DDJ-800 با نمایشگر رنگی و قابلیت jog wheels

پایونیر دی جی جدیدترین محصول خود دی جی کنترلر پایونیر DDJ-800 را که برای نرم افزار دی جینگ  Rekordbox طراحی شده منتشر کرد. دی جی کنترلر پایونیر DDJ-800 که قیمت آن 899 دلار است در جایگاهی بین کنترلر پرچمدار DDJ-1000 و کنترلر مقرون به صرفه  DDJ-400 قرار می گیرد و در واقع محصول میان رده خط تولید DDJ است.

کنترلر پایونیر DDJ-800 ظاهر و دو کاناله بودنش را از کنترلر DDJ-1000 به ارث برده ، با این تفاوت که دارای نمایشگر رنگی در مرکز دیسک ها برای نمایش امواج و مشخصات ترک است.

این کنترلر نیز همانند سایر کنترل های پایونیر دارای ویژگی های متفاوتی نظیر » پد های پرفورمنس برای فعال کردن سمپل یا افکت ها، قابلیت feedback reducer برای کاهش فرکانس های اضافی میکروفون و در نهایت قابلیت اتصال یک پلیر یا ترن تیبل به میکسر است.

با انتشار این کنترلر نسخه 5.5.0 نرم افزار دی جینگ Rekordbox نیز منتشر شد. این آپدیت برای دارندگان این نرم افزار رایگان است همچنین این نرم افزار بصورت پیش فرض درون جعبه محصول قرار دارد. همچنین پایونیر برای حمل این محصول کیف مخصوص DJC-800 را طراحی کرده و به همراه محصول به فروش می رساند.

سال گذشته پایونیر دی جی آخرین کنترلر از لاین محصولات یکپارچه خود دی جی کنترلر XDJ-RR  را منتشر کرد.

زمان انتشار دی جی کنترلر پایونیر DDJ-800 هنوز مشخص نشده است. اما شما می توانید اطلاعات بیشتر راجع به این محصول را از اینجا  پیگیری کنید.