بهترین دوستان HBO !!!!

این گزارش در مورد زندگی شخصی این دو بازیگر است، با ما همراه باشید، کلی اطلاعات جالب در مورد کیت هرینگتون و امیلیا کلارک براتون داریم!


بررسی قسمت اول فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

مقایسه ویچر با گیم آف ترونز ؛ پنج موردی که ویچر در آن ها بهتر عمل کرده! 


البته که این دو در فصل های پایانی سریال با هم همبازی شدند، اما رابطه ی صمیمی این دو خیلی زود شکل گرفت. این دو نقش های اصلی یکی از بهترین سریال های تاریخ را بازی کردند، یعنی دنریس تارگریان و جان اسنو.

 گیم او ترونز باعث شد این دو بهترین دوستان همدیگر شوند. حالا این سریال بی نظیر تمام شده، اما رابطه ی این دو ستاره هم چنان ادامه دارد.

این مطلب 15 حقیقت از زندگی کیت و امیلیا و رابطه ی دوستی شان را نشان می دهد، با ما همراه باشید.

پایان گیم او ترونز تراژدیک بود اما رابطه ی کیت و امیلیا نه !

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

برای خیلی از طرفدارهای گیم او ترونز پایان تژادیک این سریال خیلی سخت و سنگین بود. تنها جای خوبش این است که ما میدانیم این دو بازیگر در دنیای واقعی حالشان خوب است و به عنوان بهترین دوستان همدیگر زندگی می کنند!

این دو دوست خوب اولین بار همدیگر را در بار هتلی در بلفست دیدند، آنهم قبل از فصل اول سریال! کیت گفته بار اول که امیلیا را دیدم دهنم از دیدن این همه زیبایی و حس شوخ طبعی در یک نفر باز موند!

امیلیا در جریان کامل رابطه ی کیت و رز لزلی بود !

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

کیت و رز در سال 2012 و در جریان فیلم گیم او ترونز همدیگر را دیدند، همان جا نقش یک زوج را بازی کردند؛ یعنی جان و ایگریت. در تمام فصل سوم و چهارم هم این دو بازیگر را در کنار هم دیدیم.

در نهایت در دنیای واقعی هم تبدیل به یک زوج شدند و زندگی در کنار هم را آغاز کردند، پس از آن هم در جون 2018 با هم ازدواج کردند.

مراسم ازدواج، پر از چهره های ستاره ی این سریال بود، از جمله امیلیا! عکس او در این مراسم موجود است، با یک لبخند بزرگ بر روی چهره اش که نشان دهنده ی خوشحالی او از این ازدواج است.

این دو خانم هم بهترین دوستان هم هستند!

رز و امیلیا در جریان فیلم برداری یکی از بزرگترین پروژه های اچ بی او، یعنی گیم او ترونز با هم آشنا شدند. کیت هم همیشه گفته که او و امیلیا و رز از بهترین دوستان هم هستند.

با یک نگاه ساده به اینستاگرام امیلیا می توان فهمید که او و رز از مهم ترین زنان زندگی کیت هستند. رز و کیت در سال 2019 به هند سفر کردند، عکس این زوج هم در پست اینستای امیلیا هست.

شوخ طبعی کیت و امیلیا، این دو دوست را بیش از هر چیز دیگری به هم نزدیک میکند !

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

کیت هم همیشه گفته اولین بار با دیدن امیلیا و حس شوخ طبعی اش کلی شوکه شده بود، اما شوخ طبعی امیلیا تنها به همین جا ختم نمی شود، کیت و امیلیا هر دو اهل مسخره بازی هم هستند.

کیت گفته امیلیا خیلی خیلی مهربان است اما خدا نکند حس اذیت کردنش گل کند، این جور موقع ها واقعا بدجنس می شود !

این دو خیلی قبل از فیلم برداری گیم او ترونز با هم دوست بودند.

ما این دو بازیگر را از فصل هفتم به بعد در کنار هم دیدم، اما حقیقت این جاست که این دو خیلی قبل تر از اینها با هم دوست بودند.

 اما دوستی شان با جلسات قبل از فیلمبرداری و قرار های این دو در کافه ها شروع شد.

کیت گفته اولین بار که امیلیا را دیدم نفسم برید!

 

این هم یک اعتراف تکان دهنده ی دیگر از کیت است. کیت گفته :« یادم نمیره اولین بار کجا دیدمش، داشتم با ریچ مدن حرف می زدم و اون گفت این دختره دنریس جدیده، درس مثه این بود که یکی بیاد و بوووم آدم نفسش ببره! »

امیلیا معمولا از کیت و دوستانش در اینستا پست میگذارد

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

وقتی حرف از اینستاگرام در میان باشد امیلیا رتبه ی اول پست گذاشتن را دارد، آنهم پست هایی از دوستان بازیگرش از جمله کیت.

 عکس های کیت بیش از هر عکس دیگری در اینستای امیلیا هست، به خصوص عکس های او در ایرلند! در یکی از این عکس های خنده دار کیت ادای یک اژدها را درآورده که در حال پرواز کردن است.

کیت بازیگر پیشنهادی امیلیا برای استار وارز

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

امیلیا از یک نقش طوفانی به یک نقش طوفانی دیگر رفته، مثلا نقشی به نام کیرا در استار وارز 2018 داشته!

وقتی از امیلیا پرسیدند برای نقش لوک در استار وارز چه کسی را پیشنهاد میکند تنها کسی که به ذهنش رسید کیت بود!

واکنش کیت و امیلیا وقتی فهمیدند سرنوشتشان در آخر سریال چه می شود!

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

عکس های این واکنش آنقدر پر بازدیدند که تقریبا همه آنها را دیده اند. کیت در حال خواندن فیلنامه است و وقتی به بخش آخرش می رسد این طوری می شود! شوکه می شود! دستاش را جلوی چشمانش می گیرد و باز هم اشک!

امیلیا وقتی صورت کیت را می بیند با لبخندی به او پاسخ می دهد و بعد هم در فکر فرو می رود. قسمت آخر سریال از واکنش این دو بازیگر هم بدتر بود!

 شوکه کننده تر و ناراحت کننده تر از واکنش این دو! هر چند قبل از این هم در صورت این دو ناراحتی را دیدم!

یک بار در سال 2012 در طول عکاسی همدیگر را بوسیدند!

آن عکس را پگی سروتا گرفت و سال ها بعد، یعنی سال 2016 آن را پست کرد. پگی گفته: «این لحظه فراموش نشدنی بود! من از آنها خواستم همدیگر را ببوسند! انگار در آن لحظه همه چیز برای عشق و عاشقی جور بود و بعد … من هم آنقدر خوش شانس بودم که عکسم را گرفتم »

کیت و امیلیا خارج از کار هم با هم قرار می گذارند !

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

کیت و امیلیا و رز معمولا در کافه ها و یا سینما با هم قرار می گذارند، یا اینکه با هم به سفر های کوتاه می روند.

حتی یک بار با یکی از ستاره های گیم او ترونز به نام “ناتالی امانوئل” به کنسرتی در اسپانیا رفته بودند، امیلیا عکس کنسرت رفتنشان را پست کرد و طرفداران با دیدن عکس ها کلی هیجان زده شدند.

کیت تولد 33 سالگی امیلیا را در سال 2019 جشن گرفت

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

این دو در تولد اکتبر سال گذشته ی امیلیا با هم بودند، هم بازی فصل 1 سریال “جیسون مواما” هم با آنها بود!

خوب می دانند چطور یکدیگر را بخنداند !

خصوصا در صحنه های عشقی که این دو در کنار هم قرار می گیرند. کیت گفته من تو چشم های امیلیا نگاه میکنم و فقط سعی میکنم نخندم، امیلیا هم چنین حسی داشته. او گفته در اولین صحنه ی بازی شان با یکدیگر کلی تلاش کرده تا خنده اش نگیرد.

کیت و امیلیا همیشه هوای هم را دارند !

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک

از امیلیا خواستند در مورد دوستی اش با کیت نظری بدهد و او گفته که کیت دقیقا کسی است که او نیاز دارد ! امیلیا گفته ما همیشه با هم دوست می مانیم. حتی اگر در هر کدام در یک طرف دنیا مشغول کار باشیم.

کیت هم گفته ما بهتر از هر دوستی همدیگر را درک میکنیم. هر کدام اخلاق های بد آن یکی را خیلی خوب می داند و می تواند با آنها کنار بیاید، همین هم موجب این دوستی طولانی شده.