دی جی کنترلر DDJ-400 پایونیر دی جی محصول مقرون به صرفه برای مبتدی ها !!!

دی جی کنترلر DDJ-400 پایونیر دی جی جدیدترین محصول کمپانی، برای افرادی که برای اولین بار می خواهند دی جینگ کنند طراحی شده است!به لطف حالت آموزشی برای تازه کارها.!

دی جی کنترلر DDJ-400 که با قیمت $259/£249 عرضه می شود، طراحی شده برای استفاده از نرم افزار Rekordbox DJ و دارای ظاهری شبیه به کنترلرهای سبک کلاب (club-style)، پایونیر دی جیمی باشد و به نوعی طراحی آن یادآور کنترلرهای معروف و صنعتی این کمپانی نظیر CDJ-2000NXS2 و DJM-900NXS2 است.

این کنترلر دی جی جدید به تازه کارها کمک می کند تا مراحل دی جینگ را بوسیله  حالت جدید آموزشی در نرم افزار Rekordbox DJ یاد بگیرند. این حالت جدید به نسخه جدید 5.3 این نرم افزار اضافه شده است.  Pioneer DJ ادعا می کند این حالت آموزشی به شما آموزش گام به گام نحوه کارکرد با سخت افزار و نرم افزار را آموزش می دهد.


همچنین بخوانید

Rekordbox 5.3 همچنین شامل چند ویژگی دیگر است که هدف آن، آسان تر و قابل دسترس تر کردن DJing است:  حالت ‘Track Suggestion’، می تواند آهنگ هایی را که با آهنگ در حال پخش همخوانی دارند را به شما پیشنهاد دهد و ویژگی دیگر امکان اپلود مستقیم میکس خود در YouTube و Mixcloud است.

دی جی کنترلر DDJ-400 پایونیر دی جی در اواخر همین ماه عرضه خواهد شد. این سومین دی جی کنترلر پایونیر دی جی است که بعد از  DDJ-SB۳ کنترلر میان رده پایونیر و DDJ-SX3 منتشر می شود. همچنین پایونیر دی جی چندی پیش  اپلیکیشن DJM-REC  را منتشر کرد اپلیکیشنی که امکان ضبط میکس ها را بر روی آیفون و آیپد را به سادگی امکان پذیر می کند.

در ادامه بخوانید

Djay Pro ۲ برای مک با استفاده از هوش مصنوعی به بهینه سازی میکس های شما کمک می کند

KUKA اولین دی جی رباتیک جهان در شهر پراگ مشغول به کار است!!!

بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آهنگسازی برای کودکان به انتخاب مجله وارونه (بخش اول)