گلکسی اس 9 پلاس بهترین گزینه برای عکاسان و مدیا آرتیست ها

حدود یکی دو هفته از معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنگره جهانی موبایل در اسپانیا می گذرد و بدون شک پرچمدار جدید سامسونگ بهترین گوشی معرفی شده در این نمایشگاه و سه ماهه اول سال 2018 است. (و ممکن است یکی از بهترین های سال 2018 نیز باشد.) این گوشی با به روز رسانی در بخش های مختلف نسبت به مدل قبلی توانسته امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار بدهد. اما مهمترین ویژگی پرچمدار جدید سامسونگ بهبود در بخش دوربین است که این مسئله باعث می شود تا گلکسی اس 9 پلاس گزینه ای مناسب برای هنرمندان باشد.

همچنین بخوانید :مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون x ، آیفون ۸ و ۸ پلاس

از سویی دیگر سامسونگ در بخش، پخش موسیقی نیز دست به تغییراتی زده و کهکشانی های امسال را مجهز به اسپیکر دوگانه استریو کرده است. همچنین سامسونگ بصورت جدی مخالف حذف جک 3.5 میلی متر در گوشی های جدید خود است و اعتقاد دارد پخش موسیقی با سیم بسیار با کیفیت تر از پخش موسیقی بصورت بی سیم است.

هدفون های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس
هدفون های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اسپیکر های استریو و هدفون گلکسی اس 9 توسط کمپانی Harmen صاحب امتیاز کمپانی AKG طراحی و ساخته شده اند که هردو کیفیت پخش قابل قبولی را ارائه می دهند. از سوی دیگر با سخت افزار قدرتمند این گوشی شما می توانید به راحتی با اپلیکیشن های آهنگسازی برای اندروید پروژه های موسیقایی مختلفی را بر روی آن اجرا کنید.

در قسمت دوربین نیز به لطف دوربین دوگانه با قابلیت تغییر گشودگی دهانه لنز بصورت فیزیکی، می توانید عکس های فوق العاده ی را ثبت کنید حتی در شرایطی که نور کمی وجود دارد.

تغییر گشودگی دهانه لنز دوربین گلکسی اس 9 پلاس
تغییر گشودگی دهانه لنز دوربین گلکسی اس 9 پلاس

همچنین دوربین پرچمداران جدید سامسونگ مجهز به قابلیت فیلمبرداری هوشمند سوپر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه هستند که این سیستم هوشمند می تواند به صورت خودکار، ورود شیء متحرک به وسط کادر را شناسایی کرده و حالت سوپر اسلوموشن را فعال کند. البته این گزینه بصورت دستی نیز فعال می شود.

[aparat id=”nI40O”]

با تمام این تفاصیل شما می توانید از این گوشی برای پروژه های هنری خودتان استفاده کنید و به راحتی آرت ورک های جذابی خلق کنید گرچه این گوشی هیچ وقت جای یک دوربین SLR را برای شما پر نمی کند اما شما می توانید بوسیله گلکسی اس 9 پلاس پروژه های جذابی را خلق و ثبت کنید.

 

همچنین بخوانید