یو اف سی 245 ساعت 6 صبح فردا به وقت تهران برگزار میشه !

یو اف سی 245 جذابترین کارت یو اف سی در سال 2019 امشب یا بهتر بگم بامداد فردا صبح برگزار میشه !!!! تو این کارت 3 تا کمربند روی خط هستش و هر 3 بازی اصلی مین کارت جزو مورد انتظار ترین بازی های امسال هستن مخصوصا بازی مین ایونت که خود من یک سال نسخ دیدن این بازی هستم !


همچنین بخوانید »


خب حالا بزا بگم چه خبره !

بازی مین ایونت

بین کامارو عثمان و کلبی کاوینگتون برکزار میشه ! عثمان بعد از شکست دادن تایرن وودلی هیچ بازی انجام نداد و این اولین دفاع از عنوان قهرمانیش هستش ! از اون طرف هم کلبی بعد قهرمان موقت شدن یا Interim Champion شدنش کلی منتظر بازی با وودلی بود که یو اف سی طبق معمول اصلا کلبی رو بازی ندادن بعد کلبی مجبور شد امسال با رابی لاولر بازی کنه (چه بازی ام بود) و در نهایت رابی رو شکست بده تا بعد مدت ها بتونه برای کمربند قهرمانی مسابقه بده !

هر دو این فایتر ها خیلی خفنن ، پیشبینی بازی خیلی سخته اما من فک میکنم کامارو عثمان شانس بیشتری برای برد داره !


بازی کو مین ایونت

مکس هالووای بعد شکست جوزه آلدو تا الان موفق شده 2 بار از عنوان قهرمانی خودش دفاع کنه و برای بار سوم جلوی الکساندر ولکانوفسکی قرار بگیره که تا الان تو یو اف سی هیچ باختی نداشته !

با وجود اینکه ولکانوفسکی فایتر قدرتمندی هستش اما من فکر میکنم مکس شانس بیشتری برای برد این بازی داره !


بازی  سوم

خب بازی سوم بین آماندا نونز و ژرمین د رندومی برگزار میشه ! بازی که برای بار دوم بین این دوتا برگزار میشه ! بازی اول تو سال 2016 برگزار شد و نونز با ناک اوت بازی رو برد ! نونز قهرمان دو دسته وزنی یو اف سی هستش و بدون شک یکی از بهترین فایترهای تمام دوران یو اف سی ! پیش بینی این بازی هم سخته اما به نظرم نونز شانس بیشتری برای برد داره !

خب به غیر از این سه بازی که به شدت مهم هستن ! 2 بازی دیگه قرار تو کارت اصلی برگزار بشه که اون دوتا هم خیلی مهم هستن !


بازی چهارم

بین جوزه آلدو و مارلون مورایز برگزار میشه. جوزه آلدو از دسته پروزن به دسته مگس وزن اومده وکلی وزن کم کرده تا با مورایز مسابقه بده و اگه موفق بشه تو این بازی برنده بشه میره سراغ کمربند این دسته که در اختیار هنری سوهودو هستش !


بازی پنجم

هم در همین دسته وزنی بین یورایا فیبر و پتر یان برگزار میشه ! این بازی دومین بازی بعد کام بک یورایا هستش ! بوریا هم چشم به کمربند قهرمانی داره و اصلا به همین دلیل مجددا به ufc برگشته !


این بازی های مین کارت بود ! دو بازی دیگه تو کارت یو اف سی 245 هستش که اونا هم نسبتا مهم و جذاب هستن ! 

بازی مایک پری و جئوف نیل که بازی اول کارت پریلیمز هستش ! و از دسته ولترویت ! این بازی خیلی بازی مهمی نیست اما همه بازی های مایک پری جذابه ! پری بعد باخت به ویسنت لوکه وارد این مسابقه میشه ! تو اون بازی دماغ مایک پری ترکید که عکس و بازی کامل رو میتونید اینجا ببنید! 


و بازی جسیکا آی با ویوینه آراهو از دسته پروزن زنان که قرار در کارت پریلیمز برگزار بشه ! جسیکا آی بعد باخت ناک اوت شدید به ولنتینا شفچنکو پا به این مسابقه میزاره از اون ور هم این سومین بازی ویوینه هست و اگه موفق بشه این بازی رو ببره تبدیل به یکی از مدعیان اصلی این دسته وزنی میشه !