با سیکونسر مولتی ترک Toraiz SQUID تمامی سینت ها،درام ماشین ها و سمپلرهای خود را کنترل کنید!

پایونیر دی جی حرکت خود به سمت بازار سخت افزارهای آهنگسازی را ادامه میدهد! سیکونسر مولتی ترک Toraiz SQUID جدیدترین محصول این کمپانی یک سیکونسر 16 ترک است که 600 دلار قیمت دارد !

SQUID یا (SeQUencer Inspirational Device) سومین محصول پایونیر از خط تولید Toraiz که در سال 2016 راه اندازی شد و اولین محصول این لاین سمپلر  SP-16 بود بعد این محصول در سال 2017 اولین مونو سینت پایونیر منتشر شد.

سیکونسر مولتی ترک Toraiz SQUID قابلیت کنترل 16 سخت افزار را دارد، از جمله میدی اینسترومنت ها و دیوایس هایی با خروجی CV نظیر سینت ها ماژولار و درام ماشین های قدیمی.

سیکونسر SQUID دارای 16 پد است که از آنها می توان برای تغییر حالت های مختلف،step-record pattens، نواختن آکوردها و اضافه کردن expression بهره برد. چیزی شبیه ابلتون پوش و کنترلر ماشین از نیتیو اینسترومنت.

جدا از این پدها سیکونسر مولتی ترک Toraiz SQUID پایونیر دی جی دارای کنترلر اختصاصی برای ساخت سیکونس ها بصورت زنده است، نظیر harmonizer که برای ساخت عبارات تکامل یافته /  evolving phrases و groove bend سلایدری که برای تغییر زمان بندی در زمان واقعی طراحی شده است.

سایر ویژگی ها

 عبارت اند از time warp کلیدی که برای ساخت عبارات و الگوهای جدید بدون از دست دادن الگوهای قبلی استفاده می شود، کلیدی برای تغییر جهت پلی بک،speed modulation بخشی که گروو ها را بر اساس سرعت پخش تغییر می دهد.

خروجی و ورودی ها

در پشت دستگاه ورودی USB، ورودی و خروجی MIDI، دو ست CV و خروجی Gate،ورودی و خروجی Clock  و دو پورت DIN sync وجود دارد. با این تعداد از خروجی و ورودی شما به راحتی می تواند هر نوع سخت افزاری را کنترل کنید!

سیکونسر SQUID پایونیر دی جی تنها سیکونسر موجود در بازار نیست – الکترون Octatrack یکی از محبوب ترین سخت افزارهای ساخت موسیقی است که قیمت آن 1400 دلار است، همچنین AKAI MPC X نیز دارای ویژگی های مشابهی است اما با قیمت 2200 دلار. با توجه به قیمت رقابتی سیکونسر SQUID پایونیر دی جی انتظار می روند این محصول بتواند به سرعت تبدیل به یک ابزار محبوب برای آهنگسازی باشد که علاقه ای به ساخت آهنگ با Daw ندارند.

سیکونسر مولتی ترک Toraiz SQUID پایونیر دی جی با قیمت 600 دلار از اواخر همین ماه میلادی روانه بازار می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  Pioneer DJ مراجعه کنید.

همچنین بخوانید »