جسورانه ترین استایل های کن 2021

با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین استایل های جشنواره کن 2021 داشته باشیم. بهترین استایل های کن 2021 را چه کسانی داشته اند؟ طراحان بزرگ دنیای مد که خالق این استایل های فوق العاده هستند چه کسانی اند؟ جشنواره کن امسال هم مثل همیشه پر شور و زیبا برگزار شد. یکی از جذاب ترین قسمت های این جشنواره لباس هایی است که سلبریتی ها برای اکران فیلم ها و حضور در جشنواره انتخاب میکنند. پس اگر عاشق مد و فشن هستید با من و مجله وارونه همراه باشید تا بهترین لباس های جشنواره کن 2021 را با هم بررسی کنیم.

فراموش نکنید که ما سعی کردیم تا جایی که سانسور اجازه میداد تصاویر استایل ها را در اختیارتان قرار دهیم.


مطلب مرتبط: بهترین استایل های مراسم مت گالا در تمام دوران


غیرعادی ترین کت و شلوار جشنواره کن

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

اگر در کن به غیر عادی ترین لباس ها هم جایزه میدادند مطمئنا نائومی مرلانت کاندیدای دریافتش میشد. او در افتتاحیه جشنواره و مراسم اکران فیلم «آنت» حضور پیدا کرد و با کت و شلوار غیر عادی اش توجه همه را جلب کرد. این بازیگر فرانسوی زیر کتش هیچ لباس دیگری نپوشیده بود. البته داستان عجیب و غریب لباسش به همین جا ختم نمی شود. با اینکه کتش آستین بلندی داشت دست های او بیرون از آستین قرار داشتند.

بلا حدید در لباس شبی وینتیج از ژان پل گوتیه

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

بلا مثل همیشه در این لباس زیبا خوش درخشید و یکی از بهترین استایل های جشنواره کن 2021 را به خود تعلق داد. قسمت بالاتنه این لباس کاملا جدا از پیراهن بلندش است. همین موضوع و البته اختلاف رنگ بین قسمت بالایی و پایینی نظرها را به خودش جلب کرده است. قسمت پر چین بالایی کاملا از تور بوده؛ در حالیکه قسمت پایینی بدون هیچ نقش و نگاری از پارچه سفید ابریشمی تهیه شده است. جالب این جاست که در دنباله پیراهن هم از پارچه توری کار شده است تا هماهنگی بیشتری بین قسمت پایینی و بالایی باشد.

ستاره روسی در لباس ستاره ای

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

Elena Lenina همیشه سلیقه خاصی در انتخاب لباس داشته است. این بار هم مثل همیشه با انتخاب مدل لباس و البته موهایش طوفان به پا کرده! او در لباس نقره ای رنگ و مدل مویی فضایی، نماد هر چیز عجیب و غریبی است که ممکن است در جشنواره کن به چشم عکاس ها بیاید. این لباس توسط نیکا شاباشوا طراحی شده، آستین هایی شنل مانند و دامنی بسیار بلند داشت که دنباله اش بر زمین کشیده میشد. کمربند نقره ای این پیراهن هم تا روی شانه هایش ادامه داشت. هنوز تمام نشده! موهای او طراحی کاملا فضایی داشت و البته خیلی ها هم میگویند بیشتر شبیه مجسمه بود تا مو! پس حیف نیست اگر بگویم النا تمام تلاشش را کرده که در کن بیشتر بدرخشد و متفاوت تر از همه باشد!

Ester Expósito مدل اسپانیایی در لباسی بنفش می درخشد!

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

شاید این لباس بنفش به طراحی اترو یکی از ظریف ترین لباس های دیده شده در کن 2021 باشد. در این لباس زیبا هم، شاهد برش بین بالاتنه و پایین تنه هستیم. البته با مدلی کاملا بازتر. دامن بلند و دنباله دار این پیراهن از پایین ناف شروع شده و با برشی ظریف در وسط با تمام دامن های دیده شده در کن فرق دارد.

Didi Stone در لباسی جلو کوتاه

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این لباس سفید در قسمت جلویی عملا دامنی نداشت. اما در قسمت پشت، دامن بسیار بلند و دنباله دار بود. آستین های لباس خاص و پر زرق و برق بودند. این را هم بگویم که کل لباس با پارچه ای بدن نما دوخته شده بود که جنسی شبیه به پلاستیک داشت و به همین خاطر نور را خیلی خوب منعکس میکرد. البته در قسمت آستین ها از پارچه ای پفی استفاده شده بود. اختلاف جنس دو پارچه بکار رفته خیلی به چشم می آید، اما طرح کلی لباس با آن آستین های پفی و دامن دنباله دار آنقدر خوب است که کسی به فکر ایراد گرفتن هم نمی افتد.

Yang Ge در لباسی سیاه با برشی «Y» مانند

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

تمام جذابیت لباس را می توان در برش بالا تنه اش خلاصه کرد. البته نباید جزییات دیگر را ازیاد برد. موهای او هم با یقه  بسیار باز و «Y» مانند لباسش ست شده است. البته او از کیف بولگاری به عنوان اکسسوری استفاده کرده تا استایل عجیب و غریبش کامل تر شود.

ایزابل گولارت در مراسم اکران فیلم «آب راکد»

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این لباس توسط اترو طراحی شده و یکی از بهترین استایل های جشنواره کن 2021 است. استایل بالا تنه اش باندانا بوده و با پولک و مونجوق های مشکی پوشیده شده است. شلوار این لباس هم در قسمت پایینی پوشیده از پرهای مشکی است و ظرافت کار را بیشتر کرده است.

Catrinel Marlon اسپانیایی در پیراهن کوتاه!

لباس خاص او که توسط آیریس وان هرپن طراحی شده سفید و کاملا بدون یقه است. اما هنوز جالب ترین نکته در مورد لباس این بازیگر اسپانیایی را نگفته ام. پرهای بکار رفته در لباس این بازیگر مدلی بال مانند دارد و تمام آنها از مواد بازیافت شده درون اقیانوس ساخته شده است.

باز هم لنینا در پیراهنی طلایی و اکسسوری حلزونی

این لباس دیدنی هم توسط نیکا شاباشوا طراحی شده است که البته هماهنگی زیادی در جزییات دارد. تاج طلایی و اکسسوری حلزونی که بر روی سینه ها دوخته شده پیراهن را دیدنی تر از مدل قبلی کرده است.

جودی ترنر و لباس سفید و سیاه پر دارش

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

لباس دکلته طراحی شده توسط گوچی با بالا تنه ای سیاه و خاکستری و  پوشیده از کریستال های نقره ای است. از طرف دیگر دامنش بسیار بلند بوده و تا زمین کشیده شده است. البته دامن پرهای سفید و زرد داشته و چشم ها را بیش از پیش خیره کرده است.

Beatrice Valli اینفلوئنسر ایتالیایی در روز اکران فیلم «آب راکد»

لباس آبی با برش های زیبا در قسمت کمر نمادی از ظرافت در کار طراحی و دوخت است. یقه اش مانند در کناربرش های کمری مثلث مانند هماهنگی کلی لباس را هم بالا برده. پس جا داراز طراحش، ظهیر مراد را بابت این لباس خیره کننده تحسین کنیم. بالا تنه لباس و دامن ماهی اش مانند آینه ای نور را بازتاب میکند. البته قسمت پایینی دامن ماهی اش هم پوشیده از پر است و نمود زیبا تری به لباس داده است.

تینا کوناکی در لباسی از والنتینو

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این مدل فرانسوی در میان خاص ترین ها از همه خاص تر است. بالا تنه یاسی لباس تمام سر و شانه ها را پوشانده و تا کمر ادامه دارد. این بالاتنه در قسمت کمر با کمربندی به رنگ قرمز به دامن وصل می شود. دامن لباس هم رنگ بنفش تیره تری دارد. در کل سعی شده با بازی با رنگ ها بالانس کلی در لباس حفظ شود.

بلا حدید و نوآوری در انتخاب لباس

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این لباس آستین بلند با برشی عمیق در بالاتنه همراه است. البته این برش بلند و عمیق با اکسسوری خاص بلا پر شده. طراح لباس گفته که این اکسسوری از جنس فلز برنج است که با طلا پوشیده شده و البته در ساختارش کمی سنگ مصنوعی بیرنگ و براق هم بکار رفته است.

Fatima Almomen اینفلوئنسر دنیای اینستاگرام هم خوش درخشید

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این لباس دکلته هم در قسمت دامنش پوشیده از پرهای صورتی بود و کار طراحی اش را  Rami Kadi با استعداد انجام داد. قد دامن لباس درست تا روی زمین بود که با مدل موی کوتاه فاطیما پارادوکس جالبی داشت. البته او برای اکسسوری گردن بند الماسی به گردن انداخته بود که در کل نمای جذابی به لباس دکلته اش میداد.  

لنینا و زنجیرهای بزرگ روی لباسش

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این بار لباس لنینا آستینی تا روی آرنج داشت. پیراهنش از بالا تا پایین مثل طلا برق می زد و زنجیرهای طلایی غول پیکری هم روی لباسش وصل شده بود. البته مدل موهایش هم مثل همیشه خاص و تک بود. او موهایش را به صورت موج هایی کوچک کاملا به سمت بالا برده برده بود. درست مثل اینکه گرانش روی موهایش تاثیری نداشته باشد.

تیلور هیل جذاب در لباسی با یقه بسته و پشتی باز

تیلور یکی از بهترین استایل های جشنواره کن 2021 را داشت و لباس شاهکار او هم اثری با طراحی اترو بوده و با آستین های بلند و پارچه توری و درخشندگی خاصش نظر هر بیننده ای را به خودش جلب میکرد. البته برخلاف جلو لباس که کاملا بسته بود، پشت پیراهن با برشی کاملا باز شده بود و با بندهایی ضربدری کنار هم نگه داشته می شد.

Marion Cotillard مثل همیشه زیبا و خاص

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

این لباس زیبا با طراحی منحصر به فرد و پارچه کتان گلدار ثابت کرد که شانل همیشه حرفی برای گفتن دارد. پیراهن لباس از بالا تا پایین کاملا ساده و بدون هیچ درز و برشی بوده. البته دو جیب در دو سمت سینه ها قرار دارد و ظاهر لباس را در عین سادگی بسیار جذاب کرده است. آستین های بلند لباس در قسمت اتصال به سرشانه ها کمی پف دارند. ماریون با انتخاب این لباس ثابت کرد که زیبایی در سادگی است و لباس پوشیده هم می تواند زیبا باشد.

Koukla Lapidus در لباسی با بالاتنه بدن نما

لباس او طراحی برند دیور بوده و بالا تنه اش کاملا بدن نماست و با نوارکوب های چرخشی از جنس طلا پر شده است. البته پارچه دامن لباس هم به رنگ سبز براق است. این ترکیب زیبا و خاص با گوشواره های بلندی از برند شوپارد کامل شده است که البته رنگش هم در هماهنگی بسیار زیبایی با رنگ دامن قرار دارد.

Marina Ruy Barbosa در لباسی به رنگ سیاه

لباس او طراحی والنتینو بوده و از دو قسمت تشکیل شده است. لایه پایینی کاملا توری بوده و پیراهن رویی بر روی تور قرار گرفته، یقه ای بسیار باز و آستین هایی بلند دارد. دامن لباس هم کاملا بدن نما بوده و کفش های پاشنه بلند و لباس زیر این بازیگر برزیلی کاملا پیداست.

مگی جیلنهال و ترکیبی از سبک رسمی و غیر رسمی

بهترین استایل های جشنواره کن 2021

طراحی شانل اینبار هم خوب درخشیده. لباس او بالاتنه ای سفید و رسمی و دامنی سیاه و پفی دارد. رژ لب تیره و گوشواره های الماسش هم به این ترکیب اضافه شده. در نهایت می توان گفت که پارادوکس بین تکه های یک لباس هم می تواند خیلی جذاب باشد.

Hofit Golan در لباس بدن نمای دکلته

Ziad Nakad لباس دکلته او را طراحی کرده است. بالاتنه لباس فنردوزی شده و دامنش تا روی زمین ادامه دارد. البته کل پیراهن از بالا تا پایین با تکه های کریستال پوشیده شده و برق میزد.

Isabeli Fontana هم لباسی بدن نما البته با جزییاتی بیشتر را انتخاب کرد

این لباس که طراحی رامی کادی بود هم نظر همه را جلب کرد. پیراهن ایزابل نقره ای، دکلته، و پوشیده از سنگ های براق بود. بالا تنه این لباس هم فنر دوزی شده بود و در قسمت دامن برشی بسیار بلندی تا روی ران ها داشت

 Jessica Wang در پیراهنی کوتاه و دامنی بلند

Tony Ward این لباس زرد چشم نواز را طراحی کرده است. در قسمت برش دکلته لباس کریستال های زرد بسیار زیبایی به چشم میخورد. زیبایی این لباس به همین جا ختم نمی شود. این پیراهن کوتاه با دنباله ای بسیار بلند همراه است که از قسمت کمر به پیراهن وصل شده است.

Melanie Thierry بدن نما ترین لباس جشنوراه کن را پوشید

لباس این بازیگر فرانسوی توسط Celine طراحی شده بود و تمام پارچه بدن نمای لباس برق میزد.

Sofia Resing مدل برزیلی در دامنی با برش های غیر قرینه

نیکلاس جبران این لباس را طراحی کرده بود و سر تاسر لباس پر از برش های غیر قرینه بود. این لباس با بند تکی به بالا تنه وصل شده و استایلی بیکینی مانند به آن داده است. البته همانطور که گفتم سرتاسر لباس پر از برش های غیر قرینه است و دامن بلندش با تک برشی طولی خود نمایی میکند. این برش طولی به سوفیا کمک کرده که خیلی خوب صندل های نقره ای اش را به رخ بینندگان بکشد.

Elisa De Panicis در کتی زرد رنگ به جای پیراهن

Eman Alajlan طراح با ذوق این لباس بوده و تمام تلاشش را کرده که برش های وی شکل لباس خاص و تو دل برو باشند. این تلاش ها به طراحی دامن لباس هم کشیده شده. چون قسمت جلویی کوتاه و قسمت پشتی بسیار بلند است. الیسا از عینک مربعی و کفش های پاشنه بلند خاصی برای کامل کردن استایلش استفاده کرده. اگر عینک را فاکتور بگیریم بقیه قسمت های لباسش خیلی خوب است.

Tilda Swinton در بلوز و شلواری فوق گشاد

شات آخر لباس های عجیب و غریب جشنواره کن 2021 میرسد به تیلدا سییوتن که در لباسی بسیار گشاد ظاهر شده است. آستین های بسیار بلند و گشاد بلوز سفیدش تا زانو ادامه داشته و شلوارش آنقدر گشاد است که کفش های نوک تیز و پاشنه بلندش را پوشانده است. استایل موهایش هم تا حدی فضایی و جالب است. مثل اینکه امسال سلبریتی ها عاشق موهای فضایی هستند.

امیدواریم که از معرفی جسورانه ترین و بهترین استایل های جشنواره کن 2021 لذت برده باشید. لطفا مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.