اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان !شکی نیست که همه ما در زمان سخت و فوق العاده چالش برانگیزی زندگی می کنیم ، به خصوص اگر شما مسئولیت بزرگ کردن و پیشرفت کودکان را نیز بر عهده دارید.

اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان

روال زندگی عادی کاملا وارونه شده  و برنامه ریزی زندگی مان به کلی تغییر کرده است.اگر در تلاش هستید فرزندان خود را در حین دور کاری مشغول نگه دارید ، بدانید که 100 درصد تنها نیستید.

امروزه کودکان بیش تر از زمان گذشته در گیر استفاده از وسایل دیجیتال هستند و ما به طور معمول برای مبارزه با این موضوع در حال تلاش هستیم ، اما بیایید صادق باشیم ،در این نبرد ما بازنده ایم .زیرا ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و نمی توانیم از کودکان بخواهیم که در عصر حجر زندگی کنند.پس بیایید به جای مبارزه بدون برد ، کودکان را در مسیر صحیح استفاده از تکنولوژی قرار دهیم.


در ادامه بخوانید:

5 راهکار ساده برای سرگرم کردن کودکان در قرنطینه کرونایی!

محدود کردن رسانه برای کودکان ؛ رسانه ذهن کودکان را اسیر می کند!!!

Spotify Kids از امروز راه اندازی شد؛ خبری خوب برای کودکان قرنطینه شده ! 


بنابراین ، برای کمک به شما در پذیرش شرایط  جدید خود ، ما لیستی ازبهترین گزینه های آنلاین جذاب را برای سرگرمی کودکانتان جمع  آوری کرده ایم که با همدیگر با آن ها آشنا می شویم:

اما ما چگونه این برنامه های آنلاین را انتخاب کردیم :

ما بهترین وب گردی را انجام دادیم تا به شما برنامه هایی را معرفی کنیم که هم بچه ها را جذب و سرگرم کند و هم به آن ها آموزش دهد.علاوه بر آن سعی کردیم برنامه های انتخابی شامل نکات زیر باشد:

جنبه های آموزشی
بازی های مفرح
رنگارنگ و جذاب
به یادگیری یک مهارت جدید (به عنوان مثال ، آشپزی ،  زبان ، موسیقی) کمک کند


کودکان 1-3 ساله

اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان

به عنوان برنامه های تلویزیونی  ، PBS Kids بازی های آنلاین را برای بچه ها ارائه می دهد که شخصیت ها ی مورد علاقه شان را می توانند در اینجا پیدا کنند.

بازدید از PBS Kids

اپلیکیشن Duck Duck Moose

Duck Duck Moose که متعلق به آکادمی معتبر خان است ، برنامه های تعاملی و رایگان را برای کودکان ارائه می دهد.به عنوان مثال ، در برنامه Itsy Bitsy Spider ، یک ویدیو آهنگ کلاسیک را می خواند در حالی که به بچه ها اجازه می دهد تا با عناصر موجود در صفحه ارتباط برقرار کنند.برنامه Moose Math شمارش ، اتصال نقاط و مرتب سازی بر اساس اشکال و رنگ ها را آموزش می دهد.

با استفاده از هر برنامه ، سؤالات و فعالیتهای اضافی دیگری نیز برای والدین وجود دارد تا حداکثر لحظه های تدریس را انجام دهند.

بازدید از Duck Duck Moose


کودکان 3-5 ساله

اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان

Story Time from Space

چه چیزی می تواند باحال تر از فضانوردان واقعی باشددر حالی که واقعاً در مدار هستند و کتاب های کودکان در مورد فضا را می خوانند؟اگر شما نیز یک کاوشگر فضایی در خانه دارید ، پاسخ احتمالاً “هیچ چیز” نیست.

این منبع سرگرم کننده و رایگان همچنین فیلم علمی Science Time را ارائه می دهد ، جایی که فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی قرار دارند (برنامه درسی آنها با استانداردهای آموزشی علمی طراحی شده است).

بازدید از Story Time from Space

GoNoodle

آیا فرزند کوچک شما نیاز به مقداری انرژی دارد؟این منبع آنلاین رایگان بیش از 300 فیلم رقص و یوگا با هدف فعال نگه داشتن بچه ها دارد.”این  برنامه ها سرگرم کننده است و بچه ها را به حرکت در می آورد.”بعضی از فیلم ها به زبان اسپانیایی هستند ، و برخی در حالی که بچه ها حرکات رقص را انجام می دهند ، مطالب را آموزش می دهند.همچنین فعالیت های در خانه برای انجام کل خانواده نیز وجود دارد.

بازدید از GoNoodle

National Geographic Kids

 سایت National Geographic Kids به بچه ها اجازه می دهد دنیای طبیعی و انسانهای ساکن در آن را کشف کنند.از طریق کتاب های دیجیتالی ، فیلم ها و بازی ها ، کودکان می توانند در مورد موضوعاتی مانند کاهش اثر کربن خود و حفظ زیستگاه حیوانات مورد علاقه خود بیاموزند.

یکی از جنبه های مورد علاقه  Nat Geo Kids ، آزمایش های علمی با موضوع طبیعت است که بچه ها می توانند با چیزهایی که احتمالاً قبلاً در خانه داشتید امتحان کنند.

بازدید از Nat Geo Kids


کودکان 5-8 ساله

Open Culture

Open Culture مجموعه گسترده ای از صدها منبع برای همه گروه های سنی و سطح کلاس ها از جمله کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها ،  و موارد دیگر است.صدها پیوند به وب سایت ها ،صدا های صوتی ، کلاس های زبان و موارد دیگر در یک مکان جمع آوری شده است.

یک چالش برای در نظر گرفتن: سایت  Open Culture یک تجربه مورد پسند برای بچه ها نیست ، بنابراین  لازم است کمی خودتان  در سایت گشت و گذار کنید تا آنچه را که برای کودک شما وجود دارد پیدا کنید.

بازدید از Open Culture

Kids Cook Real Food

پیش بند خود را ببندید و آستین های خود را بالا بزنید، همه چیز در حال خراب شدن است! پخت و پز و خوردن  از بزرگترین لذت های زندگی است ، اما برای بسیاری از خانواده های شلوغ ، پخت و پز یک وعده غذایی از ابتدا به یک هنر گمشده تبدیل شده است.

زمانیکه در قرنطینه در خانه هستیم ،پیش بینی می کنیم که یادگیری اصول آشپزی باعث موفقیت بسیار بزرگی خواهد شد!

با Kids Cook Real Food، بچه های کوچکتر مهارت های ساده ای مانند ریختن مایعات و چرخاندن خمیر را یاد می گیرند در حالی که سرآشپزهای  پیشرفته تر مهارت چاقو ، ایمنی و نحوه طبخ تخم مرغ را یاد می گیرند.این  سایت به اشتراک نیاز دارد ، اما آنها در حال حاضر آن را آزمایشی 2 هفته رایگان ارائه می دهند.

بازدید از Kids Cook Real Food

Khan Academy

آکادمی خان یک سازمان غیرانتفاعی است که برنامه های درسی ریاضی ، علوم ، هنر و علوم انسانی را ارائه می دهد و حتی دوره های آمادگی آزمون را برای دانش آموزان مسن تر برگزار می کند.کلاسهای مربوط به محاسبات ، امور مالی ، انیمیشن و حتی یادگیری اجتماعی و عاطفی را پیدا خواهید کرد (کلمات کلیدی در آموزش این روزها).

بازدید از Khan Academy


عالی برای هر سنی

Duolingo

این اپلیکیشن و وب سایت یادگیری رایگان زبان در 23 زبان مختلف (حتی کلینگون!)را ارائه می دهد.مهمتر از همه ، Duolingo آن را سرگرم کننده می کند.

زبان آموزان می توانند برای پاسخ های صحیح امتیاز کسب کنند ، با استفاده از جوایز با انگیزه بمانند .این انیمیشن ، دلگرم کننده و آسان برای استفاده است ، بنابراین بچه ها در هر سنی می توانند یک زبان جدید یاد بگیرند .

بازدید از Duolingo

Audible

Amazon’s Audible یک سرویس کتاب صوتی است که به طور معمول با یک آزمایش رایگان و سپس با اشتراک ماهانه شروع می شود. Audible ابزاری عالی برای همه دانش آموزان و به ویژه کسانی که دچار خوانش پریشی و سایر عوارض خواندن هستند.

بازدید از Audible

Smithsonian Institution

The Smithsonian منابع مختلفی از جمله  حیوانات باغ وحش ، ضبط موسیقی ، جغرافیا از فضا ، هواشناسی و موارد دیگر را ارائه می دهد.از همه بهتر این سایت دارای بازی های زیادی است که روشی جالب و جذاب را برای بچه ها تجربه می کنند تا موضوعات هنری ، علمی و تاریخ را تجربه کنند.

بازدید از Smithsonian