علم و فناوری

سایبردک رزبری پای برای آخرالزمان ساخته شده است! 

بعضی وقت‌ها، وسایل خاصی در سطح بصری با شما صحبت می‌کنند. آن‌ها مغز شما را که نیاز به کارایی یا ارزش دارد، دور می‌زنند و قدم‌های خود را بر زیبایی شناسی ناب می‌گذارند. از نظر من سایبردک سفارشی رزبری پای چنین دستگاهی است. با کابل ضد آب و ناهموار، سوئیچ‌های یکپارچه‌سازی شده با سیستم عامل و صفحه کلید ortholinear فشرده، مانند یک کامپیوتر ساخته شده برایآخرالزمان به نظر می‌رسد – و من آن را دوست دارم.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


این دستگاه کیت ریکاوری رزبری پای نامیده می‌شود و خلق شده توسط «Jay Doscher» است که پروژه‌های خود را در Back7.co به اشتراک می‌گذارد. او در گفتگو با مجله The Verge از طریق ایمیل توضیح داد که موضوع آخرالزمانی کیت ریکاوری تنها جنبه ظاهری دارد.

Doscher می‌گوید: “سناریو” پایان جهان کمی زیاده‌روی است زیرا در آن صورت تمرکز روی غذا، آب و سرپناه خواهد بود.”

سازنده چند سال پیش نسخه اولیه کیت ریکاوری را ساخت و می‌خواست طراحی‌اش را بهبود دهد. نسخه جدید در داخل یک کیس دوربین ضد آب Pelican ساخته شده است که قطعات چاپی سه بعدی و سفارشی برای نگه داشتن اجزای مختلف از آن استفاده می‌کنند. این کیت شامل یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، باتری داخلی، صفحه کلید Plaid 5z6p و سوئیچ اترنت 5 پورت Netgear است که کلیه آن‌ها از Raspberry Pi 4 بهره می‌برند.

کیت ریکاوری و همچنین مضمون آخرالزمانی آن، متعلق به زیر مجموعه‌ای از دستگاه‌های خانگی است که با « سایبردک سایبردک رزبری پای » شناخته می‌شوند – از سیستم‌هایی مانند رایانه‌های مورد استفاده در کتاب علمی تخیلی کلاسیک Neuromancer ویلیام گیبسون 1984، استفاده می‌شود.

در Neuromancer، رایانه‌های سایبری ماشین‌های قدرتمند و کم حجمی هستند که به کابوی‌های کنسول گیبسون اجازه می‌دهند تا به فضای مجازی دسترسی پیدا کنند. البته اکنون، همه برای این کار یک تلفن هوشمند در جیب خود دارند، اما سایبرگ هنوز از یک رویای خاص در محاسبات صحبت می‌کند: خود مختار و هک شده در کنار هم. نسخه‌های مدرن معمولاً با صفحه‌های کوچک و صفحه کلید‌های یکپارچه سازی شده با سیستم عامل ساخته می‌شوند.

اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید. 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx