8.0
امتیاز

نکات مثبت

  • انیمیشن
  • موسیقی
  • داستان نسبتا جذاب
  • کارگردانی

نکات منفی

  • عدم وفاداری به سبک شونن
  • افت کشش داستان!

با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به انیمه با بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE خدمتتون هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو از اینجا بخونید. تو این سه قسمت اخیر اتفاقات خیلی مهمی مثل همیشه نیوفتاد! جز اینکه سنکو به دنبال ساخت موبایل تو دنیای سنگی هستش و دستیابی به قدرت ارتباطات ! از طرفی یه ویلن باحال دیگه به اسم هومورا وارد داستان میشه ! سوکاسا هم همونطور که حدس میزدیم امپراطوری خودش رو داره گسترش میده!

روند داستانی هم مثل همیشه نرم و آروم جلو میره با این حال سرعت ساخت اختراعات سنکو رشد سریعتری پیدا کرده ! جدا از طنز بامزه ای که انیمه دکتر سنگ داره ! به نظر میرسه هر از چندگاهی بدش نمیاد نیم نگاهی به سیاست و جامعه هم داشته باشه !

در ادامه راجع به این 3 قسمت بیشتر صحبت میکنم. خواهش میکنم قبل مطالعه این بررسی مطالب زیر رو هم یه نگاه بندازید.


در ادامه با بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE همراه من باشید

تو این 3 قسمت کمی بیشتر با قدرت هیوگا و وضعیت امپراطوری سوکاسا آشنا میشیم! مکالمه ای که بین هیوگا مطرج شد جالب بود! سوکاسا همچنان اصرار به ساخت دنیای جدید رو داره و هیوگا هم باهاش موافقه ! 

تو ابن مدت سوکاسا هم افراد قدرتمند زیادی رو احیا کرده و موفق شده نیروی کاری بیشتری رو به خدمت بگبره در نتیجه امپراطوری نسبتا قدرتمندی بوجود آورده.

هر دو این شخصیت ها (هیوگا و سوکاسا) به شدت مخالف سرمایه داری هستن و برای جلوگیری از به قدرت رسیدن امپریالیسم هرکاری میکنن! ولی به نظر میرسه خودشون دارن تو دیکتاتوری غرق میشن!

به همین منظور هرکی سر راهشون قرار بگیره از بین میبیرن و حالا که دشمن قدیمی یعنی سنکو زنده اس ، سوکاسا تصمیم گرفته به سنکو و تمامی اهالی دهکده حمله کنه!

بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE

یه ویلن جدید باحال که یه دختر قدرتمند و خوش قیاقه هست معرفی میشه ، که اسمش هوموراس! این دختر دست راست هیوگا هست و همونطور که دیدید قدرت خیلی زیادی داره اما خب به نظرم با اون کاری که سنکو کرد و براش پشمک برد به زودی مثل گن به تیم دانش میپیونده!

جدا از این داستان! سنکو و تیم دانش با قدرت هرچه بیشتر به جلو دارن میتازن! ساخت چرخ آبی توسط کرومه عالی بود و به نظر میرسه در کنار سنکو همه اهالی دهکده دارن از لحاظ هوشی هم رشد میکنن!

اما خب ساخت موبایل هم کار خیلی عجیبی هست ! هر چند چیزی که قرار سنکو بسازه به احتمال زیاد نمومه اولیه از یه تلفن همراه یاشه ! اما چطوری قرار اینکار رو انجام بده هم خودش خیلی عجیبه!

تو این سه قسمت دیدم که سنکو و سایر اهالی با همه تلاش موفق شدن برای زمستون آماده بشن و همزمان به پیشرفت های مهمی هم دست پیدا کنن! ساخت چرخ دنده و استفاده از انرژی مدرن برای توسعه علم و دانش خیلی عالی بود و به زودی قدرت خیلی زیادی نصیب تیم دانش میشه !

ساخت لامپ هم خیلی جذاب بود مخصوصا وقتی شب کریسمس و همزمان با بارش برف این چراغ ها روشن شد.

مشکلی که اینجا وجود داره اینه نمیدونم قرار این داستان تا کجا ادامه داشته باشه ! تا کی قرار هی سنکو وسایل دنیای مدرن رو بازسازی کنه و آیا قرار روند اصلی داسنان همین باشه !

جدا از این فکر نمی کنم هدف سنکو از ساخت موبایل فقط ارتباط با تایجو و یوزوریها باشه به نظرم امکان داره سنکو با ساخت این دیواس قصد داره آزمایش های دیگه ای در راستای کشف دلیل سنگ شدن و یا ارتباط با سایرین انجام بده !!!

موسیقی این سه قسمت هم مثل قسمت های قبل جذاب و سینک با تصویر بود گرچه نمیشه موسیقی متن این انیمه رو جز بهترین موسیقی های متن انیمه به حساب آورد!

بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE

با توجه به اینکه من مانگا دکتر استون رو نخوندم نمیدونم اصلا قرار چه اتفاقاتی بیوفته اما تنها 3 فسمت تا پایان فصل اول مونده و هنوز هیچ اطلاعات دقیق و درستی نسبت به اتفاق بزرگ این انیمه به ما داده نشده!؟

حالا نمیدونم کلا قرار داستان درباره زندگی تو دنیای سنگی و ساحت تمدن باشه یا نه قرار اتفاقات جذاب دیگه ای بیوفته !!!

فاز طنز انیمه هم مثل همیشه ملو و خوب بود! انیمیشن و طراحی ریی اکشن هام بی نظیره .

خب این از بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE ، امیدوارم خوشتون اومده باشه ! لطفا شما هم نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارید.

در ادامه بخوانید» بررسی قسمت 22 الی 24 انیمه DR. STONE ؛ جنگ های سنگی !