بدون نیاز به هیچ ایمیل یا ثبت نامی بصورت مستقیم 1.2 گیگ سمپل رو دانلود کن!!!

هنرمند ایرانی ساکن انگلیس شهروز رئوفی که با نام هنری Principleasure فعالیت میکنه، یک گیگابایت سمپل رایگان سینت و درام های آنالوگ استودیو خودش رو با شما به اشتراک گذاشته!!!

این سمپل ها در استودیو Principle Pleasure در لس آنجلس ضبط شده اند!

اگر شهروز رو نمیشناسید باید بگم آهنگساز و طراح صدا هستش و تمرکزش بیشتر روی موسیقی الکترونیک هستش! شهرام علاوه بر آهنگسازی فعالیت های گسترده ای در زمینه موسیقی انجام داده از جمله کمپانی ساخت و طراحی سینتی سایزرهای دیجیتال Audiaire ، وب سایت دانلود سمپل و بیت samplemagic و مجله موسیقی Attack.

سمپل های موجود در این پک از اینسترونت های آنالوگ نظیر  Roland TB-303 و TR-808, TR-909 و Juno-60, و Jupiter-8, Oberheim OB-8, Sequential Circuits ProOne, ARP Odyssey, Korg MS-20 و Yamaha DX7 و … ضبط شده است.


همچنین بخوانید »

موگ و کرگ برای قرنطینه کرونایی اپ سینتی سایزر رایگان هدیه می دهند !!!

ابلتون سمپل پک رایگان سینت های وینتیج ، را منتشر کرد !

16هزار ساند افکت از آرشیو بی بی سی را بصورت رایگان دانلود کنید !!!


شهروز راجع به این پک و انتشارش میگه » کار کردن تو استویو LA یه امتیاز ویژه بود اما با توجه به شرایط الان دسترسی به اون استودیو غیر ممکن شده! چند سال پیش من تمامی پچ های اورجینال سینت ها و درام باکس ها مورد علاقه خودم رو ضبط کردم به این فکر که اگه یه روز نتونستم اونجا برم این سمپل ها همیشه در دسترسم باشن ! الان هم بهترین زمان تا این سمپل هارو با شما به صورت رایگان به اشتراک بزارم.

از اینجا یک گیگابایت سمپل رایگان سینت و درام های آنالوگ استودیو Principle Pleasure را دانلود کنید.