شما در فصل پاییز به راحتی می توانید با دامن های بلند یا کوتاه استایل های فوق العاده ای را به وجود آورید.ما در این مطلب استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

1-استایل اول

در این استایل شما می توانید دامن کوتاه خود را با یک کت بلند و یک جوراب شلواری تلفیق کنید.ما به شما پیشنهاد می کنیم در استایل های پاییزی حتما از رنگ های پاییزی مانند قرمز ،نارنجی و… استفاده کنید.

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن

2-استایل دوم

در این استایل دامن بلند میدی را با یک پلیور اورسایز که یکی از ترندهای پاییز و زمستان 2018/2019 است را تلفیق کنید.این استایل  اسپرت و شیک است.

همچنین بخوانید :راهنمای استایل های زمستانی با پالتوهای اور سایز و بلند !

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن

3-استایل سوم

در این استایل می توانید پلیور بلند تان را با یک دامن کوتاه دارای پلیسه تلفیق کنید.کیف های دوشی گزینه خوبی برای اتمام این استایل هستند.

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن

4-استایل چهارم

لباس هایی با طرح پلنگی را در این فصل بسیار مشاهده خواهید کرد.در این استایل می توانید دامن طرح پلنگی خود را با یک تی شرت سفید و کتانی تلفیق کنید و استایلی روزانه و شیک داشته  باشید.

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن 5-استایل پنجم

در این استایل شما می توانید دامن های بلند طرح دار را با پلیورهای یقه اسکی اور سایز تلفیق کنید.کفش های تخت می تواند گزینه مناسبی برای اتمام این استایل باشد.

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن

6- استایل ششم

دامن هایی با طرح چهار خانه نیز یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال هستند.شما می توانید این مدل دامن ها را با یک پلیور ساده تلفیق کنید.همچنین در ادامه بخوانید :لباس هایی با طرح چهارخونه را چگونه ست کنیم ؟

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن

7-استایل هفتم

دامن های چرم نیز یکی از اجزا جدایی ناپذیر پاییز و زمستان امسال هستند.در این استایل دامن مشکی چرم به خوبی با پلیور سفید تلفیق شده است.ترکیب رنگ مشکی و سفید یکی از کلاسیک ترین و زیبا ترین ترکیب هاست.

استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن


در ادامه بخوانید :

۴ استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

با شلوارهای ترند سال ۲۰۱۸ و اقسام آنها آشنا شوید !

چگونه بوی بد کمد لباس را از بین ببریم ؟

در اولین قرار ملاقات چه بپوشیم ؟