در ایونت گوپرو ما شاهد معرفی 3 محصول خواهیم بود!

گوپرو دیروز در ایمیلی اعلام کرد محصول جدید این کمپانی گوپرو هیرو 6 بلک پنجشنبه 28 سپتامبر در ایونتی در سانفرانسیسکو – کالیفرنیا برگزار می شود معرفی خواهد شد. در حالی که کمپانی هنوز نام مشخصی برای دوربین جدید خود اعلام نکرده اما همه شواهد بر این است که نام این محصول هیرو 6 بلک خواهد بود.

بر طبق اخبار منتشر شده به نظر می رسد گوپرو هیرو 6 بلک در همان روز معرفی با قیمت 499 دلار بفروش خواهد رسید. در این ایونت همچنین قرار است کمپانی گوپرو فیوژن دوربین 360 درجه جدید خود در کنار بروز رسانی پهباد گوپرو کارما رونمایی کند.

هیرو 6 بلک تغییراتی چندانی از لحاظ ظاهری با مدل قبلی خود هیرو 5 بلک نداشته، در عوض اکثر بروز رسانی ها در داخل این دوربین اتفاق افتاده در نتیجه حالا این دوربین می تواند با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه و  1080P و 240 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. گوپرو هیرو 6 بلک دو برابر سریعتر از مدل قبلی خود است در نتیجه می تواند با سرعت بهتری اطلاعات را منتقل کند، کیفیت فیلمبرداری در نور کم بهبود یافته همچنین تثبیت کننده تصویر دیجیتال نیز ارتقاء پیدا کرده است، هیرو 6 مجهز به پردازنده جدیدی با نام GP1 نیز شده است.

قیمت گوپرو هیرو 6 بلک معادل 499 دلار خواهد بود و از همین پنجشنبه 28 سپتامبر برای خرید قابل دسترس است.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید