نگهداری لوازم آرایشی در یخچال !محل نگه داری لوازم آرایش به اندازه تمیز بودن آن ها مهم است.بسیاری از زنان لوازم آرایشی خود را در حمام یا اتاق های خود نگهداری می کنند.اما آیا این را می دانستید که برخی لوازم آرایشی باید حتما در یخچال نگهداری شوند ؟ ما در این مطلب لوازم آرایشی که باید در یخچال نگهداری شوند را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

1-عطرها

نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

گرما و نور خورشید می تواند بو عطر مورد علاقه تان را تغییر دهید.اگر عطر به مدت طولانی در گرما بماند مواد شیمیایی موجود در آن شکسته می شوند و بو آن کاملا تغییر می کند.


همچنین بخوانید :10 تا از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان 2018


2-کرم چشم

نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

خنک بودن کرم دور  چشم نه تنها باعث طراوت اطراف چشم می گردد ،بلکه تورم در رگ های خونی را نیز کاهش می دهد.


همچنین بخوانید :

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

آیا می دانستید که کیف لوازم آرایش تان دارای خطر جدی برای سلامتی شماست !

با ترند آرایش پاییز 2018/2019 آشنا شوید

هنگام خرید محصولات مراقبت از مو باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

چه وسایلی نباید در حمام نگهداری شوند؟


3-ماسک صورت

بسیاری از ماسک ها نیز مانند کرم دور چشم ،باعث کاهش تورم مویرگ ها ی پوست و همچنین کاهش التهاب و قرمزی می گردند.همچنین دارای اثر تسکین دهنده بر روی پوست تحریک شده هستند.

4-خط چشم

نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

متخصصین آرایشی پیشنهاد می کنند که همیشه قبل از استفاده از خط چشم حداقل به مدت 10 دقیقه آن را داخل یخچال قرار دهید.این امر به شما کمک می کند که خط چشم صاف تری داشته باشید.

5-رژلب /بالم لب

نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

اگر می خواهید عمر رژلب های شما افزایش یابد ،بهتر است آن ها را درون یخچال نگهداری کنید.با دور نگه داشتن این محصولات از گرما، از تخریب شیمیایی جلوگیری می کنید.

6-محصولات طبیعی بدن

نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

همان طور که می دانید محصولات طبیعی بدن به دلیل نداشتن مواد نگه دارنده در معرض آلودگی و باکتری قرار می گیرند.قرار دادن آن ها در یخچال ،علاوه بر افزایش عمر آن ها ،همچنین از تولید باکتری جلوگیری می کند.