یکپارچه سازی ساعت پیش فرض اندروید با اسپاتیفای

گوگل در پوستی در بلاگ خود خبر از یکپارچه سازی ساعت پیش فرض اندروید با اسپاتیفای داد. از حالا برنامه ساعت اندروید  می تواند شما را با آهنگ های اسپاتیفای بیدار کند ! شما می توانید از یک پلی لیست شخصی و یا پلی لیست های منتخب برای صبح اسپاتیفای استفاده کنید !

بعد از این که شما با صدای موسیقی از خواب بیدار شدید برنامه ساعت به شما امکان  گوش دادن به ادامه آهنگی که شما را از خواب بلند کرده را می دهد، در نتیجه شما می توانید برای صبحانه با صدای موسیقی دلنشین آماده شوید.


همچنین بخوانید » اسپیکر هوشمند گوگل هوم حالا از اکانت رایگان اسپاتیفای پشتیبانی می کند


نکته جالب در مورد این تصمیم گوگل ، این است که کمپانی قبل از ارائه این ویژگی برای سرویس های استریمینگ موسیقی خود نظیر گوگل پلی و یوتیوب موزیک آن را برای اسپاتیفای ارائه داده است ! به نظر می رسد گوگل برای صرف هزینه های مالی و انسانی تصمیم گرفته در ابتدا این ویژگی را با اسپاتیفای آرمایش کند و سپس آن را برای سرویس های موسیقی خود ارائه دهد! در ادامه بخوانید » اپلیکیشن اسپاتیفای با ویژگی هایی جالب برای کاربران رایگان بروزرسانی می شود

یکپارچه سازی برنامه ساعت اندروید با اسپاتیفای از این هفته در دسترس تمامی کاربران خواهد گرفت مطمئن شوید جدیدترین نسخه برنامه ساعت پیش فرض اندروید و اپلیکیشن اسپاتیفای را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. بعد از بروز رسانی تب اسپاتیفای به بخش صدای هشدار ساعت اضافه خواهد شد.

نظر شما در ارتباط با این بروزرسانی جالب چیست ؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

همچنین بخوانید

اسپاتیفای حالا به کاربرانش اجازه ساخت موسیقی بصورت آنلاین را می دهد !