چه بخواهیم چه نه گویا فصل دیگری وجود نخواهد داشت !

در حالی که فصل سوم و بازگشت سریال توئین پیکس تا ماه دیگر به اتمام می رسد، David Nevins مدیر عامل شبکه شو تایم اعلام کرده احتمال ساخت فصل بعدی این سریال صفر است!

او در مصاحبه اش با Deadline گفت ؛ ” همیشه در نظر گرفته شده بود که یک فصل باشد. بسیاری از مردم حدس می زنند فصل دیگری نیز وجود خواهد داشت اما هیچ بحث و احتمالی در رابطه با شاخت فصل دیگر وجود ندارد”

مدیر برنامه ریزی شبکه شو تایم Gary Levine (شخصی که برای انتقال این سریال از شبکه ABC به شو تایم تلاش های بسیار کرده) “گفت : درهای این شبکه همواره بروی دیوید لینچ باز خواهد بود اما من فکر نمی کنم لینچ قسط ساخت فصل دیگری را داشته باشد.”

در ادامه او می گوید : این یک تلاش بزرگ بود. من مطمئن نیستم که آیا هر کارگردانی تا به حال 18 ساعت در یک ردیف از یک سری انجام داده است … قابل توجه است آنچه که او به دست آورد، طرفداران آن را دوست دارد و برای من این چیزی است که رضایت بخش است، “او گفت : »ن مطئن نیستم تا حالا کارگردانی توانسته باشد 18 ساعت از یک سریال را کارگردانی کند ! کاری که لینچ انجام داده بی نظیر است، مردم فصل سوم را دوست دارند اما برای من یک فصل کاملا رضایت بخش و فوق العاده بود”

فصل سوم این سریال با نام توئین پیکس : بازگشت همینک از شبکه شو تایم در حال پخش است اما تا ماه دیگر این فصل به پایان می رسد.

 

در ادامه بخوانید : رکورد لیبل Sacred Bones، ساند افکت های فصل سوم سریال توئین پیکس را منتشر کرد