استانبول که جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی منحصربه‌فردی را در کنار هم ارائه می‌دهد، میزبان بسیاری از ایرانیان در جغرافیای خود در دو قاره است. این شهر منحصربه‌‌فرد با طبیعت جذاب و تحسین‌برانگیز خود، نماد زندگی شهری پویا و مدرن است. ایرانیان با سفر به استانبول و اقامت در هتل ‌های این شهر مانند هتل کومبورگاز مارین پرنسس استانبول لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه می‌کنند. در این مطلب، دلایل محبوبیت سفر به استانبول در بین ایرانیان شرح داده شده‌اند.

دلایل محبوبیت سفر به استانبول در بین ایرانیان

شهر استانبول به دلایل مختلفی همواره جزء مقاصد محبوب سفرهای خارجی در بین ایرانیان بوده است. در این بخش به دلایل این محبوبیت خواهیم پرداخت.

جاذبه‌ های تاریخی استانبول

یکی از دلایلی که استانبول را به بهترین مقصد خارجی برای ایرانیان تبدیل کرده، جاذبه‌های تاریخی این شهر است. استانبول پایتخت چهار امپراتوری بزرگ شامل امپراتوری روم، امپراتوری بیزانس، امپراتوری لاتین و امپراتوری عثمانی بوده است.

زندگی شبانه جذاب

استانبول زندگی شبانه بسیار پر جنب‌وجوشی دارد. در این شهر، مکان‌های زیادی برای انواع سلیقه‌ها جهت سرگرمی مسافران وجود دارد و بیشتر آن‌ها در کنار تنگه بسفر واقع شده‌اند.

شهری در دو قاره

استانبول جایی است که آسیا به اروپا می‌رسد؛ شهری جذاب که ترکیبی از دو قاره آسیا و اروپا را ارائه می‌دهد. ایرانیان با سفر به این شهر و اقامت در هتل ‌های این شهر مانند هتل کومبورگاز مارین پرنسس استانبول می‌توانند از آب‌هایی عبور کنند که آسیا و اروپا را جدا می‌کند و از زیبایی‌های تور کروز بسفر لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری استانبول

با وجود قدمت این شهر، خوشبختانه تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی شگفت‌انگیز در استانبول وجود دارد. معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر ایاصوفیه، خانه سلاطین عثمانی، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، و بازار بزرگ سرپوشیده هستند.

تنوع و تعدد مراکز خرید استانبول

در سفر به استانبول، مراکز خرید زیادی وجود دارد که ایرانیان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در کنار این مراکز خرید، وقتی ایرانیان به استانبول می‌‌روند، می‌توانند از بازارهای منطقه، مغازه‌های خیابان‌های استانبول، بازار بزرگ و بازار ادویه بازدید کنند.

تنوع غذاهای استانبول

ایرانیان در استانبول می‌توانند بهترین غذاهای ترکی را پیدا کنند که طعم‌های لذیذی دارند؛ همچنین مسافران می‌توانند با اقامت در هتل‌های این شهر مانند هتل کومبورگاز مارین پرنسس استانبول غذاهای سنتی ترکیه را با مزه‌های خوشمزه و همچنین دسرهای سنتی این شهر در رستوران هتل امتحان کنند.

آثار به جا مانده از امپراطوری عثمانی

ایرانیان با بازدید از کاخ توپکاپی که ساختار باشکوه و معماری خیره‌کننده‌ای دارد، می‌توانند شاهد زندگی سلاطین عثمانی، لباس‌ها و آثار به جا مانده از آن دوران باشند؛ همچنین آن‌ها می‌‌توانند با قدم زدن در خیابان‌های استانبول که در هر گوشه و کناری دارای تاریخ متفاوتی هستند، تمام جنبه‌های معماری عثمانی را از نزدیک مشاهده کنند.

حمام ترکی

حمام سنتی ترکی نیز یکی دیگر از دلایل سفر ایرانیان به استانبول است. حمام‌هایی که در قدیم به منظور طهارت جسمی و روحی و همچنین نظافت شخصی ساخته شده‌اند، امروزه نیز وجود دارند.
ایرانیانی که می‌خواهند در فضای سنتی از آرامش لذت ببرند، حمام ترکی استانبول یکی از جاذبه‌هایی است که حتما باید امتحان کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند یک ماساژ آرامش‌بخش در این حمام‌ها داشته باشند.

مهمان‌نوازی مردم

مردم ترکیه به مهمان‌نوازی معروف هستند و برای پذیرایی از میهمان خود به بهترین نحو، تمام تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرند. مثلا وقتی مسافران وارد مغازه آن‌ها می‌شوند، حتی اگر مشتری همیشگی نباشند، چای یا قهوه معروف ترک به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

هتل کومبورگاز مارین پرینسس از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

این هتل پنج ستاره در منطقه ساحلی کومبورگاز استانبول قرار دارد. ساختمان این هتل، یک ساختمان شیشه‌ای و سنگی است که مشرف به دریای مرمره ساخته شده است. بسیاری از جاذبه‌ های گردشگری معروف استانبول در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند. این هتل ۵٫۳۵ کیلومتر با فرودگاه استانبول فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی انجام می‌شود. مسافران برای بازدید از جاذبه ‌های دیدنی استانبول، می‌توانند از وسایل حمل‌ونقل عمومی که در نزدیکی این هتل قرار دارند، استفاده کنند.

امکانات

– این هتل انواع اتاق‌های دبل استاندارد، سوئیت جونییر، اتاق دبل دولوکس با بالکن، اتاق دبل سوپر و سوئیت کینگ با چشم‌انداز رو به دریا دارد.
– تمام اتاق ‌های هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول دارای دکور شیک، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، مینی‌بار و اینترنت وای‌فای رایگان هستند.

– سوئیت‌های این هتل علاوه بر امکانات فوق دارای قسمت نشیمن با مبل راحتی و میزکار یا بالکن با چشم‌انداز استخر یا دریا هستند.
– در تمام اتاق‌ها حمام اختصاصی با دوش، حوله، وان و توالت‌فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و فضای اختصاصی برای افراد سیگاری وجود دارد.

خدمات

در این هتل خدمات تفریحی و سرگرمی همچون پینگ پونگ و بیلیارد، باشگاه بدن‌سازی و باشگاه بیلیارد وجود دارد. این هتل پنج ستاره دارای سه استخر سرپوشیده و روباز است که مسافران می‌توانند در تمام طول سال و به صورت فصلی و رایگان از آن‌ها استفاده کنند.
از دیگر امکانات هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول می‌توان به سالن آب گرم، سونا و حمام ترکی و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. در این هتل، مسافران می‌توانند وعده صبحانه را از بوفه هتل سرو کنند که خوارکی‌های متنوع و لذیذ ارائه می‌دهد. همچنین در رستوران بین‌المللی این هتل وعده‌های ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌شود.

فلای تودی مرجع معتبر رزرو هتل های لوکس استانبول

دلایل بسیاری وجود دارد که استانبول را بهترین مقصد خارجی برای ایرانیان تبدیل کرده است. مجموعه فلای تودی، ایرانیانی را که قصد سفر به استانبول دارند، در تمام مراحل خرید بلیط هواپیما خارجی تا رزرو هتل همراهی می‌کند.
یکی از برجسته‌ترین هتل‌هایی که فلای تودی به مسافران پیشنهاد می‌کند، هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول است. برای رزرو هتل های استانبول به سامانه جامع فلای تودی مراجعه کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود در این سایت رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط ارزان استانبول و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!