استفاده از اکانت هکی به چه قیمتی؟

یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز در حوزه گیم، موضوع استفاده و عدم استفاده از اکانت های هکی است. در واقع اینکه اکانت های هکی مناسب و ایمن هستند یا خیر؟ تفاوت اکانت های هکی با قانونی دقیقاً چیست؟ و… سؤالاتی هستند که ممکن است پاسخ آن‌ها را ندانید. در این مطلب قصد داریم به طور کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

تفاوت اکانت هکی با اکانت های قانونی

به عنوان تفاوت‌های اصلی اکانت های هکی و قانونی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم وجود احتمال مسدود شدن

اکانت های قانونی تحت مقررات و شرایط سرویس ارائه دهنده خدمات (مثل سونی در مورد PlayStation) عمل می‌کنند. این موضوع برای اطمینان از اینکه اکانت شما به دلیل نقض قوانین حذف یا مسدود نشود، رعایت می‌شود.

گارانتی

در اکانت های قانونی، شما اغلب از گارانتی‌های ارائه دهنده سرویس بهره‌مند می‌شوید. این گارانتی‌ها معمولاً برای مدت زمان معینی (مثلاً چند ماه یا چند سال) و گاهاً حتی مادام‌العمر در نظر گرفته می‌شوند.

قیمت نسبتاً بالا

اکانت های قانونی معمولاً گران‌تر از اکانت های هکی هستند که این اختلاف قیمت نشان‌دهنده کیفیت و قانونی بودن آنهاست.

امکانات مادام‌العمر

با اکانت های قانونی، شما به امکانات و خدمات مادام‌العمر دسترسی دارید و از به‌روز‌رسانی‌ها و افزونه‌های رسمی هم بهره‌مند می‌شوید. به طوری که می‌توانید از بازی‌ها و سرویس‌های دیجیتال را به طور مستمر و بدون مشکل استفاده کنید.

سیو و پیشرفت

با اکانت های قانونی، پیشرفت‌ها، اسکین‌ها، سیو مراحل و دستاورد‌های شما به صورت دائمی ذخیره می‌شوند و احتمال از دست دادن آن‌ها به دلیل مشکلات امنیتی کمتر است.

پس با توجه به این مزایا، استفاده از اکانت های قانونی توصیه می‌شود تا از مشکلات حقوقی، امنیتی و عملکردی که ممکن است با اکانت های هکی رخ دهد، جلوگیری کنید.

چرا نباید از اکانت هکی در کنسول استفاده کرد؟

در واقع یک اکانت هکی به معنای اکانتی است که به طور غیرقانونی دزدیده شده است. به این معنا که صاحب اصلی اکانت، اگر کنسول خود را روشن کند، می‌تواند تشخیص دهد که علاوه بر او، یک فرد دیگر نیز از اکانت او استفاده می‌کند. پس در این حالت، او می‌تواند رمز عبور PSN خود را تغییر دهد. البته تغییر رمز عبور او نمی‌تواند باعث شود که دارنده اصلی اکانت هکی از بازی کردن محروم شود؛ چرا که صاحب اکانت هکی در چنین شرایطی تنها دسترسی به اکانت اصلی را از دست می‌دهد و بازی‌ها همچنان در دسترس او خواهند بود. اما باید بدانید که اگر صاحب اصلی اکانت در هر کشوری که باشد، به سرعت کامپیوتر خود را روشن کند و به اکانت PSN وارد شود، می‌تواند متوجه شود که علاوه بر پلی‌استیشن خود، یک دستگاه دیگر نیز به اکانت او متصل شده است. در این شرایط او می‌تواند دستگاه متصل را از اکانت خود جدا کند تا بازی‌ها بر روی کنسول کسی که اکانت هکی را خریداری کرده، غیرقابل دسترسی شوند. همچنین می‌تواند از طریق گزارش به سونی، گزارش فعالیت غیر قانونی کسی که از اکانت هکی استفاده می‌کند را اعلام کند تا خطر حذف کنسول او از PSN افزایش یابد.

در نتیجه خرید اکانت هکی ممکن است بسیار پرهزینه باشد و بهترین راهکار، استفاده از اکانت های قانونی و معتبر است.

مشکلات اکانت هکی

مشکلات اصلی استفاده از اکانت های هکی عبارتند از:

بن شدن کنسول

همانطور که گفتیم از آنجایی که اکانت های هکی معمولاً با استفاده از روش‌های غیرقانونی به دست می‌آیند و در تقلب‌های آنلاین شرکت می‌کنند، با ریسک بن شدن از سوی سازنده کنسول یا ارائه دهنده سرویس مواجه هستند.

نداشتن گارانتی و پشتیبانی

در اکانت های هکی، عدم وجود گارانتی و پشتیبانی مناسب نیز یکی از معایب اساسی است. بسیاری از کاربران ممکن است تنها به این موضوع توجه داشته باشند که آیا اکانت هکی باعث بن شدن می‌شود یا نه؟ در حالی که عدم داشتن گارانتی و پشتیبانی معتبر می‌تواند به مشکلات جدی‌تری منجر شود. در صورتی که اکانت شما مسدود شود، شما دیگر قادر به انجام هیچ عملی نخواهید بود و ممکن است نیاز باشد تا اکانت جدیدی را خریداری کنید. همچنین، فروشندگان اکانت هکی نمی‌توانند به شما تضمین دهند که اکانت شما همیشه در دسترس‌تان باقی می‌ماند. این مسأله خارج از کنترل آن‌ها است و صرفاً به شرکت سونی یا صاحب اصلی اکانت مربوط می‌شود.

مسدود شدن توسط صاحب بازی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از مسائل مهم مرتبط با اکانت های هکی، امکان مسدود شدن بازی توسط صاحب اصلی اکانت است. اکانت های هکی ممکن است به دلیل تقلب و نقض قوانین بازی توسط صاحب اصلی اکانت مشاهده شوند و آن کاربر می‌تواند بازی شما را مسدود کند.

راهکار رفع کردن بن شدن پلی استیشن

اگر متوجه شدید که حساب کاربری‌تان معلق یا بن شده، تا حدی می‌توانید‌امیدوار باشید. در این حالت، بهترین اقدام این است که صبر کنید تا محدودیت‌های حسابتان برداشته شود. اما اگر مشکل شما بن شدن کنسول PS۴ یا PS۵ است، احتمالاً راهی برای رفع بن پلی‌استیشن وجود ندارد و دسترسی به سرویس‌های آنلاین بازی در کنسول ممکن نخواهد بود. این مشکل معمولاً به علت نقض قوانین سونی و شرایط سرویس آنلاین آن رخ می‌دهد و رفع آن تقریباً ممکن نیست.

از کجا بفهمیم اکانت هکی است یا قانونی؟

شناسایی اکانت های هکی معمولاً چند علامت مشخص دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • قیمت نامتعارف
  • هشدار‌های فروشنده
  • سابقه و اعتبار فروشنده
  • پشتیبانی و گارانتی

نتیجه‌گیری

با توجه به موارد ذکر شده، قطعاً می‌توانید به مشکلات استفاده از اکانت های هکی پی ببرید. استفاده از این اکانتها دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی را برایتان به وجود می‌آورد و نمی‌توانید با نهایت لذت و در اوج آرامش دائماً به بازی کردن بپردازید. چرا که در هر لحظه امکان بروز مشکل، بن شدن اکانت و… وجود دارد.

در صورت تمایل می‌توانید برای خرید اکانت پلی استیشن از طریق سایت xgamesstore اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت وارد سایت شوید با سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!