طرفدار فیلم های رمانتیک نیستید؟ تاثیرگذار ترین رابطه های فیلم های هالیوودی حتما نباید فقط در فیلم های رمانتیک باشن. فیلم ها در ژانرهای مختلف می تونن رابطه هایی رو به تصویر بکشن که خیلی ماندگار و تاثیر گذارن. در ادامه می خوایم لیست تاثیرگذار ترین رابطه های فیلم های هالیوودی که imdb تهیه کرده رو تقدیم تون کنیم، با ما همراه باشید. 

 کریستین و آناستازیا گری

جیمی درنان و داکوتا جانسون نقش این زوج رو تو سری فیلم های fifty shades of gery ایفا کردن. رابطه ی این زوج مثل رابطه هایی که معمولا تو فیلم های رمانتیک شاهدش هستیم نیست. کریستین گری گرایشات قوی BDSM داره و آناستازیا با این گرایشات مشکلی نداره. یه جورایی می شه گفت این رابطه از این جهت ماندگار شده که تقریبا اولین فیلم پرطرفداریه که این نوع رابطه رو یه رابطه ی صمیمی و عاشقانه توصیف می کنه که توش دو طرف می تونن کاملا راضی باشن.


همچنین بخوانید: 10 فیلم برای آرامش و فراموش کردن همه چیز که واقعا معجزه می کند!(قسمت اول)


جیک سالی و نایتیری

زویی سالدانا و سم ورثینگتون نقش این زوج رو تو فیلم avatar ایفا کردن. رابطه ی این دوتا شخصیت تخیلی رابطه ای عاشقانه اس که ابعاد اجتماعی خاصی رو در بر می گیره و از این جهت تاثیرگذار محسوب میشه. 

 دنریس تارگرین و جان اسنو

امیلیا کلارک و کیت هرینگتون نقش این زوج رو تو سریال game of thrones ایفا کردن. اگه بخوام نظر شخصی مو بگم، چندان هم تاثیر گذار نبود و به نظرم رابطه ی جان اسنو با ایگریت خیلی تاثیرگذار تر و قشنگ تر از رابطش با دنریس بود. نظر شما در این باره چیه؟

 آلی و جکسون 

لیدی گاگا و بردلی کوپر نقش این زوج رو تو فیلم a star is born ایفا کردن. حتما شایعاتی که بعد از این فیلم و اجرایی که لیدی و بردلی از آهنگ مشهور این فیلم داشتن به گوشتون خورده. این دو در واکنش به شایعاتی که پیرامون رابطه داشتن شون پخش می شد خیلی خوشحال شدن و گفتن ما تونستیم انقدر این نقش و طبیعی بازی کنیم که شما باورتون نمیشه ما با هم هیچ رابطه ای نداریم و این موفقیت مارو نشون میده. 

 ایزابلا و ادوارد

کریستین استوارت و رابرت پتینسون نقش این زوج رو تو سری فیلم های twilight ایفا کردن. این سری فیلم ها تو زمان خودش خوب ترکوند و رابطه ی ایزابلا و ادوارد که یه ضلع سومی به نام جیک بلک (تیلور لانتر) هم داشت رابطه ی جالبی بود چون یه دختر ساده و درونگرا رو با دو تا پسر تخیلی و عجیب رو به رو می کنه. 

 ایسا لاند و ریک بلین 

اینگرید برگمن و هامفری بوگارت نقش این زوج رو تو فیلم افسانه ای Casablanca ایفا کردن. کازابلانکا داستان مردیه که بین «عشق و انسان خوب بودن» در حال در هم شکستنه، یعنی باید بین «عشق به زن مورد علاقش» و «کمک به فرار مبارز چکی از دست حاکمیت وابسته به فرانسه ویشی در جهت مبارزه با نازی‌ها» تنها یکی رو انتخاب کنه.

 جین و جان اسمیت

 تاثیرگذار ترین رابطه های فیلم

آنجلینا جولی و برد پیت نقش این زوج رو تو فیلم Mr & Mrs. Smith ایفا کردن. برد پیت زمان بازی توی این فیلم با جیفر انیستون ازدواج کرده بود و هم بازی شدن آنجلینا و برد توی این فیلم شروع رابطه ی اونارو رقم زد. 

 جک و رز

 تاثیرگذار ترین رابطه های فیلم

لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت نقش این زوج رو تو فیلم ماندگار تایتانیک ایفا کردن. فک نمی کنم هیچکس با حضور این زوج توی این لیست مشکلی داشته باشه، درست می گم؟

 رت باتلر و اسکارلت اوهار

و در آخر فیلم “برباد رفته” که یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینما محسوب میشه و رابطه ای که به تصویر می کشه هم رابطه ای ماندگاره که ویوین لی و کلارک گیبل درش ایفای نقش کردن. 

در ادامه بخوانید:

بهترین فیلم های رمانتیک 2020 تا به اینجا

10 فیلم رمانتیک که حتما باید آنها را تماشا کنید !