هیچ نگران نباشید کلی اپلیکیشن و سرویس برای پخش بازی ها وجود داره !!!

خب از دیروز با بازی پر گل روسیه – عربستان جام جهانی 2018 در روسیه شروع شد و امروز هم بازی تیم ملی کشور  هستش و امیدواریم پیروزی یوزهای ایرانی در این عید عزیز مایع شادی و خوشحالی هم میهنان عزیزمون بشه. سرتون رو درد نمیارم و سریع پاسخ سوال چگونه بازی های جام جهانی 2018 را تماشا کنیم ؟ رو میدم. در ادامه با معرفی اپلیکیشن ها و وب سایت هایی که بازی های جام جهانی 2018 رو پوشش می دن با ما همراه باشید.

شما می تونین از طریق اپلیکیشن های قدرتمند داخلی به راحتی این بازی هارو با بالاترین کیفیت و بصورت رایگان تماشا کنید.

 آیو

ویژگی ها : ترافیک رایگان برای سرویس دهنده هایی نظیر: همراه اول، پارس  آنلاین، های وب و …، پخش با کیفیت hd

(دانلود بصورت رایگان برای اندروید ، برای iOS )


تلوبیون

ویژگی ها : رایگان ، بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک، دسترسی از طریق وب سایت، امکان دانلود برنامه های آرشیو شده

دانلود فقط برای اندروید 


لنز

ویژگی ها : رایگان(البته پرداخت درون برنامه ای وجود دارد)، ترافیک رایگان برای ایرانسلی ها، پشتیبانی از اکثر مسابقات ورزشی

دانلود برای اندروید، برای iOS 


آنتن

ویژگی ها : اپلیکیشن و سرویس رایگان، دسترسی از طریق وب سایت 

دانلود برای اندروید، برای iOS


شما همچنین می تونید از طریق سرویس های استریمینگ معروف این بازی ها رو تماشا کنید! خب حتما می پرسین به چه صورت؟ و آیا میشه بصورت رایگان از این سرویس ها استفاده کرد ؟! باید بگم نه کاملا رایگان ولی هریک از این سرویس ها یک هفته بهتون امکان استفاده رایگان از سرویس هاشون رو میدن و شما با ترکیب کردن اونها با هم میتونید به راحتی تا فینال این بازی هارو تماشا کنید. سرویس هایی نظیر : Sling TVHulu with Live TVDirecTV NowFubo, و  YouTube TV هر کدوم به مدت یک هفته سرویس رایگان دارند و PlayStation Vue هم 5 روز امکان استفاده رایگان رو به شما میده.

نکته جالب اینکه شما می تونید این بازی هارو بصورت واقعیت مجازی یا VR تماشا کنید !!!

شما می تونید از طریق سرویس جدید فیسبوک Oculus Venues این بازی ها رو بصورت رایگان و VR تماشا کنید البته اینم باید بگم این سرویس فقط 4 تا بازی از 64 بازی پوشش میده ، اما به هر حال تجربه خیلی باحالیه تا برای اولین بار بازی های جام جهانی رو بصورت واقعیت مجازی تماشا کرد. شما برای تماشا بازی بصورت VR نیاز به هدست Oculus Go یا Samsung Gear VR دارید.

 

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید واقع بشه، شما هم اگه راه های ساده و با کیفیتی برای تماشای بازی های جام جهانی میشناسید با ما به اشتراک بگذارید.

 

همچنین بخوانید