روشی ساده و DIY برای علاقه مندان به موسیقی

بنگ اند اولافسن در همکاری با شرکت HiFiBerry محصولی DIY و منبع باز  را طراحی کرده که به کاربران و علاقه مندان به موسیقی امکان تبدیل اسپیکرهای قدیمی به اسپیکر وایرلس را می دهد ! این محصول Beocreate 4 نام دارد که یک بورد آمپلی فایر است و برای پخش موسیقی با اسپیکر های قدرتمند طراحی شده است. این مدار می تواند به عنوان یک آمپلی فایر مجزا نیز فعالیت کند اما برای اتصال بلوتوث یا وایرلس نیاز به مدار Raspberry Pi دارید.


همچنین بخوانید : این گجت امکان اتصال وایرلس سینتی سایزر را از طریق ابلتون لینک فراهم می سازد


 Beocreate 4 دارای آمپلی فایر 4 کاناله است (2 کانال 30 وات / 2 کانال 60 وات) و بوسیله یک منبع تغذیه خارجی 12-24 ولت تغذیه می شود. HiFiBerry می گوید این محصول قابلیت راه اندازه 4 اسپیکر 4-8 اهم با نرخ نمونه 192kHz را دارد. مدار Raspberry Pi به راختی به آمپلی فایر متصل می شود و نیازی به لحیم کاری ندارد در نتیجه کاربر می تواند اسپیکر ها را بوسیله ترمینال پیچی به آمپلی فایر متصل کنند.

[aparat id=”hvbZa”]

Beocreate 4 بوسیله یک نرم افزار منبع باز منتشر می شود که از طریق آن می توان اسپیکر های وینتیج نظیر : Beovox CX50, CX100 یا سایر اسپیکر های قدیمی را فعال کرد و بوسیله Airplay ،Bluetooth  یا Spotify به پخش موسیقی اقدام کرد. HiFiBerry می گوید در آینده کاربرهای متفاوتی به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

 تبدیل اسپیکرهای قدیمی به اسپیکر وایرلس

B&O Beocreate 4 بیشتر برای افرادی که تجربه سرهم کردن اسپیکر را دارند طراحی شده است و به نظر می رسد که یک فرآیند واقعا درگیر است که شما باید با اجزای مختلف آن را آزمایش کنید. Beocreate 4 با قیمت 189 دلار قابل خریداری است اما اگر شما اهل سرهم کردن و اسمبل قطعات الکترونیکی نیستید می توانید از The wamp برای تبدیل اسپیکر های قدیمی خود به اسپیکر روز بهره ببرید.

 

در ادامه بخوانید