با مهم ترین اخبار گیم هفته سوم بهمن ماه ۱۳۹۸ با ما همراه باشد. صنعت گیم روز به روز در حال بزرگتر شدن و پیشرفت کردنه؛ این باعث شده که هر روز موجی از اخبار گیمینگ رو ببینیم، طبیعیه که نتونیم همه اون ها رو به راحتی دنبال کنیم. اگه شما هم براتون سخته که همه اخبار صنعت گیم رو دنبال کنید،اصلا نگران نباشید ما تو گلیچ گیم هر هفته مهم ترین اخبار گیم، تصاویر و تریلر های منتشر شده رو قرار میدیم تا شما به راحتی میتونید از اخبار دور و برخودتون با خبر بشید. کانال نماشا وارونه رو هم از اینجا تماشا کنید تا بتونید جدید ترین تریلر بازی ها رو تماشا کنید و اگر هم دوست داشتید اون رو دنبال کنید.


نگاه ویدیویی نزدیک به سامسونگ Galaxy Z Flip

گلیچ گیم : اخبار گیم هفته دوم بهمن 1398

احتمال ساخت Witcher 4 ؛ شرکت CD Projekt امتیاز بازی Witcher 4 را تمدید کرد!


خب بریم سراغ اخبار گیم هفته سوم بهمن ماه 1398 :

تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

اخبار گیم هفته سوم بهمن

 شرکت Square Enix  تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است ک در آن به نمایش گیم پلی، دنیای بازی و معرفی شخصیت های آن میپردازد. Outriders یک بازی در سبک تیراندازی نقش آفرینی است. داستان بازی در مورد یک گروه سه نفره است که در تعقیب سیگنالی مرموز در یک دنیای فانتزی تاریک و بی رحم هستند.

استودیو سازنده بازی یعنی People Can Fly آثار پر افتخاری همچون Gears of War و Bullestorm رو در کارنامه خودش داره پس باید انتظار یک بازی سطح بالا رو داشه باشیم.

Outriders اثر استودیوی People Can Fly است و قرار است توسط شرکت Square Enix برای پتفرم های PC ، PS4 ، Xbox One و برای پتفرم های نسل نهمی یعنی PS5 و Xbox Series X در تعطیلات سال 2020 (آبان یا آذر 99) منتشر شود.

در ادامه میتونید تریلر هنگام عرضه این بازی رو تماشا کنید:

 


نسخه جدیدی از بازی Mafia در ماه های آینده معرفی خواهد شد

اخبار گیم هفته سوم بهمن

خبر هایی به گوش می رسد که دو بازی جدید شرکت 2K Games در ماه های آینده معرفی خواهند شد.

در ماه سپتامبر ثبت برخی علائم تجاری با اسم Mafia این شایعه رو به وجود آورد که نسخه جدید Mafia در دست توسعه قرار دارد. حالا اخیرا یکی از کازبران توییتر گفته است که بازی های گفته شده توسط استودیو Hangar13 در ماه های آینده معرفی خواهد شد.

 


اخبار گیم هفته سوم بهمن

فقط یک روز دیگر تا انتشار بازی Dreams باقی مانده است و حالا استودیو Media Molecule تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

بازی Dreams اولین بار در E3 2015 دیده شد. یک بازی ایی که همه ی بینندگان اون کنفرانس رو به وجد آورد و یک بازی سرگرم کننده، جذاب و خستگی ناپذیر رو نشان می داد. توی این بازی، بازیکن می تواند علاوه بر مراحل از پیش ساخته، میتواند رویا های خودش رو هم توی بازی بسازد.

حالا قرار است این بازی در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

در ادامه میتونید تریلر هنگام عرضه این بازی رو تماشا کنید:

 


تاریخ عرضه بازی Metro Exodus بر روی فروشگاه استیم مشخص شد

اخبار گیم هفته سوم بهمن

بلاخره بعد از گذشت 1 سال از انتشار بازی Metro Exodus، قرار این بازی بر روی فروشگاه استیم منتشر شود.

بازی Metro Exodus 15 فوریه 2019 منتشر شد. در ابتدا قرار بود این بازی بر روی فروشگاه استیم منتشرشود؛ اما درست چند ماه قبل از انتشار این بازی، شرکت Deep Silver یک قرار داد انحصاری یک ساله با Epic Games به منظور منتشر کردن این بازی بر روی این فروشگاه امضا کرد.

حالا بعد از گذشت 1 سال قرار است بازی Metro Exodus در 15 فوریه 2020 (26 بهمن 1398) بر روی فروشگاه استیم عرضه شود.


استودیو Bioware پروژه طراحی مجدد بازی Anthem را رسما تایید کرد

اخبار گیم هفته سوم بهمن

بازی Anthem به دلیل نداشتن محتوای کافی و مشکلات زیادی ک داشت نتوانست آن طور که می خواهد خود نمایی کند و نمرات جالبی رو از سمت منتقدین دریافت نکرد.

حالا استودیو Bioware تصمیم گرفته است که این بازی رو به عبارتی دوباره طراحی کند. این استودیو اعلام کرده است که نسخه فعلی Anthem به کار خود ادامه می دهد؛ اما همزمان با کار بر روی نسخه جدید Anthem  دیگر محتوایی برای نسخه فعلی منتشر نخواهد شد.


تریلر رسمی فصل دوم بازی Call of Duty : Modern Warfare منتشر شد

اخبار گیم هفته سوم بهمن

بعد از کلی شایعه و گمانه زنی و لو رفتن ها بلاخره تریلر فصل دوم بازی CoD: MW منتشر شد. در این تریلر شاهد یک اپراتور جدید و اضافه شدن Rust هستیم.

در این تریلر شاهد معرفی چهار نقشه جدید هستیم که دو نقشه مخصوص حالت Gunfigh و Ground War هستند. نقشه پرطفدار Rust هم از   CoD : MW2 به صورت بازسازی شده به بازی اضافه خواهد شد.

علاوه بر نقشه ها، اپراتور Ghost هم که قبلا حضورش در فصل دوم بازی لو رفته بود حضور دارد و احتمالاً با خرید بتل پس دوم در بازی قابل دسترس خواهد بود.

فصل دوم بازی Call of Duty : Modern Warfare ؛ 22 بهمن برای پلتفرم های PC ، PS4 ، Xbox One منتشر خواهد شد.

در ادامه میتونید تریلر هنگام عرضه این بازی رو تماشا کنید:

 


امیدوارم اخبار گیم هفته سوم بهمن 1398 مورد پسند شما قرار گرفته باشه ! منتظر نظرات شما هستم ! اگه اخباری مهم بوده و ما پوشش ندادیم حتما به ما بگید دمتون گرم.