استخدام بازاریاب اینترنتی با کمیسیون بالا بدون نیاز به رزومه. مجله وارونه به دنبال استخدام بازاریاب اینترنتی (بازاریاب آنلاین) به صورت دورکاری هستش. حتی اگه رزومه ای ندارید، ولی تحصیلات تون در زمینه بازاریابی هستش و یا مطالعات و مهارت های زیادی در این زمینه دارید و مطمئن هستید که می تونید توی این کار موفق عمل کنید، این فرصت شغلی برای شماست.

استخدام بازاریاب اینترنتی با کمیسیون بالا

در ادامه این مطلب شما رو با مجله وارونه آشنا می کنیم و شرایط استخدام بازاریاب اینترنتی با کمیسیون بالا در این مجله رو براتون شرح می دیم.

مجله وارونه از تیمی جوان و پر تلاش تشکیل شده که به موضوعات بسیاری از جمله علم و فناوری، فرهنگ و هنر و سبک زندگی می پردازه. اما مجله وارونه چه خدماتی رو عرضه می کنه؟ ما علاوه بر محتوای با کیفیت و رایگان، می تونیم خدمات تبلیغاتی مناسبی رو به واسطه بازدید گسترده ای که داریم ارائه بدیم و دقیقا همین جاست که به یه بازاریاب اینترنتی احتیاج پیدا می کنیم.

شما می توانید درخواست همکاری و رزومه خود را به آدرس Jobs@varune.com ایمیل کنید.

ویژگی های بازاریاب اینترنتی (بازاریاب آنلاین) برای استخدام در تیم وارونه

استخدام بازاریاب اینترنتی با کمیسیون بالا

بازاریاب در واقع واسطه بین مشتری و ارائه دهنده خدمات یا محصول هستش. بازاریاب خدمات یا محصول رو به مشتریان معرفی میکنه و ترغیب شون میکنه تا از اون خدمات استفاده کنن.

بعضی از ویژگی هایی که در ادامه ازشون نام می بریم، برای یک بازاریاب آنلاین ضروری هستن و بعضی دیگه برای همکاری با تیم وارونه ازتون انتظار میره:

  • تسلط بر مفاهیم کلیدی بازاریابی
  • آشنایی با مفاهیم ساده بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ
  • توانایی بالا در سرچ گوگل برای پیدا کردن مشتری
  • روابط عمومی بالا و توانایی برقراری رابطه با افراد مختلف
  • مصمم بودن و پشتکار داشتن
  • وقت شناس و وظیفه شناس بودن
  • داشتن خلاقیت و علاقه به کار بازاریابی

وظایف بازاریاب اینترنتی

وظایف بازاریاب اینترنتی تا اندازه زیادی مشخص هستش. اما بازاریاب آنلاین در مجله وارونه دقیقا باید چکار کنه؟

خب افراد یا کسب و کارهای بسیاری هستن که به دنبال بستری می گردن که درش برندشون به مخاطب واقعی معرفی بشه و جلب اعتماد کنن، تا از این طریق بتونن محصول شون رو بفروشن و یا مردم رو برای دریافت خدمات به خودشون جذب کنن. پس جامعه هدف طیف بسیار وسیعی از افراد و کسب و کارهارو شامل میشه.

شما به صورت دورکاری با ما همکاری خواهید داشت و الزامی به برقراری جلسه حضوری با مشتریان یا تیم وارونه برای شما وجود نداره. بعضی از مهمترین وظایف بازاریاب اینترنتی در مجله وارونه به شرح زیر هستش:

  • همفکری برای برنامه ریزی کمپین های بازاریابی تبلیغاتی
  • ترغیب مشتریان و توجیه آنها در مورد مزایای تبلیغات اینترنتی
  • ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی مناسب با نیاز و بودجه مشتری
  • برقراری روابط پایدار با مشتریان برای فرصت های بعدی

حقوق و کمیسیون بازاریاب اینترنتی در مجله وارونه

ما پکیج های مختلف تبلیغاتی با قیمت های مختلف داریم که شما می توانید بسته به نیاز مشتری هریک از اونهارو به مشتری بفروشید و 15 درصد از قیمت نهایی قرارداد به خودتون تعلق می گیره. و البته این درصد با افزایش قیمت پروژه دریافتی افزایش پیدا می کنه.

اما آیا بازاریاب اینترنتی حقوق هم داره؟ بله، اگر شما بتونید در مدت یک ماه، تعداد مشخصی مشتری منجر به عقد قرارداد تبلیغاتی رو معرفی کنید، علاوه بر کمیسیون هر پکیج مبلغی هم به صورت حقوق یا پاداش دریافت خواهید کرد.

مشخص هستش که هرچقدر شما توی کار خودتون مصمم تر باشید و مشتری بیشتری رو جذب کنید، درآمد ماهیانه بیشتری خواهید داشت و جاتون توی تیم وارونه محکم تر خواهد شد.

شما می توانید درخواست همکاری و رزومه خود را به آدرس Jobs@varune.com ایمیل کنید.

استخدام بازاریاب اینترنتی با کمیسیون بالا

مهمترین مهارت های بازاریابی

بازاریابی مدرن دنیایی بسیار متفاوت از بازاریابی چند سال پیش است که استراتژی‌های دیجیتال نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند و روش‌های سنتی کمتر موثر هستند. این بدان معناست که در حالی که مهارت‌های خاص مرتبط با این رشته (مانند خلاقیت و ارتباطات) مطمئناً هنوز مهم و قابل استفاده هستند، تعداد زیادی از مهارت‌های جدیدتر دیگر وجود دارد که کارفرمایان اکنون در استخدام بازاریاب خود به دنبال آن هستند.

مرتبط: چگونه در 20 ساعت یک مهارت جدید کسب کنیم؟ 

بعضی از مهارت های بازاریابی گسترده‌تر هستند و کاربرد بیشتری دارند و در بسیاری از مسیرهای شغلی مختلف، مفید (یا ضروری) هستند. اما بعضی دیگر از مهارت های بازاریابی بیشتر بر توانایی های فنی و آشنایی با ابزارها و استراتژی های خاص متمرکز است.

با توجه به اینکه بازاریابی حوزه بسیار وسیعی است، مهارت هایی که برای استخدام نیاز دارید، از نقشی به نقش دیگر بسیار متفاوت است، اما برای اهداف این مطلب، ما بر روی برخی از رایج‌ترین مهارت‌هایی که کارفرمایان کسب و کارهای آنلاین به دنبال آن هستند تمرکز می‌کنیم.

برقراری ارتباط

هسته اصلی بازاریابی برقراری ارتباط با مخاطبان است، بنابراین جای تعجب نیست که ارتباطات اصلی‌ترین مهارتی است که افراد در این زمینه باید داشته باشند. توانایی پیدا کردن مشتریان بالقوه و مخاطبان هدف (تسلط در سرچ گوگل برای بازاریابی اینترنتی)، توانایی بیان و انتقال مفاهیم به دیگران به روشی واضح و جذاب برای کار شما به عنوان یک بازاریاب ضروری است.

خلاقیت و حل مسئله

بازاریابی موثر ارائه پیشنهاد مناسب با نیاز مخاطب است. خلاقیت و تفکر خارج از چارچوب برای یافتن راه های جدید، یکی از ویژگی های بازاریاب حرفه ای و موفق است. حتی اگر خود را خلاق نمی‌دانید (مثلاً اگر بیشتر خود را فردی با اطلاعات بالا می دانید)، باید بدانید که بازاریابی همچنان مستلزم توانایی مقابله با مشکلات از زوایای جدید و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های فزاینده است.

توجه به جزئیات

به عنوان یک بازاریاب، شما مخاطبان بسیاری خواهید داشت. خواه بازاریابی تلفنی را اجرا کنید، خواه ایمیل مارکتینگ یا … دقت به جزئیات ضروری است – هم برای اطمینان از حفظ وجهه شرکت شما و هم برای اینکه مشتریان شما اطلاعات را صحیح و دقیق دریافت کنند.

مهارت های بین فردی

کار در حرفه بازاریابی اغلب به معنای همکاری نزدیک با یک تیم بازاریابی گسترده تر، همکاران در سایر بخش ها، مشتریان و … است. با توجه به اینکه شما به طور مکرر با انواع افراد مختلف تعامل خواهید داشت، مهم است که مهارت های بین فردی خوبی داشته باشید و بتوانید روابط کاری قوی با دیگران ایجاد کنید، حتی اگر همکاری تان به صورت دورکاری باشد.

رهبری

اولین نقش بازاریابی شما احتمالاً در مدیریت نخواهد بود، اما بازهم ایجاد و توسعه مهارت رهبری مهم است و می تواند در هر مقطعی از حرفه‌تان مورد استفاده قرار گیرد. بسته به نقش شما، این می تواند به معنای بر عهده گرفتن مسئولیت یک پروژه خاص یا کمک به اعضای جوان تیم در کارشان باشد.

سازگاری و انطباق پذیری

بازاریابی حوزه ای است که به سرعت در حال تغییر است و بهترین شیوه ها، ابزارها و استانداردهای جدید دائماً در حال ظهور است. علاوه بر این، تیم‌های بازاریابی اغلب مجبورند تحت ضرب‌الاجل‌های محدود کار کنند و ممکن است پروژه‌های لحظه آخری به آنها اختصاص داده شود یا اولویت‌ها تغییر کنند. یک بازاریاب موفق از این تغییر شرایط سریع لذت می برد و می تواند به راحتی با شرایط متغیر سازگار شود.

نویسندگی

نویسندگی مهارتی است که صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای هستید بسیار مورد توجه است، اما به ویژه در بازاریابی مهم است، جایی که (همانطور که در بالا ذکر شد) ارتباطات بخش مهمی از کار روزانه شماست. به طور مثال توانایی نویسندگی در بخش “ایمیل مارکتینگ” بسیار کارآمد خواهد بود.

تجزیه و تحلیل داده ها

بازاریابی بدون آنالیز معنایی ندارد: شما باید بتوانید موفقیت تلاش های خود را ارزیابی کنید. توانایی شناخت مخاطب و رفتار آن از طریق داده ها، آنالیز داده ها از منابع و کمپین های مختلف و استفاده از تجزیه و تحلیل خود برای تنظیم اقدامات آینده بخش کلیدی از نقش شما به عنوان یک بازاریاب خواهد بود.

در ادامه بخوانید: 5 نکته برای یادگیری سریع مطالب و مهارت های جدید 

شما می توانید درخواست همکاری و رزومه خود را به آدرس Jobs@varune.com ایمیل کنید.