یکی از محبوبترین و مورد پسندترین شهرها که همواره مسافران بسیاری به آن پرواز میکنند، شهر آنتالیا میباشد. شهر آنتالیا در ترکیه واقع شده است. این شهر به دلیل مجاورت با سواحل دریای مدیترانه، آب و هوای بسیار عالی دارد که گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند، تا از آب و هوای خوب و مناظر دیدنی آن لذت ببرند. جاذبههای طبیعی درون این شهر بسیار زیبا است و باید گفت که این شهر یک محل توریستی بسیار زیبا و محبوب به حساب میآید. این شهر به دو قسمت کالچی (قدیمی) و لارا (جدید) تقسیم میشود.

هتلهای درون شهر آنتالیا

هتلها و اقامتگاههای این شهر هم مثل دیگر شهرها خدمات خاصی را به مردم ارائه میکنند. در ابتدا باید گفت که در قسمت کالچی این شهر بیشتر ساختمانها و هتلها بازسازی شده و به محلی دنج تبدیل شده اند. در واقع باید گفت این هتلها اکنون بیشتر جاذبه گردشگری دارند و مسافران خیلی کمتر درون آن اقامت میکنند. یکی از این هتلها، هتل 1207 نام دارد و ظاهر آن دوباره بازسازی شده است.
در قسمت لارا و جدید شهر که همه ساختمانهایش تازه ساخت و زیبا هستند اغلب هتلها چندستاره میباشند و مکانی با وسعت بالا هستند.

هتل آپارتمان در آنتالیا

هتل آپارتمانهای موجود در شهر آنتالیا بیشتر به قسمت کالچی و قدیمی شهر محسوب میشود. این هتل آپارتمانها عبارتند از:
⦁ Ozmen pansion
این هتل آپارتمان در منطقه کالچی واقع شده است و یک بالکن بزرگ رو به دریا دارد.

⦁ Sabah pansion
این هتل آپارتمان در درون یک باغ قرار گرفته است و بسیار زیبا میباشد.

⦁ Ozmert hotel
این مکان یک آپارتمان کوچک خانوادگی است که محل خوبی برای اقامت مسافران میباشد.

⦁ Role street
یک هتل آپارتمان با نمای سنگی در این خیابان وجود دارد که اطراف آن بسیار سرسبز است .

⦁ Camel pension and apartment
این آپارتمان کوچک هم در قسمت کالچی شهر ساخته شده است.

⦁ Marina hostel
این هتل یک خوابگاه دنج است و در درون یک باغ خوب واقع شده است.

اگر شما به دنبال کاهش هزینههای سفر خود میباشید و این سوال در ذهنتان شکل گرفته که « از چه راهی میتوان ارزان به آنتالیا سفر کرد؟» میتوانید به اقامت در هتل آپارتمان هم فکر کنید.

هتلهای پنج ستاره ارزان آنتالیا

گفتیم که هتلهای ستاره دار شهر آنتالیا بیشتر در قسمت لارا این شهر واقع شدهاند. هتلهای پنج ستاره در این شهر یه دو صورت ارزان و گران قیمت، به خدمات دهی میپردازند. هتلهای پنج ستاره این شهر عبارتند از: ملاس لارا / شرووت ریزوت آنتالیا/ آی سی/ رگنوم کاریا/ لیماک لارا دلوکس و غیره

هتلهای Uall ارزان در آنتالیا

بیشتر هتلهای لوکس در آنتالیا، در کنار ساحل دریای مدیترانه ساخته شده اند. این هتلهای لوکس بسیار مناسب و زیبا هستند و مسافران بسیاری را در خود جمع میکنند. هتلهای لوکس و ارزان در آنتالیا عبارتند از:
⦁ هتل آکرا باروت آنتالیا
یکی از هتلهای ارزان شهر آنتالیا است که رستوران ویژه، استخر، جکوزی و اتاقهای بسیار شیک زیبا دارد.

⦁ هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا
این هتل یک مکان ارزان و لوکس در انتالیا به حساب میآید و امکاناتی از قبیل رستوران خوب و عالی با غذاهای خوشمزه، حمام ترکی و ماساژ، فروشگاههای بزرگ و غیره دارد.

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا
یکی دیگر از هتلهای ارزان و پنج ستاره آنتالیا میباشد. این هتل به داشتن پنجرهها و چشم اندازهایی زیبا معروف است. این هتل، استخر بزرگ، زمین تنیس، زمین بسکتبال، سالن ماساژ و غذاهای خوشمزه ای دارد.

⦁ هتل ترندی لارا آنتالیا
این هتل هم قیمت مناسب و ارزانی دارد. امکانات این هتل استخر بزرگ، محل دوچرخه سواری، محل ماساژ و غیره دارد.

برای استفاده از امکانات این هتلها و برای لذت بردن از سفر و حتی برای یافتن پاسخ سوال در خصوص سفر به آنتالیا و یافتن اقامتگاه خوب و مقرون بصرفه، میتوانید با آژانس هواپیمایی همراه شوید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!