سینتی سایز صدا را در مرورگر خود یاد بگیرید !

کمپانی ابلتون / Ableton وب سایت تعاملی جدیدی را راه اندازی کرده که در آن می توانید با ماژول های ساده شروع به یادگیری سینتی سایزر و مفاهیم سنتز صدا کنید.

Learning Synths نام وب سایت جدید ابلتون است. این وب سایت تعاملی که رایگان هم هست، در هر دیوایسی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد قابل اجرا و راه اندازی است ! حتی موبایل های قدیمی ! نکته مهم این است که تمام مفاهیم و اصول پایه ترکیب صدا و صداسازی مرحله به مرحله آموزش داده میشود . 

این وب سایت به سادگی هر چه تمام تر مفاهیم فیزیک صوت و نحوه کار و عملکرد سینتی سایزرها را آموزش میدهد. درسها با اصول اولیه و پایه شروع می شوند، بنابراین برای کسانی که تا به حال با سینتی سایزر کار نکرده اند یک مدرسه آموزشی فوق العاده است! همچنین اگر حرفه ای هم باشید با ماژول های زبیا و مینیمال این سایت میتواند دست به اکتشاف در دنیای بزرگ صداسازی بزنید.


در ادامه بخوانید »

 

درس های یادگیری سینتی سایزر و مفاهیم سنتز صدا در وب سایت تعاملی Ableton شامل آشنایی با مفاهیمی نظیر آمپیلی تود / Amplitude، پیچ / Pitch ، بازی با آمپلی تود و پیچ،نواختن سینت، نواختن پیچ های مختلف در سینت، نغییر دادن صدا در سینت، اینجاد تغییرات گسترده در سینت، صدای یک سینتی سایزر چگونه است ؟ و سایر مباحث پایه می شود.

این اولین باری نیست که ابلتون اقدام به ساخت وب سایت آموزشی کرده ! پیش از این نیز ابلتون وبسایتی را برای آموزش اصول اولیه آهنگسازی راه اندازی کرده بود.