انیمه و انیمیشن

تریلر جدید انیمه Baki Hanma vs Kengan Ashura + زمان پخش 

نتفلیکس تریلر جدید انیمه Baki Hanma vs Kengan Ashura را منتشر کرد. این تریلر اطلاعات بیشتری را از این کراس اوور جذاب و نادر انیمه ای را به نمایش میگذارد همچنین به همراه این تریلر آهنگ اوپنینگ انیمه Fly High از Atarashii Gakkō! و آهنگ اندینگ Don’t Stay از Lead مشخص شد. 

در ادامه تریلر جدید انیمه بانکی هانما در مقابل کنگان آشورا را تماشا کنید

 

این تریلر فایت های دیگر این کارت جذاب را نیز مشخص کرد و حالا مشخص شد در این انیمه نه تنها شاهد مبارزه باکی با توکیتا باشیم بلکه چند مبارزه جذاب دیگه برای این کراس اوور در نظر گرفته شده از جمله مبارزه جک هامر با رایان کوره و مبارزه کائورو هانایاما با یورویزوکا…

در ادامه بخوانید»

تریلر جدید انیمه سینمایی Mononoke + زمان پخش 

انیمه Arknights: Rise from Ember معرفی شد+ تریلر 

پوستر جدید انیمه Baki Hanma vs Kengan Ashura
پوستر جدید انیمه Baki Hanma vs Kengan Ashura

کارگردانی این کراس اوور جذاب بر عهده Toshiki Hirano  بوده که کارگردانی انیمه باکی رو هم بر عهده داشته است!استودیو سازنده هم استودیو TMS Entertainment است.انیمه Kangan Ashura به همراه Baki Hanma دو تا از بهترین انیمه های رزمی چند سال گذشته بودند که توانسته اند نظرات مثبت منتقدین و تماشاگران رو به سمت خود جلب کنند.

این مدل کراس اور در نوع خودش بی نظیر است و تنها به لطف نتفلیکس این اتفاق افتاده است و ما حالا شاهد ترکیب شدن دو تا از محبوب ترین مانگاهای رزمی دنیا هستیم.

فصل اول انیمه Kengan Ashura در سال 2019 منتشر شد. پارت اول فصل دوم در سال 2023 پخش شد و قرار است پارت دوم تابستان امسال پخش شود.

فصل اول انیمه باکی هانما هم در سال 2021 در 12 قسمت پخش شد. فصل دوم با اسم Baki:Dai Raitaisai-hen و ادامه این فصل با اسم Baki: Son of Ogre منتشر شد.

انیمه Baki Hanma vs Kengan Ashura کی پخش میشه؟

انیمه باکی هانما در مقابل کنگان آشورا قرار است 17 خرداد از طریق نتفلیکس بصورت یکجا منتشر شود.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.راستی یادتون نره پیج اختصاصی varuneanime رو در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx