هرماه شرکت سونی، در آخرین روز از هر ماه بازی های رایگان ماه آینده خود را در سرویس پلی استیشن پلاس معرفی میکند ؛ این ماه هم شرکت سونی بازی های خوبی رو برای کاربران خود انتخاب کرده است.

Firewall Zero Hour ، BioShock: The Collection و The Sims 4 بازی های این ماه سرویس پلی استیشن پلاس هستند که از تاریخ 4 فوریه ( 15 بهمن 1398 ) در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت و در تاریخ 3 مارس ( 13 اسفند 1398 ) هم از دسترس کاربران این سرویس خارج میشود 

در ادامه میتونید تریلر هنگام معرفی این بازی ها رو تماشا کنید :

 


نسخه جدید بازی Batman یک ریبوت است

نسخه جدید بازی Batman

 

مهم ترین خبر گیم هفته دوم بهمن خبر ساخت نسخه جدید Batman بود. منابع خبری تایید کردند که بازی جدید Batman یک ریبوت است و قرار است در پاییز سال آینده منتشر شود.

 طبق گفته ها استودیو Warner Bros Montreal در حال ساخت یک ریبوت از سری پرطرفدار Batman است و تاریخ عرضه این بازی هم پاییز سال 2020 گفته شده است.

جزئیات گیم پلی، داستان و … هنوز اعلام نشده اما انتظار میره در آینده اطلاعات بهتری در مورد این بازی پرطرفدار و جذاب منتشر شود.


سه بازی رو میزی دیجیتالی به صورت رایگان به فروشگاه اپیک گیمز اضافه خواهند شد 

اخبار گیم هفته دوم بهمن

طبق اخبار منتشر شده استودیو Asmodee Digital قصد دارد سه بازی رو میزی خود یعنی Carcassonne، Ticket to Ride و Pandemic را به صورت رایگان به فروشگاه اپیک گیمز اضافه کند.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان شروع به کار خود سعی دارد که بهترین بازی ها را برای کاربران خود به اشتراک بگذارد و سعی در جلب رضایت کاربران خودش رو داره و از حق هم نگذریم تا اینجای کار موفق بوده و بازی های خوبی رو چه به صورت رایگان و چه بصورت تخفیف خورده در تعطیلات زمستانی برای کاربران خودش فراهم کرده است. حالا این سه بازی هم از بازی های محبوب رو میزی هستند که فروشگاه اپیک گیمز قصد دارد که در اختیار کاربران خودش قرار بده.

استودیو Asmodee Digital اعلام کرده است که این سه بازی از تاریخ 6 تا 13 فوریه (17 تا 24 بهمن 98) به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز عرضه می شوند و دوست داران این گونه بازی ها میتوانند این بازی ها رو دریافت کنند.


فصل 4 بازی Apex Legends شروع شد

فصل 4 بازی Apex Legends

فصل 4 بازی Apex Legends با اسم Assimilation شروع شده. در این فصل از بازی علاوه بر جزئیات جدید منتشر شده، بسیاری از مشکلات بازی هم رفع شده است.

یک اپراتور جدید با اسم Revenant به بازی اضافه شده است. این اپراتور در حالت نشسته نسبت به بقیه اپراتور ها سریع تر حرکت می کند و می تواند به ارتفاع های بالتری هم دسترسی داشته باشد. این اپراتور در کنار این قابلیت ها همچنین میتواند سایر قابلیت های بقیه اپراتور ها رو به مدت 10 ثانیه مختل کند. این رو هم بگم که نوار سلامتی اپراتور Revenant نسبت به بقیه اپراتور ها 50 درصد کمتر است.

در فصل جدید Apex Legends ، نقشه های بازی هم دچار تغیراتی شده اند. نقشه Capitol City که یکی از محبوب ترین نقشه های بازی است به دو قسمت تقسیم شده است. Respawn Entertainmenf اعلام کرده است که هدف از تغییر نقشه اجبار بازیکنان به، به وجود آوردن خلاقیت و گرفتن تصمیمات جدید است. 

یک Sniper Rifle جدید ها با اسم Sentinel به بازی اضافه شده است که میتوانید با شارژ کردن این اسلحه، تیر هایی همراه با انرژی به سمت دشمنانتان شلیک کنید.

قیمت این بتل پس 950 سکه Apex است. قیمت این 950 سکه حدودا 10 دلار است که میتوانید با خرج کردن این مقدار پول این بتل پس را خریداری کنید.

در ادامه میتونید تریلر فصل 4 این بازی رو تماشا کنید:

 

امیدوارم اخبار گیم هفته دوم بهمن 1398 مورد پسند شما قرار گرفته باشه ! منتظر نظرات شما هستم ! اگه اخباری مهم بوده و ما پوشش ندادیم حتما به ما بگید دمتون گرم.