وان پلاس 6 مخصولی قدرتمند با ظاهری به سبک سایر رقبا !

کمپانی وان پلاس به طراحی و تولید گوشی های با قدرت و قیمت مقرون به صرفه شهرت جهانی دارد و از سوی دیگر به دلیل کپی کردن طراحی آیفون ! و اما پرچمدار جدید این کمپانی وان پلاس 6 دیروز طی مراسمی بصورت رسمی معرفی شد. مهمترین نکته در مورد OnePlus 6 طراحی نمایشگر 6.28 اینچی از نوع Optic AMOLED با نسبت تصویر 19:9 است. کی یکی از بزرگترین نمایشگر های امثال خواهد بود. و بله همانند سایرین وان پلاس نیز از طراحی نمایشگر با ناچ در بالا بهره برده است.


در ادامه بخوانید : گوشی های میزو سری ۱۵ با طراحی بدون ناچ معرفی شدند !


در بخش دوربین وان پلاس 6 از ترکیب دو دوربین در پشت بصورت عمودی بهره می برد که ترکیب دوربین 16 + 20 مگاپیکسلی هستند. کمپانی ادعا می کند این پکیج دوربین قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را دارد. در جلو هم وان پلاس 6 از یک دوربین مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080P برخوردار است.

وان پلاس 6 رسما معرفی شد ! با این گوشی جذاب بصورت کامل آشنا شوید

در بخش پردازشگر هم وان پلاس برای نسل 6 پرچمدار خودش از ترکیب اسنپدراگون 845 در کنار آدرنو 630 بهره برده همانند ال جی G7 و سایر رقبای 2018 که این ترکیب همراه شده با 6 الی 8 گیگ رم و 64 الی 256 گیگ حافظه داخلی.


در ادامه بخوانید : آنر ۱۰ پرچمدار سال ۲۰۱۸ برند HONOR معرفی شد !


نکته جالب عدم استفاده از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی OnePlus 6  است. جدا از این مسئله وان پلاس همچنان همانند ال جی ، سامسونگ و هواوی علاقمند به قراردادن جک هدفون بر روی گوشی های خودش پا فشاری می کند که این نکته حائز اهمیت است. بدنه گوشی نیز از جنس شیشه مجهز به گوریلا گلس 5 مقاوم در برابر خط و خش است.

وان پلاس 6 رسما معرفی شد ! با این گوشی جذاب بصورت کامل آشنا شوید

نکته ای که کمی در طراحی وان پلاس 6 جالب به نظر نمی رسد طراحی حسگر اثر انگست در زیر دو دوربین و بصورت مستطیل است. دقیقا همانند گلکسی 9، این طراحی استفاده از سنسور اثر انگشت را سخت میکند و احتمال لمس لنز دوربین به جای سنسور بسیار بالا است.


در ادامه بخوانید : گلکسی اس ۹ پلاس گزینه ای مناسب برای هنرمندان !


در بخش باتری هم وان پلاس 6 از باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع بهره می برد. عدم پشتیبانی از حافظه جانبی را هم می توان ضعف عمده این گوشی اعلام کرد. وان پلاس در 3 رنگ عرضه می شود.قیمت پایه وان پلاس 6 ، 529 دلار اعلام شده در تصویر زیر میتوانید قیمت های اعلام شده برای نسخه های مختلف وان پلاس 6 را بررسی کنید.

وان پلاس 6 رسما معرفی شد ! با این گوشی جذاب بصورت کامل آشنا شوید

لطفا شما هم نظرات خودتان را در ارتباط با این گوشی با ما درمیان بگذارید

 

همچنین بخوانید