چکیده : ماساژور گردن یکی از بهترین ماساژورها از نوع برقی است که علاوه بر پیشگیری از وارد شدن آسیب های جدی به نواحی گردن میتواند در زمان ابتلا به بیماری های مفصلی تا حد زیادی به تسکین و کاهش درد کمک کند.

خرید ماساژور گردن

اگر در محیط کار خود از اصول ارگونومی بهره نمیبرید و یا در طول روز بدون اهمیت به سلامت جسمی خود، بی وقفه در حال انجام فعالیت های سنگین هستید، دیر یا زود با مشکلات جسمی از جمله درد در نواحی گردن و شانه مواجه خواهید شد.

با اینکه حفظ سلامتی و پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بسیار اهمیت دارد، اما در صورت وقوع و رویارویی با این دسته از بیماری ها بهتر است هرچه سریعتر به پزشک مراجعه نمایید. ماساژور گردن یکی از بهترین ماساژورها از نوع برقی است که علاوه بر پیشگیری از وارد شدن آسیب های جدی به نواحی گردن میتواند در زمان ابتلا به بیماری های مفصلی تا حد زیادی به تسکین و کاهش درد کمک کند.

ماساژور گردن

ماساژور گردن یک دستگاه برقی است که برای ماساژ دادن نواحی گردن و شانه استفاده می‌شود. این دستگاه برای کاهش درد و اسپاسم گردن، کاهش استرس و تعریق، بهبود خواب، تقویت عضلات و افزایش جریان خون در منطقه گردن کاربرد دارد. بسیاری از ماساژورهای گردن قابل حمل هستند و برای استفاده در منزل، محل کار و حتی در سفر مناسب هستند. همچنین، برخی از ماساژورهای گردن دارای قابلیت شیاتسو، تکنیک کوپه، و حتی تکنولوژی گرمایشی هستند. امروزه، انواع مختلف ماساژورهای گردن در بازار موجود هستند که انتخاب بهترین ماساژور گردن بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد.

مزیت های استفاده از ماساژور گردن

همانطور که اشاره شد استفاده از ماساژور گردن میتواند فواید زیادی به همراه داشته باشد و به کاهش و تسکین درد نواحی کتف، شانه و گردن کمک شایانی کند. با این حال ممکن است بسیاری از افراد در مورد فواید و مزایای استفاده از این ماساژور به درستی مطلع نباشند. در همین راستا در ادامه به بررسی و معرفی مزایای بهره برداری از ماساژورها به خصوص ماساژور گردن، اشاره شده است.

  1. کاهش درد و گرفتگی عضلات گردن: ماساژور گردن می‌تواند کمک کننده در کاهش درد و سفتی گردن باشد و منجر به افزایش محرک خون در منطقه شود.
  2. کاهش استرس و اضطراب: ماساژور گردن می‌تواند برای کاهش استرس و اضطراب کمک کننده باشد و به شما کمک کند تا بهتر بخوابید.
  3. بالا رفتن گردش خون: استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به تحریک خون در منطقه گردن، رانده شدن سموم از بدن و افزایش انرژی منجر شود.
  4. تقویت عضلات: ماساژور گردن می‌تواند به تقویت عضلات گردن و شانه کمک کرده و منجر به بهبود تناسب اندام شود.
  5. افزایش تمرکز و توجه: ماساژور گردن می‌تواند به افزایش تمرکز و توجه باعث شده و در مواردی مانند افزایش توان برای انجام کارهای روزمره کمک کند.
  6. بهبود حالت جسمانی: استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به بهبود حالت جسمانی کمک کند و باعث شده تا بهتر از روزهای پر سختی و استرسی جبران کنیم.
  1. تسکین درد سر: استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به تسکین درد سر کمک کند و از بیماری‌هایی مانند میگرن و سردرد که معمولاً از افزایش فشار خون ناشی می‌شود، جلوگیری کند.
  2. رفع تنش عضلانی: استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به رفع تنش عضلانی در منطقه گردن و شانه کمک کند و در نتیجه به کاهش درد و سفتی عضلانی منجر شود.
  3. بهبود کیفیت خواب: استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند و در نتیجه باعث شده تا روز بعدی با انرژی بیشتری شروع شود.
  4. بهبود روحی و روانی: ماساژور گردن می‌تواند به بهبود روحی و روانی کمک کرده و در نتیجه به کاهش استرس و اضطراب و بهبود حالت خلق و خو کمک کند.

به شرط استفاده درست از ماساژور گردن، این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای تنظیم سلامتی شما باشد.

انواع ماساژور گردن

ماساژور دستی گردن

به طور کلی ماساژورهای گردن در انواع مختلفی تهیه و عرضه شده اند که هرکدام ساختار و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. با اینکه ممکن است در اولین نگاه ماساژورهای گردن را به دو مدل ماساژور برقی و دستی تقسیم بندی کنید اما باید بدانید که مدل های متنوعی از این محصول وجود دارد و در ادامه به معرفی آنها پرداخته خواهد شد.

  1. ماساژور گردن برقی: این دستگاه با استفاده از برق و قدرت مکانیکی ارائه می‌شود و دارای تکنولوژی‌های مختلفی مانند شیاتسو، پالس و غیره است.
  2. ماساژور گردن دستی: این نوع ماساژور گردن بدون نیاز به برق است و با حرکت دست شما استفاده می‌شود.
  3. ماساژور گردن شیاتسو: شیاتسو به معنی “فشار دادن با انگشتان” است و این نوع ماساژور گردن با اعمال فشار و حرکات خاصی بر روی نقاط مختلف گردن، استرس و خشکی عضلانی را کاهش می‌دهد.
  4. ماساژور گردن پالسی: این دستگاه با استفاده از آرامش بخشی الکتریکی و تکان‌دهی‌های نرم، به ماساژ گردن می‌پردازد.
  5. ماساژور گردن قابل حمل: این نوع ماساژور گردن به دلیل سبکی و قابل حمل بودن، برای استفاده در سفر مناسب است.
  6. ماساژور گردن گرمایی: این نوع ماساژور گردن با استفاده از گرمایی سطوح، به حالت آرامشی بیشتری می‌رساند و استرس عضلانی را کاهش می‌دهد.

مزایای استفاده از ماساژور گردن برقی

ماساژور گردن برقی یا همان الکتریکی، یکی از ابزارهای مفیدی است که برای ماساژ و آرامش گردن بکار می‌روند. این دستگاه با استفاده از برق و قدرت مکانیکی، به بخش‌های مختلف گردن، شانه و پشت سر ماساژ ارائه می‌دهد. برای استفاده از ماساژور گردن برقی، شما باید آن را با استفاده از شارژر خود شارژ کنید.

مزایای استفاده از ماساژور گردن برقی عبارتند از:

  1. کاهش درد و استرس: استفاده از ماساژور گردن برقی می‌تواند به کاهش درد و استرس در ناحیه گردن کمک کند.
  2. بهبود خواب: استفاده از ماساژور گردن برقی بهبود کیفیت خواب را تسهیل می‌کند.
  3. بهبود رفتار: استفاده از ماساژور گردن برقی باعث بهبود رفتار و افزایش تمرکز و توجه می‌شود.
  4. کاهش خستگی: استفاده از ماساژور گردن برقی به کاهش خستگی و دلسردی کمک می‌کند.
  5. سبک و قابل حمل: ماساژور گردن برقی سبک و قابل حمل است، بنابراین می‌توانید آن را به راحتی با خود ببرید.

نکاتی که در زمان استفاده از ماساژور گردن برقی باید مراقب باشید این هستند که نباید این دستگاه را در نزدیکی تاج سر و چشم استفاده کنید و همچنین قدرت و فشار ماساژور گردن باید به اندازه‌ی مناسب تنظیم شود تا به جای کاهش درد و استرس، بیشتر آسیب بزند.

بهترین مدل های ماساژور کتف و گردن

مدل های بی شماری از ماساژور کتف و گردن در طی سالهای اخیر تولید شده‌اند که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و میتوان به راحتی به منظور تسکین دردهای عضلانی-مفصلی مورد استفاده قرار داد. در ادامه به معرفی و بررسی 5 مدل از بهترین ماساژورهای کتف و گردن پرداخته شده است.

  1. ناکستک- ماساژور گردن و کتف: این ماساژور گردن و کتف با استفاده از تکنولوژی شیاتسو، ماساژ گردن، کتف و پشت سر را به شما ارائه می‌دهد و دارای تعداد زیادی سرعت و قدرت مختلف است. همچنین دارای دو شیار خاص برای کتف شماست و ازظرفیت خوبی برای تسکین درد و کاهش فشار استفاده می‌کند.
  2. استریچر- ماساژورگردن: این دستگاه دارای چندین تکنولوژی مختل فاست که شامل استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند شیاتسو و پالس می‌شود. همچنین، این ماساژور گردن دارای یک طراحی خاص است که به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه استفاده کنید و همچنین دارای آستین‌های قابل تنظیمی است که به شما امکان ماساژ کتف را می‌دهد.
  3. هان‌سا- ماساژورگردن و کتف: این دستگاه با قابلیت تنظیم فشار و سرعت، ماساژ گردن، کتف و پشت سر را به شما ارائه می‌دهد. همچنین دارای نمایشگرLED است که به شما امکان تنظیم سرعت و فشار را می‌دهد.
  4. رستور- ماساژور گردن و کتف: این دستگاه با استفاده از تکنیک‌های شیاتسو، قابلیت ماساژگردن، کتف و پشت سر را دارد. همچنین دارای دو شیار منحصر به فرد برای کتف است.
  5. بلومینگ- ماساژورگردن و کتف: این دستگاه با طراحی کوچک وجمع وجور، ماساژگردن، کتف و پشت سر را فراهم می‌کند و دارای دو سر مختلف برای ماساژ کتف و گردن است. همچنین، این ماساژور گردن با باتری قابل شارژ است و به شما امکان تنظیم سرعت وفشار را می‌دهد.

در هنگام خرید ماساژور گردن به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ماساژور کتف و گردن از مستررست

خرید دستگاه ماساژور یکی از سخت ترین و پر چالش ترین کارها به خصوص برای افرادیست که در این زمینه تخصصی ندارند. به همین خاطر در ادامه به معرفی 10 مورد از مهمترین نکاتی که در زمان خرید ماساژور گردن و یا به طور کلی دستگاه های ماساژور مورد توجه قرار داد، پرداخته شده است.

  1. اندازه و طراحی: ماساژور گردن باید دارای طراحی مناسب و اندازه مناسب برای گردن شما باشد. همچنین رعایت اصول ارگونومی در ساختار ماساژور میتواند در سهولت استفاده از این دستگاه موثر باشد.
  2. کیفیت و برند: خرید از برندهای معتبر ترجیحاً بهتر هستند چرا که برای اینکه مشتریان خود را حفظ کنند، به کیفیت ماساژور گردن خود توجه خوبی دارند. همچنین خدمات پس از فروش مناسبی توسط این برندها ارائه میشود.
  3. قدرت و فشار: ماساژور گردن باید دارای قدرت و فشار قابل تنظیم باشد تا بتوانید آن را برای نیازهای مختلف استفاده کنید.
  4. وزن: بهتر است ماساژور گردنی را انتخاب کنید که سبک و قابل حمل باشد تا بتوانید آن را همراه خود ببرید.
  5. قابلیت شارژ و استفاده: برای کاربرانی که می‌خواهند ماساژور گردن خود را برای سفرهایشان با خود ببرند، بهتر است ماساژور گردنی را انتخاب کنند که با باتری قابل شارژ است.
  6. تنوع: بهتر است ماساژور گردنی را انتخاب کنید که دارای تکنولوژی‌های مختلفی باشد، مانند شیاتسو، پالس، و غیره تا بتوانید به نیازهای خودتان بهترین روش ماساژ را انتخاب کنید.
  7. نوع دستگاه: دستگاه‌های برقی برای ماساژور گردن دارای راندمان بالاتری هستند، در حالی که ماساژور‌های دستی بیشتر برای استفاده در خانه و توسط افراد غیرحرفه ای مناسب هستند.
  8. قیمت: قیمت ماساژور گردن ها متغیر است و بستگی به برند، کیفیت و تکنولوژی دارد. برای خرید بهترین ماساژور گردن باید قیمت و کیفیت را با هم مقایسه کرد.
  9. نظرات کاربران: خواندن نظرات کاربران می‌تواند برای شما کمک کند تا بهترین و مناسب ترین ماساژور گردن را بر اساس نیاز خود پیدا کنید.
  10. گارانتی و خدمات پس از فروش: بهتر است ماساژور گردنی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل پشتیبانی مناسبی داشته باشید.

بهترین ماساژور گردن را از کجا بخریم؟

از آنجایی که تعدد در برندها و مدل های مختلف تولید کننده ماساژور گردن بسیار بالاست، شما میتوانید به راحتی با صرف زمانی کم و بهره مندی از توصیه های پزشکان و فیزیوتراپیست ها به راحتی مدلی محبوب از ماساژور گردن را خریداری کنید. اما اگر وقت این کار را ندارید، میتوانید به کسب اطلاعات و مشاوره رایگان از فروشگاه های معتبر در این زمینه بپردازید.

فروشگاه مستر رست یکی از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژور است که شما میتوانید جهت خرید ماساژور گردن و یا هر مدل دیگری از ماساژور از وبسایت این مجموعه دیدن کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!