یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آهنگسازی ios به روز رسانی می شود !

اپلیکیشن Patterning ماشین درام برای iOS که از یک رابط دایره ای برای ساخت بیت استفاده می کند به روز رسانی می شود. اپلیکیشن درام ماشین Patterning 2 در ماه ژوئن / جولای سال جاری منتشر خواهد شد و شامل تعداد زیادی از ویژگی های جدید و بهبود در تجربه کاربری است.

یکی از بزرگترین ویژگی ها در بروز رسانی جدید، قابلیت ضبط الگوها در یک صفحه درام پد جدید یا یک میدی کنترلر خارجی است، قبلا شما باید ریتم ها را به مرکز دایره ارجاع می دادید.

اپلیکیشن درام ماشین Patterning 2 به زودی برای ios منتشر می شود !

سایر ویژگی های جدید شامل قابلیت رندومایز کردن پارامترهای اینسرومنت ها نظیر :  panning, filter cutoff و resonance, tuning و velocity برای هر استپ، قابلیت شکست بیت ها و پوشه سمپل های جدید است.

همچنین قابلیت drum kit switching به این نسخه اضافه شده است که به شما امکان اعمال کردن درام کیت های مختلف بر روی تعداد زیادی از الگوها به همراه آهنگ را می دهد. همچنین قابلیت coarse tune quantization برای بهبود ملودی سیکونس اضافه شده است.

نسخه اصلی و اولیه Patterning در سال 2015 توسط کمپانی مشهور Olympia Noise CO (خالق برنامه های محبوبی نظیر Chordion و dot Melody)  منتشر شد و تا به امروز این برنامه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اهنگسازی برای ios به شمار می آید. تا ژوئن و جولای منتشر نخواهد شد ولی شما می توانید این برنامه را با قیمت 15 دلار از طریق اپ استور پیش خرید کنید.

در ادامه ویدیویی از نحوه عملکرد درام ماشین Patterning را تماشا کنید. لطفا شما هم برنامه های آهنگسازی مورد علاقه تان را با ما به اشتراک بگذارید.

[aparat id=”wfVD5″]

همچنین بخوانید