اگر از ژانرهای محبوب اکشن، ترسناک و تاریخی بگذریم قطعا کمدی جایگاه ویژه ای بین بینندگان دارد. چرا که فارغ از سلیقه نیاز روحی و روانی ما به طنز بسیار ملموس است.

فیلم های کمدی به دلایل زیادی سن و سال و سلیقه نمی شناسند. گاهی پیش می آید که ما خیلی کم فیلم کمدی می بینیم اما به یکباره احساس درونیمان به آثار طنز و کمدی فوران کرده و تشنه تماشای یک اثر کمدی می شویم. در زمان های خستگی، ناراحتی یا حتی خوشحالی انسان نیاز به فیلم های طنز دارد و قطعا لابه لای فیلم های علمی تخیلی، اکشن و ترسناک به سراغ این آثار می رود. پس دانلود فیلم کمدی را برای ریکاوری مغز خود فراموش نکنید.

فیلم های کمدی

1- کروئلا

فیلم سینمایی کروئلا یا کرولا (Cruella) فیلمی کمدی، جنایی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کریگ گیلسپی است که توسط کمپانی Walt Disney Pictures ساخته و انتشار یافت؛ نویسندگی این فیلم را نیز دانا فاکس، تونی مک نامارا، آلین براش مک‌کنا برعهده داشته و بازیگرانی چون اما استون، اما تامپسون، جوئل فرای، پل والتر هاوزر، امیلی بیچام، کربی هاول-باپتیست، مارک استرانگ، اد بیرچ، دیلان لاو در این اثر بازی می کنند. این فیلم که براساس شخصیت کروئلا د ویل از رمان صد و یک سگ خالدار نوشته دودی اسمیت در سال ۱۹۵۶ ساخته شده و همچنین سومین لایو اکشن الهام گرفته شده از انیمیشن صد و یک سگ خالدار کمپانی دیزنی به حساب می‌آید، نخستین بار در تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۲۱ میلادی در مراسم فرش قرمز به نمایش درآمد سپس در ۲۸ می توسط دیزنی پلاس در کشور آمریکا پخش گردید؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و آن‌ها کارگردانی، بازی بازیگران، طراحی لباس و همچنین موسیقی متن فیلم را تحسین کردند.

در مورد دختری جوان به نام استلا است که آرزو دارد یک طراح لباس معروف شود. اما زندگی بر وفق مراد او پیش نرفته و اجازه نمیدهد تا رویای استلا به واقعیت تبدیل شود. درست چهار سال بعد و زمانی که استلا بی پول و تنها در لندن زندگی میکند با دو سارق آماتور به نام هوراس و جسپر آشنا شده است.

2- گزارش فرانسوی

فیلم سینمایی گزارش فرانسوی یا فرنچ دیسپچ (The French Dispatch) یک فیلم کمدی، درام و عاشقانه محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و آلمان به کارگردانی وس اندرسن است که توسط سه کمپانی‌ American Empirical Pictures و Indian Paintbrush و Studio Babelsberg تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز وس اندرسن براساس داستانی از جیسون شوارتزمن و رومن کاپولا نگاشته اند وبازیگرانی چون تیموتی شالامی، الیزابت ماس، اوون ویلسون، سرشه رونان، کریستف والتس، بیل مری، ادوارد نورتون، تیلدا سوئینتن، لئا سیدو، ویلم دفو، بنیسیو دل تورو، لیو شرایبر، آدرین برودی، فرانسیس مک دورمند، آنجلیکا هیوستون در این فیلم بازی می کنند؛ این اثر که سه خط داستانی متفاوت را دنبال میکند، اولین بار در تاریخ 12 جولای سال 2021 میلادی در جشنواره فیلم کن Cannes Film Festival پخش گردید سپس در 22 اکتبر توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد؛ فیلم گزارش فرانسوی پس از حضور در جشنواره‌های Cannes Film Festival و Hollywood Critics Association موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی و جایزه Midseason Award برای مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال 2021 شود؛ ساخت این فیلم در دسامبر سال 2018 رسما اعلام شد و اندرسن در ابتدا آن را “نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران” نامید؛ فیلمبرداری فیلم نیز بین نوامبر 2018 تا مارس 2019 در شهر آنگولم فرانسه انجام شد.

هنگامی که نامه‌‌ای عاشقانه با محوریت سه داستان برای کارکنان یک دفتر روزنامه آمریکایی در شهری خیالی در فرانسه، فرستاده میشود، آن‌ها تصمیم میگیرند تا به مناسب بزرگداشت این سه حادثه مهم که در یک دهه گذشته رخ داده، یک نسخه یادبود در مجله خود منتشر می کند.

3- پدرانه

فیلم سینمایی پدرانه یا فادرهود (Fatherhood) فیلمی کمدی، خانوادگی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی پل ویتز است که توسط دو کمپانی BRON Studios و Free Association تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز پل ویتز و دانا استیونز به صورت مشترک برعهده داشته و از بازیگران آن میتوان؛ کوین هارت، آلفره وودارد، لیل ری هاووری، دیوندا وایز، ملودی هارد، پل رایزر، آنتونی کاریگان، دبورا آئوریند، فرانکی فیسون، تدرا پورتر، هالی گوتیه-فرانکل، الن دیوید را نام برد. این اثر که براساس داستانی واقعی و کتاب خاطرات Two Kisses for Maddy: A Memoir of Love & Loss نوشته متیو لوگلین در سال ۲۰۱۱، ساخته شده است،نخستین بار در تاریخ ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی توسط نتفلیکس در کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

در مورد پدری به نام مت لوگلین (با بازی کوین هارت) است که پس از مرگ غیرمنتظره و دردناک همسر خود درست یک روز پس از به دنیا آمدن دخترش، تلاش میکند تا به تنهایی دختر خود را بزرگ کرده و با مشکلات فراوانش کنار بیاید.

4- باهم باهم

با هم با هم یا توگدر توگدر (Together Together) فیلمی کمدی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی نیکول بکویت است که توسط کمپانی Wild Idea تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز نیکول بکویت برعهده داشته و ستارگانی همچون پتی هریسون، اِد هلمز، رزالیند چائو، تیم شارپ، نورا دان، بیانکا لوپز، فرد ملمد، ویویان گیلدر آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ در جشنواره فیلم ساندس اکران شد سپس در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ در کشور آمریکا پخش گردید؛ فیلم با هم با هم پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی Cleveland International Film Festival و Sundance Film Festival موفق شد نامزد دریافت ۲ جایزه American Independents Competition و Grand Jury Prize شود.

در مورد یک برنامه‌ساز موفق اما تنها به نام مت است که زنی به نام آنا را استخدام میکند تا رحمش را برای لقاح مصنوعی اجاره کند. اما این دو نفر در مدت ۹ ماه قرارداد خود، به مرور با یکدیگر آشنا شده و مفاهیم متفاوتی از روابط و عشق را در کنار هم تجربه میکنند.

سایت دانلود رایگان فیلم پیشنهادی

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!