BlackBerry Motion

بلک بری موشن ، تحت لیسانس کمپانی بلک بری ، توسط TCL تولید خواهد شد ..ببینیم که پرچمدار جدید برند BlackBerry دارای چه خصوصیاتی است …

گوشی بلک بری موشن

گوشی بلک بری موشن دارای بیشترین ظرفیت باتری در بین محصولات بلک بری می باشد .باتری 4000 میلی آمپری این تلفن همراه ، زمان استفاده ی بالایی را برای این تلفن همراه به ارمغان خواهد آورد .

همچنین BlackBerry Motin ، دارای استاندارد IP67 است ، به این معنا که در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت خواهد داشت که این امکان نیز برای اولین بار در محصولات بلک بری دیده می شود .بلک بری جدید از یک صفحه نمایش تمام لمسی 5.5 اینچی 1920 * 1080 با کیفیت Full HD ضد خش استفاده می کند .از پردازنده ی قدرتمند 8 هسته ای Qualcomm Snapdragon 625  به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 506 در این تلفن همراه استفاده شده است .

در نهایت باید گفت که BlackBerry Motion دارای 4 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است .قابلیت Quick Charge 3.0 باعث شده که باتری این تلفن همراه در 40 دقیقه به طور کامل شارژ شود .

بلک بری Motion قابلیت باز شدن با اثر انگشت را دارد و با سیستم عامل Android 7.1 Nougat از جعبه بیرون می آید .

 

گوشی بلک بری موشن

در این تلفن از فضای مجازی ای به نام Locker استفاده شده که به شما این امکان را می دهد که عکس ها ، فیلم ها و اطلاعات شخصی دیگر خودرا درون آن قرار دهید.این نرم افزار برای دسترسی کاربر به اطلاعات داخل این فضای مجازی ، درخواست پین کد و اثر انگشت خواهد کرد .

BlackBerry Motion در این ماه روانه ی دو بازار عربستان صعودی و ایالات متحده عربی می شود و از اواخر این ماه نیز انتظار می رود که در بازار جهانی جای گیرد .

قیمت پرچمدار جدید بلک بری تقریبا 463 دلار خواهد بود …

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید