بلاخره امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام ایجاد شد! خیلی از ما منتظر این بروز رسانی و ایجاد این قابلیت در دایرکت اینستاگرام بودیم که بلاخره این اتفاق افتاد. کاربران در قسمت دایرکت می تونن با فشار دادن علامت میکروفن و نگه داشتنش صدای خودشون رو تا 1 دقیقه ضبط کنن و در چت های خصوصی یا گروهی شون بفرستن. 

دقیقا مثل تلگرام یا واتساپ اگه از فرستادن صدای ضبط شده پشیمون شدید یا خواستید که دوباره صدارو ضبط کنید می تونید انگشت تون رو به سمت سطل آشغال بکشید تا صدای ضبط شده حذف بشه. این بروز رسانی در حال حاضر برای iOS و اندروید در دسترس هست.


همچنین بخوانید:آیا اینستاگرام رابطه ها را خراب می کند؟ این ۹ اشتباه را در اینستاگرام مرتکب نشوید!


فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام هستش سالهاست که قابلیت ارسال پیام صوتی رو در پلت فرم مسنجرش داره و اینستاگرام واقعا در اضافه کردن این ویژگی دیر دست به کار شده.چون پیام های صوتی به سرعت دارن تبدیل به روش ترجیحی ارتباطات در سیستم عامل های پیام رسانی مثل واتساپ می شن.

هرچند که کارشناسان خارج از کشور معتقدن که اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت ارسال پیام صوتی دیگه خیلی شبیه فیس بوک شده و این یکی دیگه از نشونه های “سرانجام اینستاگرام” هستش، اما من فکر می کنم تو کشور ما استفاده از اینستاگرام با اضافه شدن این قابلیت به شدت افزایش پیدا کنه، نظر شما چیه ؟

در ادامه بخوانید: