محتواهای ویدیویی به سرعت در حال افزایش هستند. مخصوصاً زمانی که نوبت تبلیغ محصولات به مشتریان می‌رسد. و این مسئله به چه معناست؟ به این معناست که نیاز افراد به استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو بالا می‌رود. حال در نظر بگیرید که شخصی قصد دارد ویدیو خود را ویرایش کند اما نمی‌داند چگونه باید با نرم‌افزارهای پیشرفته ویرایش فیلم کار کند. به نظر شما چه باید بکند؟ اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، ما مشکل شما را حل کرده‌ایم. می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم که محیطی ساده و در عین حال قدرتمند دارند، به سادگی فیلم های خود را ویرایش کنید و به رقابت با دیگران در این عرصه بپردازید.


معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios ؛ اپلیکشن آهنگسازی Auxy با قابلیت اکسپورت برای ابلتون لایو !


بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم

۱- Quik App

برنامه Quik یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم رایگان از سازندگان GoPro است. این اپلیکیشن به منظور سرعت بخشیدن به روند ویرایش طراحی شده است تا بتوانید فیلم‌های باورنکردنی‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ضبط، ویرایش و اشتراک گذاری کنید. به همین دلیل، ویژگی‌های کمتری نسبت به برنامه‌های مشابه‌اش دارد. اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که به شما کمک کند خیلی سریع فیلم‌های جذاب بسازید، این مورد برای شماست.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]

Quik App

۲- اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

Adobe Premiere Clip یک برنامه ویرایش ویدیوی رایگان بسیار محبوب است. این اپلیکیشن به محصول شناخته شده Premiere Pro ادوبی مرتبط است اما به اندازه یک برنامه مستقل عمل می‌کند. با استفاده از این اپ می‌توانید کلیپ‌های خود را بطور خودکار اصلاح کنید، موسیقی‌های این اپ را به فیلم‌های خود اضافه کنید یا موسیقی را از پرونده‌های داخلی خود انتخاب کنید. از این گذشته، طرفداران Adobe با خوشحالی باید بدانند که این برنامه با سایر برنامه‌های اصلی Adobe مانند Lightroom به خوبی همگام سازی می‌شود.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]

اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

۳- InShot از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم

اپلیکیشن InShot یک برنامه ویرایش محتوای بصری چند منظوره است. این امکان را به شما می‌دهد تا فیلم بسازید، عکس‌ها را ویرایش کنید و کولاژهای تصویری ایجاد کنید. این برنامه ویژگی‌های زیادی نیز دارد. می‌توانید کلیپ‌ها را trim کنید، سرعت فیلمبرداری خود را تغییر بدهید و همچنین فیلتر، موسیقی و متن اضافه کنید. نکته منفی این است که برای حذف تبلیغات درون برنامه‌ای و علامت اضافه شده به فیلم‌ها، شما باید 2.99 دلار بپردازید.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]


نگاهی به windows 10 s / نسخه جدید و بهبود یافته سیستم عامل مایکروسافت


InShot

۴- اپلیکیشن KineMaster

به دنبال اپلیکیشنی با محیط کاربری بسیار ساده می‌گردید؟ KineMaster برای شماست. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که کلیپ‌ها را همانند برنامه‌های ویرایش ویدیوی دسک‌تاپ ویرایش کنید. همچنین می‌توانید افکت، متن و موسیقی اضافه کنید. برنامه به شما امکان ضبط صدا را برای اضافه کردن به ویدیوی‌تان می‌دهد. همچنین تعداد زیادی موسیقی و جلوه‌های صوتی در فروشگاه KineMaster وجود دارد.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]

اپلیکیشن KineMaster

۵- WeVideo

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم اپلیکیشن WeVideo می‌باشد. WeVideo از ویرایشگرهای ویدیویی مبتنی بر ابر است. نرم افزارهایی که به جای استفاده کردن از هارد دیسک دستگاه شما به اینترنت دسترسی پیدا کرده و از میزبانی آن استفاده می‌کنند، مبتنی بر ابر گفته می‌شود. با این حال، شما فقط به 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری برای ویرایش ویدئو خود دسترسی دارید. همچنین نسخه رایگان یک علامت تصویری را در کنار فیلم‌های شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر کار کنید می‌بایست نسخه کامل این اپ را خریداری کنید.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم

۶- اپ  PicPlayPost

PicPlayPost یک برنامه ویرایشگر ویدیوی ساده در iOS و اندروید است که به شما اجازه می‌دهد کلاژهای ویدیویی بسازید. این ویژگی برای افرادی که به دنبال روایت داستان در قالب یک کلیپ ویدیویی هستند، مناسب است. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد کلیپ‌ها را برش دهید، موسیقی خود را اضافه کنید و رنگ، شکل و اندازه قاب را ویرایش کنید.

[megadl] دانلود نسخه اندروید [/megadl]

[megadl] دانلود نسخه IOS [/megadl]

اپ  PicPlayPost

با برخی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. راستی شما چه برنامه‌های دیگری را برای ویرایش و تدوین فیلم می‌شناسید که باید به این لیست اضافه شوند؟ اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید.


بازی ویدیویی گوگل امکان ساخت بازی های ویدیویی را به شما می دهد !