اسنپ دراگون 865،نمایشگر دوگانه و باتری 5 هزار میلی آمپری !

ال جی بعد کلی شایعه بالاخره ششمین گوشی سری V خودش رو معرفی کرد! گوشی ال جی V60 THINQ 5G .این هیولای کره ای مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام هستش که از مودم X55 برخورداره این یعنی پشتیبانی از شبکه 5G. جدا از این موضوع ال جی برای دوربین از یک ستاپ دوگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی جدید بهره میبره، همچنین باتری هیولای 5 هزار میلی آمپری و در نهایت نمایشگر دوگانه ، که برخلاف سامسونگ ، هوآوی و … سایر شرکت ها به جای استفاده از نمایشگر تاشو از دو نمایشگر که بوسیله لولا به همین متصل شدن استفاده میکنه ! 

مشخصات LG V60 THINQ

گوشی ال جی V60 THINQ 5G از نمایشگر 6.2 اینچی FHD+ OLED با نسبت 20.5:9 بهره میبره ، مثل نسخه قبلی از ناج قطره ای در قسمت بالای نمایشگر استفاده شده و دوربین سلفی 10 مگاپیکسل هستش! همچنین  از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر برای این گوشی استفاده شده.


همچنین بخوانید »


 

 

 

در پشت دستگاه ما شاهد حضور یک سنسور TOF (دوربین مدت پرواز) درکنار لنز 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 117 درجه هستیم. این دوربین ها مثل سری 20 گلکسی های سامسونگ قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8K رو دارن، همچنین قابلیت HDR10+ هم موجوده!

چیپست اسنپدراگون 865 همراه شده با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی + پشتیبانی از کارت حافظه.

سایر ویژگی ها

 گواهینامه IP68 یعنی اینکه گوشی در برابر آب و خاک مقاومه، دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل ، همچنین مثل نسخه های قبلی و علاقه ال جی به موسیقی این  گوشی از اسپیکرهای استریو 32 بیت – Quad Dac استفاده میکنه به همراه 4 میکروفون، باتری هم گه 5000 میلی آمپره و از نکنولوژی شارژ سریع 4+  بهره میبره! 

زمان انتشار و قیمت

ال جی هنوز قیمت V60 THINQ رو اعلام نکرده ، اما قرار برای اواخر بهار 2020 وارد بازار بشه !