با مهم ترین اخبار گیم هفته چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ با ما همراه باشد. صنعت گیم روز به روز در حال بزرگتر شدن و پیشرفت کردنه؛ این باعث شده که هر روز موجی از اخبار گیمینگ رو ببینیم، طبیعیه که نتونیم همه اون ها رو به راحتی دنبال کنیم. اگه شما هم براتون سخته که همه اخبار صنعت گیم رو دنبال کنید،اصلا نگران نباشید ما تو گلیچ گیم هر هفته مهم ترین اخبار گیم، تصاویر و تریلر های منتشر شده رو قرار میدیم تا شما به راحتی میتونید از اخبار دور و برخودتون با خبر بشید. کانال نماشا وارونه رو هم از اینجا تماشا کنید تا بتونید جدید ترین تریلر بازی ها رو تماشا کنید و اگر هم دوست داشتید اون رو دنبال کنید.


بهترین بازی های رایگان PS4

مورد انتظارترین بازی های سال 2020

گلیچ گیم : اخبار گیم هفته سوم بهمن 1398


خب بریم سراغ اخبار گیم هفته چهارم بهمن ماه 1398 :

بازی های رایگان این هفته فروشگاه Epic Games مشخص شدند

اخبار گیم هفته چهارم بهمن

طبق روال همیشگی فروشگاه Epic Games، این هفته هم اپیک گیمز دو بازی رایگان برای مشترکین خودش رو معرفی کرد که طبق اون، بازی های Assassin’s Creed Syndicate و Faeira به مدت یک هفته، به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دارن.
فروشگاه Epic Games از زمانی که شروع به کار کرده، سعی داشته تا بهترین بازی ها رو با کاربران خودش به اشتراک بزاره، و سعی در جلب رضایت اون ها داشته؛ از حق هم نگذریم تا الان واقعا در این کار موفق بوده، و بازی های خوبی رو چه به صورت رایگان و چه باتخفیف، در فروشگاه خودش قرار داده.
دو بازی Kingdom Come: Deliverance و Aztez، که از هفته قبل به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته بودن، تا ساعت 19:30 امروز 1 اسفند 1398 (20 فوریه 2020) رایگان باقی میمونند.

و بعد از این ساعت، دو بازی Assassin’s Creed Syndicate و Faeira به مدت یک هفته قیمت اون ها رایگان میشه و با اضافه کردن این بازی ها به حساب خودتون، میتونید تا آخرین ساعات زندگی از این بازی ها لذت ببرید!


تاریخ احتمالی انتشار حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

اخبار گیم هفته چهارم بهمن

بعد از گذشت تقریبا 5 ماه از عرضه بازی CoD: MW حالا خبر از عرضه نسخه بتل رویال این بازی به گوش می رسد.

چند ماه پیش وب سایت Reddit تصاویری از بازی CoD: MW منتشر کرد که به بخش بتل رویال بازی اشاره داشت. حالا اخیراً هم وب سایت VGC اطلاعاتی در مورد بخش بتل رویال بازی CoD: MW منتشر کرده است که می گوید این بازی در اوایل ماه مارس 2020 (اسفند ماه 1398) منتشر خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده توسط این وب سایت؛ بخش War Zone به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. طبق گفته های این وب سایت افرادی که بخش War Zone را دانلود می کنند با پرداخت هزینه ای میتوانند این بخش رو به نسخه کامل Call of Duty: Modern Warfare ارتقا دهند.

این رو هم بگم که هیچ کدوم از این اطلاعات تا الان تایید نشد اند.


تاریخ دقیق انتشار بازی Half-Life: Alyx مشخص شد

اخبار گیم هفته چهارم بهمن

شرکت Valve تاریخ دقیق انتشار بازی Half-Life: Alyx رو اعلام کرد. این بازی در تاریخ 23 مارس 2020 (4 فروردین 1399) منتشر خواهد شد.

داستان بازی بین نسخه اول و دوم بازی جاریان دارد که بازیکنان کنترل شخصیت Alyx را بر عهده دارند که عضوی ار یک گروه مقاومت است و در حال مبازه با سازمانی به نام Citadel است.

حالا طبق گفته های شرکت Valve این بازی در تاریخ 23 مارس 2020 (4 فروردین 2020) به صورت انحصاری بر روی فروشگاه استیم عرضه خواهد شد و با هدست های واقعیت مجازی Valve Index ، HTC Vive ، Oculus Rift قابل بازی خواهد بود.

 


فهرست شرکت کنندگان مراسم E3 2020 منتشر شد

اخبار گیم هفته چهارم بهمن

اخیرا لیستی از شرکت های حاضر در مراسم E3 2020 توسط ESA منتشر شده است که در اون اسم شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت، یوبیسافت و نینتندو دیده می شود.

شرکت های حاضر در مراسم E3 2020

  • مایکروسافت
  • نینتندو
  • بتسدا
  • یوبیسافت
  • کپکام
  • اسکوئر انیکس
  • وارنر بروس
  • سگا
  • بانداب نامکو
  • تیک- تو اینتراکتیو

سونی امسال هم مثل سال قبل در مراسم E3 2020 حضور ندارد. همینطور جیف کیلی مجری مراسم The Game Awards و تهیه کننده برنامه E3 Coliseum بعد از 25 سال حضور در مراسم E3؛ برای اولین بار امسال در این مراسم شرکت نمی کند.


تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Deliver Us The Moon مشخص شد

اخبار گیم هفته چهارم بهمن

استودیو Wired Productions، تاریخ انتشار بازی Deliver Us The Moon برای کنسول  ها رو مشخص کرد. این بازی سال گذشته برای پلتفرم رایانه ها شخصی منتشر شد.

بازی Deliver Us The Moon ؛ یک بازی علمی تخیلی و هیجان آور است که در بازیکن، کنترل یک فضانورد را در دست دارد، که قرار است برای کاوش به ماه فرستاده شده است.

بازی Deliver Us The Moon، توسط استودیو Wired Productions، در تازیخ 24 آپریل 2020 (5 اردیبهشت 1399) برای دو کنسول PS4 و  Xbox One منتشر خواهد شد.

تریلر معرفی نسخه کنسولی بازی Deliver Us The Moon

 


در ادامه بخوانید » گلیچ گیم : اخبار گیم هفته اول اسفند 1398 

امیدوارم اخبار گیم هفته چهارم بهمن 1398 مورد پسند شما قرار گرفته باشه ! منتظر نظرات شما هستم ! اگه اخباری مهم بوده و ما پوشش ندادیم حتما به ما بگید دمتون گرم.